Administrare Reges Online
Aceasta pagina descrie pasii necesari pentru conectarea si utilizarea platformei REGES-ONLINE din aplicatia Emsys. Sunt prezentate configurarea initiala, obtinerea credentialelor, transmiterea datelor despre salariati si contracte, precum si monitorizarea transmisiunilor.
Functionalitatea permite automatizarea raportarilor catre Inspectia Muncii, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Acces la platforma Reges Online
Pentru a permite transmiterea datelor catre platforma REGES-ONLINE, este necesar ca angajatorul sa solicite in prealabil acces in aplicatia nationala REGES-ONLINE, conform prevederilor Ordinului nr. 1107/2025 si HG 295/2025.
Pasii principali:
1. Creati contul de utilizator in REGES-ONLINE (doar daca nu utilizati ROeID)
2. Autentificati-va in REGES-ONLINE utilizand ROeID sau certificat digital calificat.
3. Navigati in meniul aplicatiei la: Registru pentru angajatori -> Registre -> Cerere acces.
4. Completati formularul de cerere cu urmatoarele informatii:
Selectati calitatea solicitantului: Reprezentant legal sau Imputernicit;
Alegeti tipul de identificare: CUI/CIF;
Introduceti numarul de identificare: codul fiscal al firmei;
Bifati declaratia pe proprie raspundere.
5. Trimiteti cererea si asteptati aprobarea:
Daca firma este inregistrata la ONRC, sistemul va aproba automat accesul;
Daca firma nu este regasita in baza ONRC, completati manual datele firmei si incarcati documentele justificative necesare.
6. Dupa obtinerea aprobarii, puteti delega accesul catre prestatori sau angajati, daca este cazul.
Important
Accesul in REGES-ONLINE este obligatoriu pentru a putea utiliza functionalitatea de transmitere Revisal din aplicatia Emsys.
Vezi și
Pentru instructiuni detaliate privind crearea contului si solicitarea accesului, consultati:
Obtinere Chei de conectare
Pentru obtinerea cheilor de conectare, accesati: Reges Online -> Setari -> Utile.
Informatii necesare API:
ID utilizator: identificator unic al persoanei autentificate;
ID angajator: identificator unic asociat firmei pentru care se face transmiterea.
Acces sistem extern:
Accesati sectiunea Acces sistem extern, apoi apasati butonul Genereaza credentiale. Sistemul va afisa urmatoarele informatii necesare conectarii:
Username;
Parola;
Cod secret.
Vezi și
Pentru instructiuni video privind generarea credentialelor de acces, consultati:
Date de Acces
Sincronizarea dintre aplicatia Emsys si platforma REGES-ONLINE se realizeaza prin functionalitatea Date de acces.
Aceasta functionalitate permite conectarea securizata dintre cele doua sisteme, utilizand credentialele generate in contul RegesOnline
1. Accesati Human Resources & Payroll -> Revisal si Declaratii -> Setari.
2. Expandati zona Configurari REGES si apelati Date Acces.
3. Completati campurile:
Cod Fiscal - alegeti codul fiscal al societatii pentru care doriti asocierea cu Reges Online;
Client secret;
Username;
Password.
Atenționare
Username, Parola si Client secret sunt credentialele obtinute din aplicatia RegesOnline la pasul anterior.
4. Apasati butonul Testeaza pentru a verifica credentialele, alaturi de conexiunea dintre aplicatia Emsys si RegesOnline.
5. Apasati butonul Salveaza dupa ce v-ati asigurat ca datele introduse sunt corecte.
Functionalitati suplimentare:
Quick View - permite vizualizarea credentialelor salvate in sistem pentru codul fiscal selectat.
Sterge Configuratie existenta - permite stergerea configurarilor salvate in sistem.
Testeaza Configuratie existenta - permite testarea credentialelor salvate in sistem.
Testeaza toate - prin apasarea acestui buton este generat automat un raport ce prezinta codurile fiscale existente in aplicatie si statusul conexiunii acestora in raport cu aplicatia RegesOnline:
Daca este asociata culoarea rosie codului fiscal - nu sunt realizate configurarile;
Daca este asociata culoarea galbena - credentialele introduse nu sunt corecte;
Daca este asociata culoarea verde - credentialele sunt corecte.
Configurari Stari
Aceasta pagina are un rol exclusiv informativ si prezinta lista starilor contractuale reglementate de platforma REGES-ONLINE, conform legislatiei in vigoare.
