Cereri de Cumparare – Anulare Confirmari Listare¶
Pe fluxul de prelucrare a cererilor de cumparare intervin actiuni corective care necesita si modificari care duc la diferente intre formularele tiparite, semnate si aprobate si informatia inregistrata in sistem. Pentru ca formularele sa contina informatia din sistem este necesara anularea confirmarilor de listare din sistem si in acelasi timp anularea lor din evidenta tinuta in afara sistemului.
Mod de lucru:
Alegeti EMSYS Logistics → Managementul Materialelor → Cumparari → Superuser → Cereri de Cumparare – Anulare Confirmari Listare
In fereastra de inregistrari (browse) sunt disponibile toate cererile de cumparare (similar ca in modul de lucru Vizualizare):
Selectati cererea de cumparare pentru care vreti sa anulati confirmarea listarii referatului.
Actionati butonul pentru a accesa fereastra Confirmare Listare:
Actionati butonul din dreptul formularului a carui confirmare de listare doriti sa o anulati.
Pentru o cerere de cumparare in starea APROBATA nu se pot face anulari.