Integrare cu Managementul Documentelor¶
Scop
In procesul de realizare a unui obiectiv de investitie, se intocmesc o serie de documente, se emit si obtin avize necesare in diverse etape pana la finalizarea investitiei si dupa.
Pastrarea lor se poate efectua in aplicatii destinate managementului documentelor.
Sistemul permite integrarea cu aplicatia ELO Office - Document Management. iar pentru depunerea si accesarea documentelor sunt necesare a serie de configurari
Prerechizite
Aplicatia pentru managementul documentelor sa fie instatala si sa se cunoasca url-ul pentru adresa serverului de indexare a lui ELO
Utilizatorul din sistem cu acces pe functionalitatile modulului Investitii sa aiba utilizator si in sistemul managementului documentelor. In cazul in care organizatia are LDAP utilizatorul se poate conecta cu utilzatorul si parola sistemul, altfel se logheaza cu cel comunicat de admistratorul de sistem pentru aplicatia ELO ( unde se vor acorda drepturi pe Edit Documents).
Procedura
Alegeti : Administrator -> Drepturi de Acces -> Integrare
Completati:
2.1 Tip sistem: ELO
2.2. Cod si Denumire pentru sistem
2.3. Clasa : Document Managemet
2.4 Utilizator si parola - cele de acces in ELO
2.5. URL :adresa serverului de indexare a lui ELO
2.6. Verificati parametri de conectare prin actiune buton Test
2.7. Actionati buton OK daca nu sunt semnalizate erori
Alegeti : Financiar-> Investitii-> Setari -> Investitii-> Setari -> Comune
3.1. Pozitionati-va pe Aplicatie DM
3.2. Completati: True;
3.3. Selectati Cod-ul definit la punctul 2.2
3.4. Cale salvare documente - calea din sistemul de managementul documentelor unde se vor depune documentele. Daca nu este in ELO, la prima depunere va fi creata de catre sistem.
Rezultat
Se creaza contextul de depunere si vizualizare a documentelor unui obiectiv in aplicatia utilizata pentru document management.
Atentie
Documentele depuse in document management se vor regasi in acest sistem (ELO) cu utilizatorul si parola setate la punctul 2.4 , chiar daca utilizatorul care a efectuat operatiunea este altul. Recomandam pentru trasabilitate ca fiecare utilizator din Investitii sa aiba propriul utilizator in sistemul de management al documentelor.
Daca in functia de Integrare aveti definite mai multe sisteme de management al documentelor, aveti in vedere ca setarile de la punct 3 sa fie in concordanta cu managementul documentelor pe care il utilizati.
Schimbarea caii de depunere a documentelor de la punctul 3.4, face ca orice document depus anterior sa nu se regaseasca la cautare in ultima cale setata. Recomandam sa nu schimbati calea pentru a regasi documentele cu usurinta.