Fiecare inregistrare defineste o stare contractuala posibila si asocierea ei cu codurile utilizate in aplicatie si in REGES, precum si indicatii privind comportamentul acesteia in raport cu finalizarea contractului.
1. Accesati: Human Resources & Payroll -> Revisal si Declaratii -> Setari -> Configurari REGES -> Configurari Stari
2. In lista afisata sunt disponibile urmatoarele campuri:
Cod - identificatorul unic al inregistrarii in aplicatie;
Denumire - descrierea starii conform legislatiei;
Cod REGES - codul asociat starii in sistemul REGES;
Stare Contract - clasificarea starii (Activ, Suspendat, Plecat, Detasat);
Data Sfarsit Obligatorie - indica daca este necesara completarea unei date de sfarsit a contractului la selectarea acestei stari.
Important
Inregistrarile din aceasta sectiune nu pot fi modificate de catre utilizator. Lista este predefinita si actualizata in conformitate cu schimbarile legislative.
Nomenclatoare
Pentru transmiterea corecta a informatiilor catre platforma REGES-ONLINE, aplicatia EMSYS utilizeaza o serie de nomenclatoare care trebuie sa corespunda valorilor oficiale publicate de Inspectia Muncii.
In functie de modul de gestionare, nomenclatoarele sunt impartite in doua categorii:
Configurabile - valorile definite in EMSYS trebuie asociate cu valorile oficiale din REGES;
Preluare automata - codificarea necesara este completata automat la momentul definirii inregistrarii, nefiind necesara asocierea manuala.
Configurabile
Aceasta sectiune descrie interfata comuna pentru asocierea valorilor definite in EMSYS cu cele recunoscute de Inspectia Muncii, pentru urmatoarele categorii de date:
Tip Contracte
Forma Organizare
Forma Juridica
Nivel Studii
Tip Autorizatie
Tip Tura
1. Accesati: Human Resources & Payroll -> Revisal si Declaratii -> Setari -> Configurari REGES -> Nomenclatoare
2. Selectati din lista nomenclatorul dorit.
3. Interfata este structurata pe urmatoarele coloane:
Cod EMSYS - codul unic al inregistrarii definite in EMSYS;
Denumire EMSYS - descrierea interna a valorii (ex: tip contract, nivel studii etc.);
Cod REGES - denumirea oficiala/reglementata, preluata din nomenclatorul REGES-ONLINE;
Actiuni - zona de gestionare a asocierilor. In coloana Actiuni sunt disponibile urmatoarele optiuni:
Modificare - permite selectarea valorii REGES corespunzatoare dintr-o lista derulanta.
Stergere - elimina asocierea existenta intre inregistrarea EMSYS si cea REGES.
Istoric Modificari - afiseaza toate actiunile efectuate asupra inregistrarii:
Cod si Denumire EMSYS
Cod si Denumire REGES asociata
Operatie REGES (creare, modificare, stergere)
Data Actualizare
Utilizator
4. In zona inferioara a interfetei sunt disponibile urmatoarele optiuni:
Asociere Toate - realizeaza automat asocierea pentru toate nomenclatoarele disponibile.
Asociere Automata - efectueaza asocierea doar pentru nomenclatorul curent.
Important
Asocierea corecta este obligatorie pentru a permite validarea si transmiterea cu succes a datelor in REGES-ONLINE.
Notă
Valorile EMSYS pot fi personalizate, insa trebuie sa fie asociate cu o valoare valida din nomenclatorul national. Lista de valori REGES este predefinita si actualizata periodic.
Preluare automata
Urmatoarele nomenclatoare nu necesita asociere manuala, intrucat valorile sunt preluate automat la momentul definirii inregistrarilor, conform codificarii acceptate de REGES-ONLINE:
Tipuri de acte de identitate, definite automat in functie de cetatenia selectata la nivelul persoanei:
Cetatean Roman - Carte de Identitate, Buletin de Identitate, Pasaport
Cetatean UE - Certificat de Inregistrare, Carte de Rezidenta
Cetatean Non-UE - Permis de Sedere, Document de tolerat, Pasaport beneficiar protectie internationala, Aviz de Angajare, Document de identitate temporara (azil)
Cetatean Apatrid - Permis de Sedere, Document de tolerat, Pasaport beneficiar protectie internationala, Aviz de Angajare
Atenție
Pentru campul Nationalitate, aplicatia transmite automat numele complet al tarii, conform nomenclatorului oficial.
