Cumparari

Modulul Cumparari asigura managementul eficient al necesarului de achizitii pentru produse, servicii si lucrari prin intermediul cererilor de cumparare care rezolva cerinte provenite din productie, lucrari de investitii si cerinte individuale. Comenzile de cumparare centralizeaza cererile de cumparare si constituie baza legala a receptiilor la magazie. Facturile de la furnizori se inregistreaza in sistem distinct de documentele de receptie si se asociaza cu acestea pentru a stabili diferentele de cantitate si pret. Exista functionalitati pentru gestiunea retururilor la furnizori si gestiunea marfurilor primite in custodie. Pentru organizatiile bugetare modulul Cumparari este integrat cu fluxul ALOP(Angajare-Lichidare-Ordonantare-Plati) asigurand astfel pe langa conducerea proceselor de achizitii specifice si verificarea permanenta a existentei fondurilor bugetare necesare achizitiilor, evidenta angajamentelor bugetare si a angajamentelor legale, inregistrarea receptiilor si verificarea facturilor de la furnizor in vederea avizului “BUN DE PLATA” si emiterea ordonantarilor de plata ce vor constitui baza ordinelor de plata pentru beneficiarii de plati (furnizori).