Managementul Vanzarilor

A. Livrare

1. Dispozitii de Livrare

  • Dispozitile de Livrare se genereaza din Comanda Client a Proiectului pe baza Situatiilor de Lucrari;

  • O Dispozitie de Livrare poate contine una sau mai multe Linii din Comanda Client;

  • Liniile din Comanda Client pot fi livrate partial sau integral, conform Situatiilor de Lucrari emise.

2. Rapoarte Livrari

  • Situatia Livrarilor in Curs - Raportul prezinta situatia Dispozitiior de Livrare Ramase de Livrat la nivel de Clienti, Grupe Clienti, Regiuni, Judete - Localitati, Articole, Servicii si Grupe/Subgrupe in perioada selectata;

  • Livrari Nefacturate - Raportul prezinta situatia Dispozitiior de Livrare Nefacturate la nivel de Clieti, Grupe Clienti, Regiuni, Judete - Localitati, Articole, Servicii si Grupe/Subgrupe in perioada selectata;

  • Situatia Livrarilor Efectuate - Raportul prezinta situatia Dispozitiior de Livrare Efectuate la nivel de Clieti, Cine Plateste, Cine Livreaza, Grupe Clienti, Regiuni, Judete - Localitati, Agenti, Articole, Servicii si Grupe/Subgrupe in perioada selectata.

B. Facturare

1. Facturare

  • Facturile se genereaza pe baza Dispozitiilor de Livrare de la punctul 1.;

  • O Factura poate contine una sau mai multe Dispozitii de Livrare.

2. Rapoarte Comenzi Clienti si Vanzari

  • Situatia Comenzilor de Livrat - Raportul prezinta situatia Comenzilor Client Ramase de Livrat la nivel de Articole, Responsabili, Agenti, Regiuni, Localitati sau Clienti in perioada selectata;

  • Situatia Comenzilor Intarziate - Raportul prezinta situatia Comenzilor Client Intarziate la nivel de Responsabili, Agenti, Regiuni, Localitati sau Clienti in perioada selectata.