Date Generale Parametri¶
Se acceseaza Human Resources&Payroll -> Administrare Personal
Se selecteaza Setari , Dictionare->Parametri
Adaugare inregistrare: se utilizeaza butonul Adauga
Se completeaza campurile: An fiscal, Perioada, Zile medii, Ore medii - sau se lasa cele implicite, Stare - implicit ACTIVA, Salariul mediu brut, Salariul minim, Salariul mediu pe Unitate, Salariul minim pe Unitate, Numar de Salariati, Indemnizatie Crestere Copil, Stimulent Crestere Copil, Contributie Asigurari Sociale Grupa 1 de Munca, Contributie Asigurari Sociale Grupa 2 de Munca, Contributie Asigurari Sociale Grupa 3 de Munca, Contributie Bugetul Asigurarilor de Somaj, Contributie Asigurari Sociale de Sanatate, Comision Carti de Munca, FAAMBP, Fond Handicapati, FGPCS
cu valori conform procedurilor/legislatiei in vigoare
Pentru zilele de sarbatori diferite de standard utilizatorul se pozitioneaza pe aceasta si apasa.
Dupa deschiderea ferestrei se bifeaza Sarbatoare, se completeaza numele sarbatorii si se apasa butonul Set.
Pentru salvare/renuntare inregistrare se apasa unul din butoanele .
Semnificatie butoane: (Editare, Vizualizare, Stare, Parolare)
Editare - modificare date
Vizualizare - vizualizare inregistrare
Stare - ACTIVA sau INCHISA
Parolare - Dupa deschiderea ferestrei se intoduce si confirma parola, dupa care se apasa butonul Ok.