Inregistrare

Platforma de Training oferă o serie de moduri de gestionare a înscrierii la cursuri, numite pluginuri de înscriere.

Pentru mai multe informații - consultati informatiile din lista de mai jos:

  • Înscriere manuală - administratorul sau profesorul de curs adaugă utilizatori manual

  • Auto-înscriere - un utilizator poate alege să se înscrie la un curs

  • Sincronizare cohortă - utilizatorii fac parte dintr-o cohortă care este adăugată la curs

  • Meta link la curs - utilizatorii înscriși la alte cursuri au acces automat

  • Acces invitat - utilizatorii pot vizualiza materialele cursului, dar nu pot participa

  • Înscrieri la categorii - utilizatorii sunt înscriși la toate cursurile dintr-o categorie

  • Baza de date externă - utilizatorii sunt înscriși dintr-o bază de date precum Access, MySQL

  • Înscriere la plată - utilizatorii sunt înscriși după efectuarea unei plăți, cum ar fi prin PayPal

  • Fișier de import - utilizatorii sunt înscriși in bloc prin intermediul datelor inscrise intr-un anumit format intr-un fisier de incarcare .csv

  • IMS Enterprise - utilizatorii sunt înscriși cu acest format standard de fișier XML

  • Înscriere LDAP - utilizatorii sunt autentificați și apoi înscriși prin LDAP

  • Înregistrări la distanță MNet - utilizatorii sunt înscriși prin intermediul unui site Moodle conectat

  • PayPal - utilizatorii cumpără înregistrarea la curs cu PayPal

În plus, pluginul de înregistrare a instrumentului Publicare ca LTI, împreună cu pluginul de autentificare LTI, permite utilizatorilor de la distanță de pe un alt site să acceseze cursurile și activitățile selectate.