Finalizarea fluxului de prelucrare a documentului de receptie

1. Actionati butonul image946 pentru a initia lansarea documentului de receptie. Prin operatiunea de lansare utilizatorul marcheaza in sistem faptul ca documentul de receptie a fost inregistrat integral in sistem cu exceptia conturilor de receptie(stoc) a caror completare nu este obligatorie in aceasta faza a fluxului de prelucrare.

Dupa lansare campul Lansat are valoarea DA (image947). Operatiunea este reversibila prin actionarea butonului image947.

Dupa lansarea documentului de receptie se mai pot modifica urmatoarele campuri:

  • Cont Furnizor (de pe antetul documentului);

  • Cont Receptie (de pe antetul documentului);

  • Cont Receptie (din detalierea documentului);

  • Campurile pentru analitice dinamice corespunzatoare contului de receptie.

2. Completati conturile de pe documentul de receptie in vederea validarii documentului de receptie. In EMSYS toate conturile de pe documentul de receptie trebuie sa aiba aceeasi activitate ( daca exista conturi carora li s-a atasat activitatea).

3. Actionati butonul image949 pentru a imprima documentul de receptie.

Continutul variabilei de setare MODIMPRNIRCC contine stadiul de prelucrare a documentului de receptie in care este permisa imprimarea documentului (LANSAT, POSTAT). Altfel, nu este permisa decat vizualizarea.

Optiuni de listare a documentului de receptie:

  • alegeti moneda in care se vor lista valorile de pe documentului de receptie cu combo-box-ul image952;

  • alegeti image953 daca doriti imprimarea pe document a codului de articol al furnizorului;

  • alegeti image954 daca doriti imprimarea pe document a codului CPV corespunzator articolului;

  • introduceti numarul de exemplar pe care doriti sa il imprimati in campul image955;

  • bifati image956 daca doriti imprimarea seriilor pentru articolul receptionat.

5. Actionati butonul image957 pentru a marca in sistem imprimarea corecta a documentului.

6. Actionati butonul image958 pentru a valida documentul de receptie. Operatiunea de validare consta in verificari logice ale informatiei din document cu informatiile din baza de date si propunerea tranzactiei contabile asociate documentului de receptie in registrul de contabilitate ales. Dupa finalizarea cu succes a operatiunii de validare campul Validat de pe antetul documentului ia valoarea DA.