Situatii Receptii Efectuate

Raportul prezinta situatia documentelor de receptii efectuate la nivel de furnizor, cumparator, articol/serviciu, coduri CPV, centre de cost in perioada selectata.

Pentru realizarea raportului:

  1. Alegeti Logistics -> Cumparari -> Standard -> Rapoarte -> Situatii Receptii Efectuate.

  2. Alegeti optiunile de selectie:

2.1. Selectati tipul de raport dorit:

  • Pe Furnizori;

  • Pe Cumparatori;

  • Pe Articole / Servicii;

  • Pe Articole / Servicii - Centralizat;

  • Pe Coduri CPV;

  • Pe Centre de Cost (Zone / Purtatori / Comenzi;

2.2. Alegeti Perioada pentru care doriti situatia.

2.3. Selectati Business Unit-ul pentru care doriti sa consultati informatiile.

2.4. Alegeti Moneda in care va fi realizat raportul.

2.5. Rafinati selectia pentru raport prin completarea campurilor din caseta Filtrare Date:

  • Cumparatori: cumparatorul completat pe anterul comenzii de cumparare (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);

  • Furnizori: furnizorul de pe antetul receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);

  • Grupe Furnizori: grupa de furnizori din care face parte furnizorul completat pe antetul receptie (se bifeaza pentru selectie pe Una sau Diferita de);

  • Regiuni: regiunea din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Una sau Diferita de);

  • Judete si Localitati: judetul si localitatea din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de, respectiv Toate, Una sau Diferita de);

  • Organizatii Cumparari: organizatia de cumparari completata in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe Una sau Diferita de);

  • Canale de Aprovizionare: canalul de aprovizionare completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);

  • Divizii: divizia completata in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe Una sau Diferita de);

  • Agenti: agentul completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);

  • Proiecte: proiectul completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);

  • Articole: articolele completate in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Unul, Diferit de sau Niciunul);

  • Servicii: serviciile completate in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Unul, Diferit de sau Niciunul);

  • Grupe: grupa din care face parte articolul/serviciul completat in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Una sau Diferita de);

  • Subgrupe: subgrupa din care face parte articolul/serviciul completat in detalierea receptiei (se bifeaza pentru selectie pe Toate, Una Diferita de);

  • Cod CPV: codul CPV asociat articolului / serviciului completat in detalierea receptiei(se bifeaza pentru selectie pe Unul sau Diferit de);

  • Zona / Purtator Cheltuiala: centru de cost(se bifeaza pentru selectie pe Zona - Unul / Diferit de, Purtator Cheltuiala - Toate / Unul / Diferit de, Comanda Lucru - Unul / Diferit de, Niciuna);

  • Tip Receptii: tipul de receptie (se pot selecta Receptii Planificate, Receptii Neplanificate sau Toate).

  1. Actionati butonul Start pentru realizarea raportului.