Notă
Lista de mai sus este doar exemplificativa. In cadrul aplicatiei EMSYS exista si alte nomenclatoare care se asociaza automat, fara interventie suplimentara din partea utilizatorului, in functie de structura standard definita in REGES-ONLINE.
Asociere Sporuri EMSYS - REGES
Aceasta sectiune permite asocierea sporurilor definite in aplicatia EMSYS cu sporurile oficiale utilizate in platforma REGES-ONLINE. Functionalitatea este esentiala pentru transmiterea corecta a informatiilor privind sporurile in cadrul registrului electronic.
Prin asocierea corecta a sporurilor, se asigura corespondenta intre tipurile de spor utilizate intern si codificarea standard impusa de sistemul REGES-ONLINE.
1. Accesati: Human Resources & Payroll -> Revisal si Declaratii -> Setari -> Configurari REGES -> Asociere Sporuri EMSYS - REGES.
2. Selectati codul fiscal pentru care doriti sa vizualizati si sa gestionati lista de sporuri definite. Dupa selectare, interfata va afisa toate sporurile configurate pentru angajatorul ales, insotite de urmatoarele informatii:
Spor EMSYS - codul intern al sporului definit in EMSYS;
Denumire - denumirea sporului conform configurarilor aplicatiei;
Inclus - indica daca sporul este inclus in salariul de baza (Da / Nu);
Tip Spor - clasificarea sporului conform tipologiei interne (Standard / Angajator).
Standard - spor general;
Angajator - spor specific fiecaruri angajator in functie de specificul activitatii.
Pentru adaugare apasati butonul Modificare, selectati optiunea dorita Standard/Angajator:
La selectia Tip Spor = Standard este necesara selectarea Sporului REGES din lista derulanta.
La selectia Tip Spor = Angajator apare butonul Adaugare (
) unde este necesara scrierea denumirii pe care doriti sa o utilizati. Sistemul va trimite automat denumirea sporului catre platforma REGES-ONLINE, creand o inregistrare noua in sectiunea Sporuri specifice. Daca denumirea sporului a fost deja transmisa anterior, aceasta va putea fi selectata din lista existenta.
Spor REGES - tipul de spor corespunzator din nomenclatorul REGES-ONLINE;
Actiuni - zona in care pot fi efectuate asocieri sau modificari. Sunt disponibile urmatoarele optiuni:
Modificare - permite actualizarea asocierii dintre sporul definit in EMSYS si tipul de spor din REGES-ONLINE. In functie de tipul de spor (Standard / Angajator), selectati asocierea corespunzatoare conform instructiunilor de la campul Tip Spor.
Stergere - elimina asocierea existenta dintre sporul EMSYS si sporul REGES. Sporul ramane definit in aplicatie, insa nu mai este asociat pentru transmiterea catre REGES-ONLINE.
Istoric Modificari - permite vizualizarea tuturor actiunilor efectuate asupra asocierii, inclusiv modificarile salvate anterior. Se afiseaza un tabel cu urmatoarele informatii:
Spor EMSYS - codul intern si denumirea sporului definit in EMSYS;
Inclus - indica daca sporul este inclus in salariul de baza;
Tip Spor - tipul de clasificare utilizat (Standard / Angajator);
Spor REGES - denumirea sporului REGES asociat;
Operatie REGES - operatia efectuata in cadrul integrarii cu REGES (ex: editare, stergere);
Data Actualizare - momentul ultimei modificari salvate;
Utilizator - persoana care a efectuat modificarea.
Info (UUID -ul REGES asociat sporului. Acest identificator unic confirma ca sporul a fost inregistrat cu succes in platforma REGES-ONLINE si poate fi utilizat in raportari.
)- devine disponibil dupa realizarea unei asocieri. Prin accesarea acestui buton, se afiseaza3. Selectati optiunea Toate si apelati butonul Asociere Automata (
) regasit in zona inferioara a ecranului.4. Verificati raportul generat dupa rularea actiunii Asociere Automata, care afiseaza rezultatul procesului pentru fiecare spor in parte. Tabelul include urmatoarele coloane:
Spor EMSYS - codul intern si denumirea sporului din aplicatie;
Spor REGES - denumirea standard a sporului REGES, daca a fost asociata;
Mesaj - descrierea rezultatului;
Tip - tipul mesajului: Informare sau Avertizare.
