Organizatii de Vanzare

Organizatiile de Vanzari reprezinta structuri care desfasoara activitati de vanzari si care se delimiteaza din punct de vedere geografic sau organizational (sucursale, puncte de lucru, departamente), al portofoliului de vanzari (grupe servicii si articole) sau al relatiilor cu clientii.

Documentele aferente procesului de vanzari sunt filtrate in rapoarte dupa Organizatie de vanzari.

Organizatia de vanzari se asociaza la Cererea de vanzare si Comanda client, fiind disponibila pe tot fluxul de vanzari.

Este obligatoriu sa definiti cel putin o organizatie de vanzari.

Pentru actualizare, alegeti functia:

Logistics -> Vanzari & Retail -> Definitii (meniul din zona stanga superioara) -> Organizatii de Vanzare

Completati:

  • Organizatie: codul unic organizatiei;

  • Descriere: denumirea organizatiei;

  • Business Unit: Business unit-ul caruia ii apartine, poate fi radacina si nod, daca realizeaza vanzari pentru business unit-urile subordonate;

    Recomandam sa asociati organizatia de vanzari unui business unit frunza.

  • Responsabil principal: optional, se preia din responsabili;