Finalizarea fluxului de prelucrare a documentului de receptie

1. Completati conturile de pe documentul de receptie in vederea lansarii documentului de receptie. In modelul de implementare EMSYS toate conturile de pe documentul de receptie trebuie sa aiba aceeasi activitate ( care e sinonima cu sursa de finantare). De asemenea contul de cheltuiala de pe o pozitie trebuie sa fie asociat cu subdiviziunea bugetara (cod clasificatie functionala, cod clasificatie economica) din distributia liniei de comanda de cumparare corespunzatoare pozitiei de receptie. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite, operatiunea de lansare nu poate fi finalizata.

2. Actionati butonul image903 pentru a initia lansarea documentului de receptie. Prin operatiunea de lansare utilizatorul marcheaza in sistem faptul ca documentul de receptie a fost inregistrat integral in sistem.

Dupa lansare campul Lansat are valoarea DA (image904). Operatiunea este reversibila prin actionarea butonului image905.

Dupa lansarea documentului de receptie se mai pot modifica campul Cont Furnizor (de pe antetul documentului).

3. Actionati butonul image906 pentru a imprima documentul de receptie.

Continutul variabilei de setare MODIMPRNIRCC contine stadiul de prelucrare a documentului de receptie in care este permisa imprimarea documentului (LANSAT, POSTAT) .Altfel, nu este permisa decat vizualizarea.

Optiuni de listare a documentului de receptie:

  • introduceti numarul de exemplar pe care doriti sa il imprimati in campul image909;

  • alegeti moneda in care se vor lista valorile de pe documentului de receptie cu combo-box-ul image910;

  • alegeti image911 daca doriti imprimarea pe document a codului de serviciu al furnizorului;

  • alegeti image912 daca doriti imprimarea pe document a codului CPV corespunzator serviciului.

5. Actionati butonul image913 pentru a marca in sistem imprimarea corecta a documentului.

6. Actionati butonul image914 pentru a valida documentul de receptie. Operatiunea de validare consta in verificari logice ale informatiei din document cu informatiile din baza de date, inregistrarea in Costuri a cheltuielilor cu serviciile receptionate si propunerea tranzactiei contabile asociate documentului de receptie in registrul de contabilitate ales. Dupa finalizarea cu succes a operatiunii de validare campul Validat de pe antetul documentului ia valoarea DA.