Flux Configurare Organigrama¶
1. Structuri Organigrama¶
1.1. Structuri Organigrama¶
Se selecteaza luna de salarii
Se acceseaza Human Resources & Payroll -> Administrare Personal
Se selecteaza Organigrama sau meniu2 ,
Adaugare structura:
Adaugare Structura Manual
Utilizatorul se pozitioneaza pe o structura, se apasa pe butonul Adauga ||image22|
Se creaza nivelul 1 (Facultatea):
Completare campuri:
Data: este setata implicit cu 01 ale perioadei salariale pe care am selectat-o.
Daca se doreste modificarea datei in cursul lunii, se utilizeaza calendarul din dreapta sau se scrie in formatul specificat.
Superior: se utilizeaza butonul
Structura: Se completeaza cu valori (coduri si descriere).
Ultimul: selectie din lista derulanta (de regula NU);
Stare: Activ.
Pentru Salvare sau Renuntare se apasa unul din butoanele:
Se creaza nivel 2 din cadrul nivelului 1 adaugat (Catedrele/Departamentele(nivel 2) din cadrul Facultatii(nivelul 1) adaugate):
Se cauta Facultatea si se utilizeaza acelasi buton Modificare
Completare campuri:
Daca se doreste modificarea datei in cursul lunii, se utilizeaza calendarul din dreapta sau se scrie in formatul specificat.
Campul Superior se selecteaza utilizand (nivelul 1 creat)
Structura: se completeaza cu valori (coduri si descriere)
Ultimul: selectie din lista derulanta (de regula NU)
Stare: Activ.
Pentru Salvare sau Renuntare se apasa unul din butoanele:
Pentru urmatoarele inregistrari in cadrul nivelului 1 utilizatorul se va pozitiona pe inregistrarea creata anterior si se completeaza doar campul Structura (se va utiliza acelasi buton Modificare)
Adaugare Structura prin Copiere dupa o structura existenta
Se selecteaza structura dupa care se va copia, dupa Cod sau Denumire structura (Exemplu: Se va copia dupa 1.6.14. si noua structura va avea codul 1.6.50.).
Se apasa butonul Import/Export
Se utilizeaza Export, in vederea realizarii fisierului model de incarcat.
Se apasa butonul Exporta coloanele selectate in formatul ales
Se salveaza fisierul si se actualizeaza datele in vederea incarcarii cu datele noii structuri.
Se apasa butonul Import, se alege fisierul de incarcat (structura nou) si se apasa butonul Incarca
Se trece la Etapa 2
Se bifeaza Header si se trece la Etapa 3
Atenționare
Se utilizeaza daca in fisierul pe care l-am incarcat se doreste modificarea informatiilor la toate inregistrarile. Exemplu: Daca se doreste ca datele de pe o coloana sa fie aceleasi la toate inregistrarile.
Se trece la Etapa 4 , se apasa Inserare
Cautare, Filtrare, Sortare, Propuneri de adaugare
Cautarea se poate efectua dupa campurile: Cod, Denumire
Cautare: cu ajutorul butonului
Stergere valoare cautata:
Vizualizare Detaliere Inregistrare: se apasa butonul de pe inregistrare
Revenire in ecranul principal: se apasa butonul
Filtrare, Sortare, Propuneri adaugare: se selecteaza butonul Setari
Filtrare:
Campurile in functie de care se realizeaza filtrarea: buton
Criteriile de filtrare: se selecteaza din lista de valori (egal cu, intre, mai mic decat, mai mic decat sau egal cu, mai mare decat, mai mare decat sau egal).
Valorile: se completeaza cu valoarea cautata.
Adaugare/Stergere filtre:
Pentru salvare se apasa butonul OK .
Pentru renuntare se apasa butonul Anulare .
Sortare:
Campurile in functie de care se realizeaza filtrarea: buton
Tipul de sortare: se selecteaza din lista de valori (Ascendent, Descendent).
Adaugare/Stergere filtre:
Pentru salvare se apasa butonul OK .
Pentru renuntare se apasa butonul Anulare .
Propuneri adaugare (Setare valori implicite la adaugare inregistrare):
Valorile care se doresc sa seteze implicit: se completeaza prin scriere valori:
Pentru salvare se apasa butonul OK .
