Analiza Vanzari Magazine pentru Produsele Proprii¶
Raportul reprezinta o analiza a produselor fabricate si vandute in magazinele proprii la perioada selectata.
Apelati functia Rapoarte configurabile->Rapoarte Receptii->Analiza Vanzari Magazine pentru Produsele Proprii.
1. Actualizati campurile Data Inceput si Data Sfarsit cu perioada pentru care se doreste situatia;
Implicit, perioada de listare a raportului este luna curenta.
2. Restrangeti selectia datelor (daca este necesar), utilizand criteriile de selectie:
Magazin;
Grupa;
Subgrupa;
Produs.
3. Bifati optiunea dorita pentru campurile:
Grupare pe Magazine - DA/NU;
Afisare Produse:
Toate;
Adaos <= 0 - in raportul sunt afisate doar produsele ce au adaos mai mic sau egal cu 0.
4. Selectati formatul de listare a raportului in coltul stanga-jos, in campul Export type:
PDF - afiseaza situatia pe ecran in format pdf (Adobe PDF Files);
XLS - afiseaza situatia in fisier format xls (Microsoft Excel 97-2003 Workbook);
XLSX - afiseaza situatia in fisier format xlsx (Microsoft Excel Workbook);
DOCX - afiseaza situatia in fisier format docx (Microsoft Word Document);
ODT - afiseaza situatia in fisier format odt (Open Document Text).
5. Apasati butonul .
Sistemul afiseaza:
Cod Produs, Denumire, UM - date de identificare a produsului fabricat;
Q Receptie - cantitatea receptionata in magazin;
Valoare Receptie - valoarea produselor receptionate in magazin;
Pret Receptie - pretul mediu de receptie a produselor;
Pret Curent Lista - pretul din lista de vanzare catre magazinele proprii;
Q Vanduta - cantitatea vanduta;
Valoare Vanduta - valoarea produselor vandute;
Pret Vanzare - pretul mediu de vanzare a produselor;
Pret Curent Lista - pretul din lista de vanzare catre clienti;
Adaos - valoarea adaosului comercial;
% Adaos - valoarea procentuala a adaosului comercial.