Amortizate in Luna

Raportul prezinta informatii privind imobilizarile care se amortizeaza integral intr-o anumita luna de calcul amortizare (luna din Per. Amortizare). Sunt incluse in raport imobilizarile a caror data amortizare expira in luna din Per. Amortizare. Raportul se realizeaza numai pentru perioadele in care a fost efectuat calcul de amortizare, deci Per amortizare trebuie sa fie mai mica sau egala cu cea din Calcul Amortiz

Raportul se obtine la nivel de Business Unit. Business Unit-ul unui mijloc fix este BU-ul gestiunii in care este inregistrat la sfarsitul perioadei selectate.

1. Alegeti: Financial -> Imobilizari -> Rapoarte -> Amortizate in Luna

  1. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Perioada pentru care doriti situatia - trebuie sa fie o perioada pe care s-a calculat amortizarea

    2.2. Selectati Business Unit din cele la care aveti acces conform profilului dvs;

    2.3. Selectati tipul de raport dorit in functie de selectiileToate conturile / Un cont, Toate grupele / O grupa, Toate domeniile / Un domeniu / Fara domeniul, Toate departamentele (sectiile) / Un departament (O sectie)

    2.4. Selectati tipul de ordonare dorit

image0Atentie

  • Setati Moneda pentru a obtine raportul in alta moneda decat cea de baza.

  • Mesajul „Amortizarea este calculata pana la luna, anul !” din titlul si finalul raportului avertizeaza ca nu este calculata amortizarea pana la data de sfarsit a perioadei de selectie. In acest caz, raportul contine datele numai pana la ultima luna pentru care s-a calculat amortizare.

  • Raportul se poate obtine si in Excel

  • In raportul Excel, pentru fiecare imobilizare amortizata sunt afisate informatiile : numar inventar, denumire, grupa, cod clasificare, cont imobilizare, domeniu, stare, data punerii in functiune, data inceput amortizare, gestiune, denumire gestiune, sectie, denumire sectie, atelier, denumire atelier, valoare imobilizare, valoare amortizata deductibila, valoare amortizata nedeductibila, valoarea aferenta perioadei de scutire si amortizare lunara.

  • In Excel, inregistrarile sunt ordonate dupa numar de inventar si cont imobilizare indiferent de tipul raportului (Toate conturile / Toate grupele)

  • Raportul Excel - nu contine nici un total, utilizatorul isi poate grupa datele asa cum doreste si isi poate formata raportul folosind instrumentele Excel.