Pentru renuntare se apasa butonul Anulare .
1.2. Import Export Structuri Organigrama¶
Export: Se utilizeaza pentru verificare, inserare, corectie date.
Import: Se utilizeaza pentru inserare, corectie date.
Se selecteaza luna de salarii
Se acceseaza Human Resources & Payroll -> Administrare Personal
Se selecteaza Organigrama sau meniu2 ,
Se apasa butonul Import/Export
Se utilizeaza Export, in vederea realizarii fisierului model de incarcat.
Se apasa butonul Exporta coloanele selectate in formatul ales
Se salveaza fisierul si se actualizeaza datele in vederea incarcarii cu datele noii structuri.
Se apasa butonul Import
Se alege fisierul de incarcat (structura nou) si se apasa butonul Incarca
Etapa 2
Se bifeaza campul Header
Etapa 3
Atenționare
Se utilizeaza daca in fisierul pe care l-am incarcat se doreste modificarea informatiilor la toate inregistrarile. Exemplu: Daca se doreste ca datele de pe o coloana sa fie acelasi la toate inregistrarile.
Etapa 4
Inserare: Importa date.
Actualizare: Corecteaza date.
Inserare sau Modificare: Importa date si/sau modifica date existente.
Atenționare
Daca inregistrarile nu exista se efectueaza inserare. Daca exista, se apasa butonul de Actualizare.
Inserarea se efectueaza cu bifa Fara erori
Se apasa butonul Inserare
Daca operatiunea nu s-a efectuat. Apare mesaj de eroare, erorile fiind scrise in fisierul de erori.
Dupa corectarea erorilor se reia procesul de Import.
Pentru iesire se apasa butonul Inchide
Atenționare
Se verifica datele importate prin Export (descris mai sus).
2. Atribute Organigrama¶
2.1. Atribute Organigrama¶
Se selecteaza luna de salarii
Se acceseaza Human Resources & Payroll -> Administrare Personal
Se selecteaza Organigrama sau meniu2 ,
Vizualizare Detaliere Inregistrare: se apasa butonul de pe inregistrare
Revenire in ecranul principal: se apasa butonul
Se cauta structura unde se adauga atributele si se apasa butonul Atribute
Butoane utilizate:
Completare campuri:
Tip Relatie: se selecteaza din lista derulanta BU/Structura de Plata/Macheta/Facultate. In functie de tipul de relatie selectat se completeaza si celelalte campuri cu codurile aferente
Tip relatie = „Structura de plata”:
Unitate: Se selecteaza unitatea din lista utilizand sau se completeaza codul manual.
Subunitate: Se selecteaza subunitatea din cadrul unitatii selectate mai sus utilizand sau se completeaza codul manual.
Tip relatie = „BU”:
Cod BU: Se selecteaza Business Unit din lista utilizand sau se completeaza codul manual.
Tip relatie = „Macheta”:
Cod Macheta: Se selecteaza codul machetei din lista utilizand sau se completeaza codul manual.
Tip relatie = „Facultate”:
Cod Facultate: Se selecteaza codul machetei din lista utilizand sau se completeaza codul manual.
Pentru Salvare sau Renuntare se apasa unul din butoanele:
2.2. Import Export Atribute Organigrama¶
Se utilizeaza Export, in vederea realizarii fisierului model de incarcat sau pentru verificare date.
Se apasa butonul Exporta coloanele selectate in formatul ales
Se salveaza fisierul si se actualizeaza datele in vederea incarcarii, daca se doreste inserare/corectie date.
Se apasa butonul Import
Se alege fisierul de incarcat si se apasa butonul Incarca
Etapa 2
Se bifeaza campul Header
Etapa 3
Atenționare
Se utilizeaza daca in fisierul pe care l-am incarcat se doreste modificarea informatiilor la toate inregistrarile. Exemplu: Daca se doreste ca datele de pe o coloana sa fie acelasi la toate inregistrarile.
Etapa 4
Inserare: Importa date.
Actualizare: Corecteaza date.
Inserare sau Modificare: Importa date si/sau modifica date existente.
Atenționare
Daca inregistrarile nu exista se efectueaza inserare. Daca exista, se apasa butonul de Actualizare.