Tipuri de rezultate afisate in raport:
Sporul a fost asociat cu referinta REGES - indica o asociere corecta si completa intre sporul din EMSYS si nomenclatorul REGES (Tip: Informare).
Sporul este deja asociat - sporul respectiv fusese asociat anterior si nu necesita alta actiune (Tip: Informare).
Nu s-a putut asocia sporul cu o referinta REGES - asocierea automata nu a reusit si este necesara selectia manuala (Tip: Avertizare).
Utilizati optiunile afisate deasupra tabelului pentru a filtra mesajele:
Ascunde mesajele de tip Informare
Ascunde mesajele de tip Avertizare
Notă
Sporurile semnalate cu Avertizare necesita completarea manuala a campului Spor REGES, doar pentru sporurile ce se raporteaza in platforma REGES-ONLINE.
5. Utilizati filtrele disponibile pentru a restrange lista afisata, in functie de urmatoarele criterii:
Doar din anul curent - afiseaza doar sporurile active in anul curent;
Toate - afiseaza toate sporurile definite;
Asociate - afiseaza doar sporurile deja asociate cu un cod REGES;
Neasociate - afiseaza doar sporurile fara asociere cu un cod REGES.
Important
Toate sporurile ce trebuie transmise catre platforma REGES-ONLINE trebuie mai intai asociate cu un cod corespunzator din nomenclatorul REGES sau definite ca sporuri de tip Angajator.
Notă
Asocierea este unica pentru fiecare spor si cod fiscal. Se recomanda verificarea atenta a tipurilor de spor inainte de finalizarea asocierii.
Sporuri Angajator
Aceasta subsectiune permite vizualizarea, modificarea si stergerea sporurilor de tip Angajator care au fost deja transmise catre platforma REGES-ONLINE.
Sporurile Angajator sunt sporuri definite la nivelul fiecarui angajator, utilizate pentru situatiile in care nu exista o corespondenta directa cu nomenclatorul standard REGES. Acestea pot fi transmise ca inregistrari proprii, fiind gestionate in platforma REGES in sectiunea Sporuri specifice.
Adaugare
Adaugarea unui spor Angajator se realizeaza in momentul selectiei optiunii Tip Spor = Angajator, in cadrul interfetei Asociere Sporuri EMSYS - REGES.
Dupa alegerea acestui tip, devine disponibil butonul Adaugare (
).Se va deschide o fereastra in care introduceti denumirea dorita pentru sporul Angajator.
Sistemul va transmite automat aceasta denumire catre platforma REGES-ONLINE, care va genera un UUID asociat si va inregistra noul spor in zona Sporuri specifice a angajatorului.
Daca denumirea respectiva a mai fost transmisa anterior, aceasta va putea fi selectata direct din lista existenta.
Modificare
Modificarea denumirii unui spor Angajator deja transmis se realizeaza din fereastra dedicata Sporuri Angajator.
1. In partea superioara a interfetei Asociere Sporuri EMSYS - REGES, apasati butonul Sporuri Angajator.
2. Se va deschide o fereastra care afiseaza lista sporurilor Angajator inregistrate, cu urmatoarele coloane:
Nume Spor - denumirea actuala a sporului;
UUID - identificatorul unic generat in REGES-ONLINE;
Actiuni - include butonul Modificare.
3. Apasati butonul Modificare corespunzator sporului dorit.
4. Introduceti noua denumire si salvati modificarile. Sistemul va sincroniza automat informatia cu platforma REGES-ONLINE, actualizand inregistrarea existenta.
Important
Modificarea se reflecta imediat in platforma REGES-ONLINE, in sectiunea Sporuri specifice, fiind necesara o atentie sporita asupra denumirii introduse.
Stergere
Stergerea unui spor Angajator este posibila din aceeasi fereastra Sporuri Angajator.
1. Apasati butonul Sporuri Angajator din interfata Asociere Sporuri EMSYS - REGES.
2. Identificati sporul dorit in lista afisata.
3. Apasati butonul Stergere din coloana Actiuni.
4. Confirmati actiunea pentru a elimina definitiv sporul din sistemul REGES-ONLINE.
Atenționare
Stergerea unui spor Angajator este ireversibila si trebuie efectuata numai daca sporul nu mai este utilizat in raportarile catre REGES. Dupa stergere, sporul nu va mai putea fi utilizat pentru asociere sau transmitere.
