Plusuri la Inventar

Aceasta functiune are drept scop introducerea in gestiune a articolelor constatate ca plus la efectuarea unui inventar. Tipul de document asociat este PV+. Pentru fiecare document se creaza un lot nou la intrarea in stoc. Se completeaza pentru o gestiune un document distinct. Prin introducerea datelor are loc o completare a urmatoarelor domenii:

  • Stocuri Prin inregistrarea cantitativ-valorica pe stoc a articolelor cuprinse in documentul de intrare;

  • Costuri Prin diminuarea acestora pentru articole de natura materiilor prime, materialelor, obiectelor de inventar, etc.;

  • Venituri Prin inregistrarea obtinerii de venituri pentru produse finite, semifabricate etc.

  1. Alegeti Administrator → Configurare → Configurare aplicatie → Setari → Setari Contabile.

  2. Definiti setarea contabila pentru tip document Prod, CTCREDPV+, care reprezinta contul creditor pentru inregistrarea productiei. Se defineste cate o variabila pentru fiecare cont de stoc. Acesta poate fi un cont de venit (sau cheltuiala).

  3. Alegeti: Logistics → Managementul materialelor → Gestiune Stocuri → Intrari → Plusuri de Inventar.

  4. Completati in Detaliere document: Zona, Purtatorul Comanda, pentru inregistrarea venitului. Pe acelasi document pot figura articole care provin din centre de profit diferite. In acest caz, zona si purtatorul din ecranul de date detaliere folosesc numai pentru initializarea campurilor corespunzatoare din declararea articolelor de pe document dupa cele completate pentru primul articol, acestea putand fi completate dupa fiecare caz in parte. De aceea acordati atentie la modificarea acestor campuri fata de valorile de initializare pentru articolul current.