Inserarea se efectueaza cu bifa Fara erori
Se apasa butonul Inserare
Daca operatiunea nu s-a efectuat. Apare mesaj de eroare, erorile fiind scrise in fisierul de erori.
Dupa corectarea erorilor se reia procesul de Import.
Pentru iesire se apasa butonul Inchide
Atenționare
Se verifica datele importate prin Export (descris mai sus).
3. Dimensiuni Organigrama¶
3.1. Dimensiuni Organigrama¶
Se selecteaza luna de salarii
Se acceseaza Human Resources & Payroll -> Administrare Personal
Se selecteaza Organigrama sau meniu2 ,
Se cauta structura unde se adauga si se apasa butonul Dimensiuni
Vizualizare Detaliere Inregistrare: se selecteaza inregistrarea.
Revenire in ecranul principal: se apasa butonul
Butoane utilizate:
Completare campuri:
Tip: se selecteaza din lista derulanta Tip Structura, Activitate, Categorie de Personal, Cod Pontaj. In functie de tipul selectat se completeaza si celelalte campuri cu codurile aferente.
Atribut: Se selecteaza valoarea folosind butonul
Stare: ACTIV/BLOCAT
Din data: Se utilizeaza calendarul din dreapta sau se scrie in formatul specificat
Pentru Salvare sau Renuntare se apasa unul din butoanele:
3.2. Import Export Dimensiuni Organigrama¶
Se utilizeaza Export, in vederea realizarii fisierului model de incarcat sau pentru verificare date.
Se apasa butonul Exporta coloanele selectate in formatul ales
Se salveaza fisierul si se actualizeaza datele in vederea incarcarii, daca se doreste inserare/corectie date.
Se apasa butonul Import
Se alege fisierul de incarcat si se apasa butonul Incarca
Etapa 2
Se bifeaza campul Header
Etapa 3
Atenționare
Se utilizeaza daca in fisierul pe care l-am incarcat se doreste modificarea informatiilor la toate inregistrarile. Exemplu: Daca se doreste ca datele de pe o coloana sa fie acelasi la toate inregistrarile.
Etapa 4
Inserare: Importa date.
Actualizare: Corecteaza date.
Inserare sau Modificare: Importa date si/sau modifica date existente.
Atenționare
Daca inregistrarile nu exista se efectueaza inserare. Daca exista, se apasa butonul de Actualizare.
Inserarea se efectueaza cu bifa Fara erori
Se apasa butonul Inserare
Daca operatiunea nu s-a efectuat. Apare mesaj de eroare, erorile fiind scrise in fisierul de erori.
Dupa corectarea erorilor se reia procesul de Import.
Pentru iesire se apasa butonul Inchide
Atenționare
Se verifica datele importate prin Export (descris mai sus).
4. Relatii Indirecte Organigrama¶
4.1. Relatii Indirecte Organigrama¶
Se selecteaza luna de salarii
Se acceseaza Human Resources & Payroll -> Administrare Personal
Se selecteaza Organigrama sau meniu2 ,
Se cauta structura unde se adauga relatiile si se apasa butonul Relatii Indirecte
Vizualizare Detaliere Inregistrare: se selecteaza inregistrarea
Revenire in ecranul principal: se apasa butonul
Butoane utilizate:
Completare campuri:
Relatie de: se selecteaza din lista derulanta Colaborare/Coordonare.
In functie de tipul de relatie selectat se completeaza si celelalte campuri cu codurile aferente.
Intre structura: Se completeaza automat structura curenta
Si structura: Se completeaza structura
Pentru Salvare sau Renuntare se apasa unul din butoanele:
4.2. Import Export Relatii Organigrama¶
Se utilizeaza Export, in vederea realizarii fisierului model de incarcat sau pentru verificare date.
Se apasa butonul Exporta coloanele selectate in formatul ales
Se salveaza fisierul si se actualizeaza datele in vederea incarcarii, daca se doreste inserare/corectie date.
Se apasa butonul Import
Se alege fisierul de incarcat si se apasa butonul Incarca
Etapa 2
Se bifeaza campul Header
Etapa 3
Atenționare
Se utilizeaza daca in fisierul pe care l-am incarcat se doreste modificarea informatiilor la toate inregistrarile. Exemplu: Daca se doreste ca datele de pe o coloana sa fie acelasi la toate inregistrarile.