Important
Orice modificare sau stergere efectuata asupra sporurilor Angajator este salvata automat in platforma REGES-ONLINE si devine imediat vizibila in sectiunea Setari -> Angajator -> Sporuri specifice.
Import Datelor Obligatorii pentru Transmiterea in REGES
Aplicatia EMSYS permite generarea unui fisier tip TEMPLATE, utilizat pentru importul modificarilor de contract in platforma REGES-ONLINE.
Pentru completarea corecta a acestui fisier, este necesara pregatirea prealabila a unor campuri obligatorii, atat in configurarea initiala a aplicatiei, cat si in datele individuale ale persoanelor sau contractelor.
Aceasta sectiune include un tabel detaliat cu toate informatiile care trebuie verificate sau completate inainte de generarea si incarcarea fisierului de import in REGES-ONLINE.
Export salariati si contracte
Dupa obtinerea accesului in platforma REGES-ONLINE, urmatorul pas este accesarea sectiunii de export pentru obtinerea informatiilor despre salariati si contracte.
1. Accesati: Reges Online -> Setari -> Utile.
2. In sectiunea Export entitate din baza de date selectati formatul raportului (JSON, PDF, Excel sau CSV).
3. Apasati butonul Export salariati, pentru generarea datelor aferente salariatilor.
4. Apasati butonul Export contracte, pentru generarea datelor aferente contractelor.
Notă
Acest pas este necesar pentru pregatirea fisierelor de integrare si asigurarea compatibilitatii datelor.
Atenționare
La exportul salariatilor si al contractelor sunt generate automat urmatoarele evenimente tehnice:
ExportSalariati
ExportContracte
Incarcare Referinte Salariati/Contracte
Pentru alinierea si sincronizarea corecta a datelor din aplicatie cu cele existente in platforma REGES-ONLINE, este necesara incarcarea fisierelor exportate din aceasta platforma, aferente salariatilor si contractelor.
1. Accesati: Human Resources & Payroll -> Revisal si Declaratii -> Setari -> Configurari REGES -> Incarcare Referinte Salariati/Contracte.
2. Completati urmatoarele campuri:
Cod Fiscal - selectati angajatorul pentru care se realizeaza importul; vor fi afisate CUI-ul si denumirea societatii;
Mod Incarcare - alegeti intre:
Nu permite incarcarea fisierelor duplicate (optiune implicita);
Incarcarea fisierelor duplicate este permisa - utilizati doar in situatii justificate.
Fisier - selectati fisierul de import de pe statia de lucru. Acesta trebuie sa fie generat prin export din platforma oficiala REGES-ONLINE.
3. Apasati Upload pentru transmiterea fisierului in sistem.
4. Dupa procesare, rezultatul incarcarii va putea fi consultat in lista din zona Rezultate Incarcare Referinte, coloana Rezultat Incarcare.
Important
La prima utilizare a functionalitatii, este obligatorie incarcarea fisierelor initiale de salariati si contracte pentru a evita dublarea contractelor sau alinierea incorecta a datelor.
Rezultate Incarcare Referinte
Aceasta sectiune permite vizualizarea fisierelor incarcate pentru transmiterea informatiilor privind salariatii si contractele acestora preluate din platforma REGES-ONLINE. Sunt afisate atat detalii despre continutul fisierului, cat si rezultatul incarcarii.
Astfel, Rezultate Incarcare Referinte, permite monitorizarea si verificarea fisierelor incarcate in sistem pentru a asigura conformitatea cu cerintele platformei REGES-ONLINE.
1. Accesati: Human Resources & Payroll -> Revisal si Declaratii -> Setari -> Configurari REGES -> Rezultate Incarcare Referinte.
2. In lista afisata, sunt disponibile urmatoarele informatii pentru fiecare fisier incarcat:
Utilizator - persoana care a realizat incarcarea fisierului;
Data Actualizare - momentul incarcarii fisierului in sistem;
Fisier Incarcat - permite descarcarea fisierului importat in sistem;
Rezultat Incarcare - statusul importului.
3. In coloana Rezultat Incarcare este disponibil un fisier HTML care detaliaza fiecare eroare, avertizare sau informare identificate in cadrul procesului.
