Analiza Vanzari Magazine pentru Produsele Proprii

Raportul reprezinta o analiza a produselor fabricate si vandute in magazinele proprii la perioada selectata.

Apelati functia Rapoarte configurabile->Rapoarte Receptii->Analiza Vanzari Magazine pentru Produsele Proprii.

1. Actualizati campurile Data Inceput si Data Sfarsit cu perioada pentru care se doreste situatia;

Implicit, perioada de listare a raportului este luna curenta.

2. Restrangeti selectia datelor (daca este necesar), utilizand criteriile de selectie:

  1. Magazin;

  2. Grupa;

  3. Subgrupa;

  4. Produs.

3. Bifati optiunea dorita pentru campurile:

  1. Grupare pe Magazine - DA/NU;

  2. Afisare Produse:

  • Toate;

  • Adaos <= 0 - in raportul sunt afisate doar produsele ce au adaos mai mic sau egal cu 0.

4. Selectati formatul de listare a raportului in coltul stanga-jos, in campul Export type:

  1. PDF - afiseaza situatia pe ecran in format pdf (Adobe PDF Files);

  2. XLS - afiseaza situatia in fisier format xls (Microsoft Excel 97-2003 Workbook);

  3. XLSX - afiseaza situatia in fisier format xlsx (Microsoft Excel Workbook);

  4. DOCX - afiseaza situatia in fisier format docx (Microsoft Word Document);

  5. ODT - afiseaza situatia in fisier format odt (Open Document Text).

5. Apasati butonul image1.

Sistemul afiseaza:

  1. Cod Produs, Denumire, UM - date de identificare a produsului fabricat;

  2. Q Receptie - cantitatea receptionata in magazin;

  3. Valoare Receptie - valoarea produselor receptionate in magazin;

  4. Pret Receptie - pretul mediu de receptie a produselor;

  5. Pret Curent Lista - pretul din lista de vanzare catre magazinele proprii;

  6. Q Vanduta - cantitatea vanduta;

  7. Valoare Vanduta - valoarea produselor vandute;

  8. Pret Vanzare - pretul mediu de vanzare a produselor;

  9. Pret Curent Lista - pretul din lista de vanzare catre clienti;

  10. Adaos - valoarea adaosului comercial;

  11. % Adaos - valoarea procentuala a adaosului comercial.

image2