Etapa 4
Inserare: Importa date.
Actualizare: Corecteaza date.
Inserare sau Modificare: Importa date si/sau modifica date existente.
Atenționare
Daca inregistrarile nu exista se efectueaza inserare. Daca exista, se apasa butonul de Actualizare.
Inserarea se efectueaza cu bifa Fara erori
Se apasa butonul Inserare
Daca operatiunea nu s-a efectuat. Apare mesaj de eroare, erorile fiind scrise in fisierul de erori.
Dupa corectarea erorilor se reia procesul de Import.
Pentru iesire se apasa butonul Inchide
Atenționare
Se verifica datele importate prin Export (descris mai sus).
5. Stat Functii Organigrama¶
5.1. Stat Functii Organigrama¶
Se selecteaza luna de salarii
Se acceseaza Human Resources & Payroll -> Administrare Personal
Se selecteaza Organigrama sau meniu2 ,
Vizualizare Detaliere Inregistrare: se apasa butonul de pe inregistrare
Revenire in ecranul principal: se apasa butonul
Se cauta structura unde se adauga posturile si se apasa butonul STAT FUNCTII
Butoane utilizate:
Adaugare posturi:
Se selecteaza dupa Cod sau Denumire structura, Structura unde se vor adauga posturile.
Se utilizeaza butonul Adaugare +
Completare campuri:
Data inceput: se apeleaza sau se scriu valori in formatul solicitat.
Pozitie, Norma, Numar posturi, Nr Ore, Din care bugetate: se scriu valori.
Functia executie/conducere: se utilizeaza butonul ; valorile sunt aduse din Dictionarul de functii.
COR: se selecteaza din lista de valori introdusa pe functie in Dictionarul de functii.
Clasa, Treapta, Studii, Grad, Gradatie: se utilizeaza butonul ; valorile sunt aduse din Liste rezervate (Grade Profesionale, Gradatii Functii, Studii, Treapta de Salarizare, Clase Salarii)
Stare: selectie din lista cu valori prestabilite: OCUPAT, VACANT, OC. PER DET
Pentru Salvare sau Renuntare se apasa unul din butoanele:
In cazul Copierii se modifica doar campurile necorespunzatoare.
Pentru Modificare se utilizeaza ; Pentru Stergere (in cazul in care inregistrarile nu au fost utilizate).
5.2. Import Export Stat Functii Organigrama¶
Export: Se utilizeaza pentru verificare, inserare, corectie date.
Import: Se utilizeaza pentru inserare, corectie date.
Se selecteaza luna de salarii
Se acceseaza Human Resources & Payroll -> Administrare Personal
Se selecteaza Organigrama sau meniu2 ,
Se selecteaza dupa Cod sau Denumire structura unde se vor adauga posturile
Se selecteaza STAT FUNCTII
Se apasa butonul Import/Export
Se utilizeaza Export, in vederea realizarii fisierului model de incarcat.
Atenționare
Fisierul xls se obtine utilizand acelasi buton (functia Export) de pe o alta structura unde exista posturi, daca pe structura respectiva nu este definit niciun post.
Se apasa butonul Exporta coloanele selectate in formatul ales
Se salveaza fisierul si se actualizeaza datele in vederea incarcarii cu datele noii structuri.
Se apasa butonul Import
Se alege fisierul de incarcat (structura nou) si se apasa butonul Incarca
Etapa 2
Se bifeaza campul Header
Etapa 3
Atenționare
Se utilizeaza daca in fisierul pe care l-am incarcat se doreste modificarea informatiilor la toate inregistrarile. Exemplu: Daca se doreste ca datele de pe o coloana sa fie acelasi la toate inregistrarile.
Etapa 4
Inserare: Importa date.
Actualizare: Corecteaza date.
Inserare sau Modificare: Importa date si/sau modifica date existente.
Atenționare
Daca inregistrarile nu exista se efectueaza inserare. Daca exista, se apasa butonul de Actualizare.
