Acceptare Rezolvare Service Request¶
Scop¶
Acceptare Rezolvare Service Request (SR)
Prerechizite¶
Receptionarea rezolvarii SR-ului de catre consultant;
Confirmarea rezolvarii SR-ului de catre solicitant.
Procedura¶
Dupa primirea SR-ului de catre Prodinf, asignarea catre un consultant si rezolvarea acestuia, SR-ul este trimis spre inchidere. Solicitantul (clientul) are posibilitatea de a aproba inchiderea sau SR-ul se va inchide automat in termen de 5 zile.
Fluxul de inchidere a unui Service Request presupune:
1. Solicitantul confirma rezolvarea cerintei in baza raspunsului primit de la consultant, printr-un comentariu (exemplu: Rezolvat: DA), astfel:
pozitionati-va pe SR-ul respectiv, pe tab-ul Service Request;
introduceti comentariul in campul Comentarii;
apasati butonul Adauga Comentariu.
2. Dupa trimiterea spre aprobare a SR-ului de catre consultant (statusul acestuia va fi Aprob Inchidere), aplicatia genereaza automat un mesaj catre adresa de e-mail a solicitantului, de forma:
Cererea cu nr. … privind:
„Subiect SR”
a fost rezolvata
Bugetul final este de … minute.
Pentru acceptarea accesati link-ul Aproba Inchidere sau serviciul http://suport.emsys.ro
Pentru refuz accesati link-ul Refuz Inchidere sau serviciul http://suport.emsys.ro
In cazul in care nu dati o rezolutie in termen de 5 zile cererea dumneavoastra se va inchide automat.
3. Pentru acceptarea serviciului si inchiderea SR-ului, solicitantul are doua posibilitati:
accesati link-ul Aproba Inchidere, ce va deschide pagina de logare in aplicatie cu mesajul Cererea dumneavoastra a fost inchisa;
sau, parcurgeti pasii:
accesati serviciul http://suport.emsys.ro;
pozitionati-va pe SR-ul respectiv, pe tab-ul Service Request;
apasati butonul Inchidere SR, din partea de sus a ecranului;
acordati o nota consultantului;
apelati butonul Aproba Inchidere.
Notă
In cazul in care nu este vizibil butonul Inchidere SR in partea de sus a ecranului, acesta poate fi inclus in primul set de sageti.