Finalizarea fluxului de prelucrare a documentului de retur¶
1. Actionati butonul pentru a initia aprobarea documentului de retur. Prin operatiunea de aprobare utilizatorul marcheaza in sistem faptul ca documentul de receptie a fost inregistrat integral in sistem si se face rezervarea loturilor din care se face returul.
Dupa aprobare campul Aprobat are valoarea DA (). Operatiunea este reversibila prin actionarea inca o data a butonului numai in cazul in care documentul nu a fost validat.
2. Actionati butonul pentru a imprima documentul de retur.
Optiuni de listare a documentului de receptie:
alegeti daca doriti imprimarea pe document a seriilor atasate articolelor;
alegeti daca doriti afisarea pretului unitar.
3. Pentru a modifica lotul din care se face returul propus de sistem actionati pentru fiecare pozitie in parte butonul .
4. Actionati butonul pentru a valida documentul de retur. Operatiunea de validare consta in verificari logice ale informatiei din document cu informatiile din baza de date si propunerea tranzactiei contabile asociate documentului de retur in registrul de contabilitate ales. Dupa finalizarea cu succes a operatiunii de validare campul Validat de pe antetul documentului ia valoarea DA.