Inserarea se efectueaza cu bifa Fara erori
Se apasa butonul Inserare
Daca operatiunea nu s-a efectuat. Apare mesaj de eroare, erorile fiind scrise in fisierul de erori.
Dupa corectarea erorilor se reia procesul de Import.
Pentru iesire se apasa butonul Inchide
Atenționare
Se verifica datele importate prin Export (descris mai sus).
6. Asociere Persoana Post/Norma Didactica¶
6.1. Asociere Persoana Post/Norma Didactica¶
Se selecteaza luna de salarii
Se acceseaza Human Resources & Payroll -> Administrare Personal
Se selecteaza Organigrama sau meniu2 ,
Se selecteaza dupa Cod sau Denumire structura unde se va asocia persoana pe post.
Utilizatorul se va pozitiona pe STAT FUNCTII
se selecteaza postul unde se va adauga persoana.
se va accesa itemul Persoana:
Butoane utilizate
Pentru Asociere persoana se utilizeaza butonul Adaugare: +
Completare campuri:
Marca Contract, Organigrama, Data, Structura, Pozitie post : se utilizeaza butonul
Din Data: se apeleaza sau se scriu valori in formatul solicitat.
Pentru Salvare sau Renuntare se apasa unul din butoanele:
Pentru Modificare se utilizeaza ; Pentru Stergere:
In cazul Copierii se modifica campurile necorespunzatoare.
Adaugare Norma Didactica
Pentru Adaugare se utilizeaza butonul Adaugare: +
Completare campuri:
Disciplina, Facultate, Ciclu studii, Limba, An, Tip ore : se utilizeaza butonul
An Studii, Nr. subgrupe, Nr.ore fizice, Facultate, Seria, Stabilitate, Semestru, Nr. Grupe, Procent: se scriu valori.
Tip : selectie din valori prestabilite (NORMA BAZA, PLATA ORA, CUMUL)
Pentru Salvare sau Renuntare se apasa unul din butoanele:
In cazul Copierii se modifica campurile necorespunzatoare.
Adaugare Detaliere Norma Didactica
Pentru Adaugare se utilizeaza butonul Adaugare: +
Completare campuri:
Grupe, Nr. Ore, Sala, Subgrupe, Grupa, Subgrupa: se scriu valori.
De la, Pana la: se apeleaza sau se scriu valori in formatul solicitat.
Tip : selectie din valori prestabilite (zilele saptamanii)
Pentru Salvare sau Renuntare se apasa unul din butoanele:
In cazul Copierii se modifica campurile necorespunzatoare.
Pentru Modificare se utilizeaza ; Pentru Stergere , (in cazul in care inregistrarile nu au fost utilizate).
Atenționare
Pe fiecare din itemuri se pot efectua operatiunile de: Setari (exceptie Persoana) si Import/Export
Pe itemul Persoane se poate obtine istoricul pentru posturile ocupate de aceasta.
6.2. Import Export Persoana Post/Norma Didactica¶
Se utilizeaza Export, in vederea realizarii fisierului model de incarcat sau pentru verificare date.
Se apasa butonul Exporta coloanele selectate in formatul ales
Se salveaza fisierul si se actualizeaza datele in vederea incarcarii, daca se doreste inserare/corectie date.
Se apasa butonul Import
Se alege fisierul de incarcat si se apasa butonul Incarca
Etapa 2
Se bifeaza campul Header
Etapa 3
Atenționare
Se utilizeaza daca in fisierul pe care l-am incarcat se doreste modificarea informatiilor la toate inregistrarile. Exemplu: Daca se doreste ca datele de pe o coloana sa fie acelasi la toate inregistrarile.
Etapa 4
Inserare: Importa date.
Actualizare: Corecteaza date.
Inserare sau Modificare: Importa date si/sau modifica date existente.
Atenționare
Daca inregistrarile nu exista se efectueaza inserare. Daca exista, se apasa butonul de Actualizare.
Inserarea se efectueaza cu bifa Fara erori
Se apasa butonul Inserare
Daca operatiunea nu s-a efectuat. Apare mesaj de eroare, erorile fiind scrise in fisierul de erori.
Dupa corectarea erorilor se reia procesul de Import.
Pentru iesire se apasa butonul Inchide
Atenționare
Se verifica datele importate prin Export (descris mai sus).