Situatia Receptiilor Efectuate

Raportul prezinta situatia documentelor de receptii efectuate la nivel de furnizor, cumparator, articol/serviciu, coduri CPV, centre de cost in perioada selectata.

Pentru realizarea raportului:

1. Alegeti Logistics → Managementul Materialelor → Cumparari → Rapoarte → Situatia Receptiilor Efectuate.

2. Alegeti optiunile de selectie:

2.1. Selectati tipul de raport dorit:

  • pe Furnizori;

  • pe Cumparatori;

  • pe Articole / Servicii;

  • pe Articole / Servicii - Centralizat;

  • pe Coduri CPV;

  • pe Centre de Cost (Zone/Purtatori/Comenzi);

2.2. Alegeti perioada pentru care doriti situatia.

2.3. Selectati business unit-ul pentru care doriti sa consultati informatiile.

2.4. Alegeti moneda in care va fi realizat raportul.

2.5. Rafinati selectia pentru raport prin completarea campurilor din caseta Selectie Date A si Selectie Date B:

  • Furnizor: furnizorul din antetul receptiei (se poate selecta un furnizor sau toti);

  • Org. Cumparari: organizatia de cumparari completata in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se poate selecta o organizatie sau toate);

  • Canale de Aprovizionare: canalul de aprovizionare completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptiai (se poate selecta un canal de aprovizionare sau toate);

  • Divizie: divizia completata in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se poate selecta o divizie sau toate);

  • Agent: agentul completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se poate selecta un agent sau toti);

  • Proiect: proiectul completat in antetul comenzii de cumparare in baza careia s-a efectuat receptia (se poate selecta un proiect sau toate);

  • Articol: articolele completate in detalierea receptiei (se poate selecta un articol sau toate);

  • Serviciu: serviciile completate in detalierea receptiei (se poate selecta un serviciu sau toate);

  • Grupa: grupa din care face parte articolul/serviciul completat in detalierea receptiei (se poate selecta o grupa sau toate);

  • Subgrupa: subgrupa din care face parte articolul/serviciul completat in detalierea receptiei (se poate selecta o subgrupa sau toate);

  • Coduri CPV: codul CPV asociat articolului / serviciului completat in detalierea receptiei;

  • Grupa Furnizor: grupa de furnizori din care face parte furnizorul completat pe antetul receptiei (se poate selecta o grupa sau toate);

  • Regiune: regiunea din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se poate selecta o regiune sau toate);

  • Judet: judetul din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se poate selecta un judet sau toate);

  • Localitate: localitatea din care face parte furnizorul completat in antetul receptiei (se poate selecta o localitate sau toate);

  • Zona Cheltuiala, Purtator Cheltuiala,Comanda de Lucru: centru de cost (se poate selecta o zona/un purtator/o comanda sau toate/toti);

  • Tip Receptii: tipul de receptie (se pot selecta Receptii Planificate, Receptii Neplanificate sau toate).

3. Actionati butonul Start pentru realizarea raportului.