Acceptare Rezolvare Service Request

Scop

Acceptare Rezolvare Service Request (SR)

Prerechizite

  • Receptionarea rezolvarii SR-ului de catre consultant;

  • Confirmarea rezolvarii SR-ului de catre solicitant.

Procedura

Dupa primirea SR-ului de catre Prodinf, asignarea catre un consultant si rezolvarea acestuia, SR-ul este trimis spre inchidere. Solicitantul (clientul) are posibilitatea de a aproba inchiderea sau SR-ul se va inchide automat in termen de 5 zile.

Fluxul de inchidere a unui Service Request presupune:

1. Solicitantul confirma rezolvarea cerintei in baza raspunsului primit de la consultant, printr-un comentariu (exemplu: Rezolvat: DA), astfel:

  • pozitionati-va pe SR-ul respectiv, pe tab-ul Service Request;

  • introduceti comentariul in campul Comentarii;

  • apasati butonul Adauga Comentariu.

2. Dupa trimiterea spre aprobare a SR-ului de catre consultant (statusul acestuia va fi Aprob Inchidere), aplicatia genereaza automat un mesaj catre adresa de e-mail a solicitantului, de forma:

Cererea cu nr. … privind:

„Subiect SR”

a fost rezolvata

Bugetul final este de … minute.

Pentru acceptarea accesati link-ul Aproba Inchidere sau serviciul http://suport.emsys.ro

Pentru refuz accesati link-ul Refuz Inchidere sau serviciul http://suport.emsys.ro

In cazul in care nu dati o rezolutie in termen de 5 zile cererea dumneavoastra se va inchide automat.

3. Pentru acceptarea serviciului si inchiderea SR-ului, solicitantul are doua posibilitati:

  1. accesati link-ul Aproba Inchidere, ce va deschide pagina de logare in aplicatie cu mesajul Cererea dumneavoastra a fost inchisa;

  2. sau, parcurgeti pasii:

  • accesati serviciul http://suport.emsys.ro;

  • pozitionati-va pe SR-ul respectiv, pe tab-ul Service Request;

  • apasati butonul Inchidere SR, din partea de sus a ecranului;

  • acordati o nota consultantului;

  • apelati butonul Aproba Inchidere.

Notă

In cazul in care nu este vizibil butonul Inchidere SR in partea de sus a ecranului, acesta poate fi inclus in primul set de sageti.