Raportare Comenzi de Lucru

Aceasta functie este conceputa sa genereze Tranzactii Contabile. Astfel, inainte de a urma Procedura de Lucru de mai jos, verificati Perioada Fiscala pe care sunteti pozitionati. Selectati Perioada Fiscala. pe care doriti sa inregistrati Returul.

Apelati functia Logistics->Planificarea si Controlul Productiei->Comenzi de Lucru Generale->Raportare Comenzi de Lucru.


A. Antet Document Raportare

1. Selectati din lista cu Proiecte, Comenzi si Ordine de Lucru (partea stanga) Ordinul de Lucru pentru care doriti sa raportati Consumul de Resurse. Lista cu Proiecte, Comenzi si Ordine de Lucru este o structura arborescenta compusa din:

  • Proiect (Nivel 1)

  • Comanda de Lucru (Nivel 2)

  • Ordin de Lucru (Nivel 3)

Astfel, pentru identificarea Ordinului de Lucru:

  • Identificati si selectati Proiectul curent;

  • Actionati butonul image1 (Expandare) din dreptul Proiectului, identificati si selectati Comanda de Lucru din cadrul acestuia;

  • Actionati butonul image1 (Expandare) din dreptul Comenzii de Lucru, identificati si selectati Ordinul de Lucru in cadrul acesteia.

2. Adaugati un Document de Raportare prin apasarea butonului image2.

3. Completati campurile:

  1. Cod Doc. - Codul Documentului de Raportare (creati un Cod de Document specific in Documente; ex. „RAPCMD - RAPORTARE COMANDA DE LUCRU”);

  2. Nr. Doc. - Numarul Documentului de Raportare (este generat automat de sistem);

  3. Data Doc. - Data Documentului de Raportare (trebuie sa fie cuprinsa in Perioada Fiscala selectata la inceputul Procedurii);

  4. Descriere - Descrierea Documentului de Raportare, daca este cazul.

4. Apasati butonul image3 pentru salvarea informatiilor actualizate.


B. Detaliere Document Raportare

1. Adaugati Consumul de Resurse, pe Documentul de Raportare creat la punctul A., prin apasarea butonului image4 (Adaugare Multipla Raportari).

2. Declarati Consumul pentru fiecare Resursa de tip Manopera, Utilaj si Transport.

  1. Selectati eranul Manopera. Lista contine Operatiile bugetate pe Ordinul de Lucru curent la Lansarea Task-ului in Executie. Completati pentru fiecare operatie campurile:

  • Timp Raportat - Cantitatea de Resursa Consumata;

  • Tip Exec. - Valori posibile: Formatie / Marca Angajat. Selectati Formatie.

  • Executant - Actionati butonul F1 si selectati din lista Formatia corespunzatoare;

  • Data - Data raportarii Consumului;

  • Descriere Actiune Raportata - Detalii cu privire la Consumul Raportat, daca este cazul.

  1. Selectati eranul Utilaje. Lista contine Categoriile de Utilaje bugetate pe Ordinul de Lucru curent la Lansarea Task-ului in Executie. Completati pentru fiecare operatie campurile:

  • Timp Raportat - Cantitatea de Resursa Consumata;

  • Data - Data raportarii Consumului;

  • Descriere Actiune Raportata - Detalii cu privire la Consumul Raportat, daca este cazul.

  1. Selectati eranul Transport. Lista contine Categoriile de Transport bugetate pe Ordinul de Lucru curent la Lansarea Task-ului in Executie. Completati pentru fiecare operatie campurile:

  • Timp Raportat - Cantitatea de Resursa Consumata;

  • Data - Data raportarii Consumului;

  • Descriere Actiune Raportata - Detalii cu privire la Consumul Raportat, daca este cazul.

3. Apasati butonul image6 (Salvare) pentru salvarea informatiilor actualizate.


C. Verificare si Validare Document Raportare

1. Apasati butonul image7 (Lansare) pentru a lansa Documentul de Raportare spre validare catre un Lansator Supervizor.

2. Apasati butonul image8 (Listare - partea stanga sus a ecranului) pentru listarea si verificarea Documentului.

3. Apasati butonul image9 (Validare) pentru validarea Documentului de Raportare. Actiunea de validare se realizeaza cu Lansatorul Supervizor.


Pentru mai multe informatii studiati documentatia generala, la adresa docserp.emsys.ro sau apelati la suport.