Interpretarea rezultatului incarcat
Fisierul generat contine un tabel cu urmatoarele coloane:
UUID Contract - identificatorul unic al contractului;
CNP - codul numeric personal al salariatului;
Mesaj - descriere relevanta;
Tip - clasificarea mesajului: Informare, Avertizare, Eroare.
Utilizatorul are posibilitatea de a filtra rapid tipurile de mesaje prin bifarea optiunilor:
Ascunde mesajele de tip Informare
Ascunde mesajele de tip Avertizare
Important
Mesajele de tip Eroare trebuie corectate pentru a permite transmiterea fisierului. Mesajele de tip Avertizare nu blocheaza incarcarea, dar este recomandata revizuirea lor.
Asociere Salariati EMSYS - REGES
Aceasta sectiune permite vizualizarea si gestionarea salariatilor importati din platforma REGES-ONLINE, in urma incarcarii fisierelor de tip salariati. Se pot efectua verificari privind corectitudinea informatiilor preluate si, daca este cazul, se pot realiza ajustari punctuale.
1. Accesati: Human Resources & Payroll -> Revisal si Declaratii -> Setari -> Configurari REGES -> Asociere Salariati EMSYS - REGES.
2. In tabelul afisat sunt disponibile urmatoarele informatii pentru fiecare salariat importat:
Cod Fiscal - codul fiscal al angajatorului asociat;
Nume Salariat - numele complet al salariatului (conform fisierului importat);
Marca - marca (identificatorul intern) al salariatului;
CNP - codul numeric personal;
Person UUID - identificatorul unic al persoanei;
Data Actualizare - data la care a fost realizata ultima incarcare;
Utilizator - persoana care a efectuat importul.
3. In coloana Actiuni sunt disponibile doua optiuni pentru fiecare rand:
Modificare - permite corectarea valorii din campul Person UUID, in cazul in care acesta a fost asociat eronat;
Stergere - elimina inregistrarea din lista.
Istoric Modificari - deschide o fereastra de vizualizare care afiseaza modificarile efectuate asupra inregistrarii, cu urmatoarele informatii:
Cod Fiscal - codul fiscal al angajatorului;
Person UUID - identificatorul unic al salariatului (inainte de modificare);
Operatie REGES - tipul de operatie inregistrata;
Data Actualizare - data ultimei modificari efectuate;
Utilizator - persoana care a realizat modificarea.
Notă
Modificarile efectuate in aceasta sectiune au impact direct asupra legaturii dintre salariatul din sistem si inregistrarea din fisierul importat. Se recomanda atentie sporita in procesul de corectare a valorii UUID.
Asociere Contracte EMSYS - REGES
Aceasta sectiune afiseaza contractele importate din fisierele REGES-ONLINE si asociate salariatilor din sistem. Se permite verificarea si gestionarea fiecarui contract importat inainte de transmiterea efectiva catre registrul electronic.
1. Accesati: Human Resources & Payroll -> Revisal si Declaratii -> Setari -> Configurari REGES -> Asociere Contracte EMSYS - REGES.
2. In lista afisata sunt prezentate urmatoarele informatii pentru fiecare contract importat:
Cod Fiscal - codul fiscal al angajatorului asociat;
Nume Salariat - numele complet al salariatului caruia ii apartine contractul;
Marca - identificatorul intern al salariatului;
CNP - codul numeric personal;
Contract UUID - identificatorul unic al contractului;
Nr. Contract - numarul contractual preluat din fisier;
Data Contract - data de incepere a contractului;
Data Actualizare - data la care contractul a fost incarcat in sistem;
Utilizator - persoana care a realizat importul.
3. Coloana Actiuni permite urmatoarele operatiuni:
Modificare - ajustarea valorii din campul Contract UUID, in cazul in care aceasta a fost asociata incorect;
Stergere - eliminarea contractului din lista, inainte de transmiterea acestuia catre platforma REGES-ONLINE;
Istoric Modificari - deschide o fereastra de vizualizare care afiseaza modificarile efectuate asupra inregistrarii, cu urmatoarele informatii:
Cod Fiscal - codul fiscal al angajatorului;
Person UUID - identificatorul unic al salariatului (inainte de modificare);
Operatie REGES - tipul de operatie inregistrata;
Data Actualizare - data ultimei modificari efectuate;
Utilizator - persoana care a realizat modificarea.
Notă
Este recomandata validarea atenta a datelor din aceasta sectiune, pentru a evita inconsistente intre datele din sistem si cele transmise catre registrul electronic.