Consistenta Componente

Raportul se obtine pentru toate numerele de inventar preluate in Managementul Activelor a caror valoare imobilizare contabila este diferita de suma componentelor sale din Managementul activelor.

Raportul contine informatiile : numar inventar, denumire, valoare curenta inregistrare in contabilitate (conform ultimului calcul de amortizare), locatie, sistem, portofoliu, categorie, grup, responsabil, denumire componenta, cantitate componenta, unitate masura componenta, valoare componenta in Managementul Activelor, diferenta valoare in imobilizari fata de valoare in Managementul Activelor.

  1. Alegeti: Financial -> Contabilitate Imobilizari -> Rapoarte -> Consistenta Componente Mijloace fixe - Managementul activelor

  2. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Selectati Business Unit din cele la care aveti acces conform profilului dvs;

    2.2. Bifati selectiile disponibile in cazul in care doriti ca raportul sa se obtina pentru un anumit set de numere de inventar :

    • O gestiune - raportul se obtine numai pentru numerele de inventar cu gestiunea selectata - se poate apela tasta F1

    • O grupa - raportul se obtine numai pentru numerele de inventar din grupa selectata - se poate apela tasta F1

    • O marca - raportul se obtine numai pentru numerele de inventar apartinand marcii selectate - se poate apela tasta F1

    • O rezidenta - raportul se obtine numai pentru numerele de inventar apartinand rezidentei / rezidentelor selectate - valori disponibile : Toate / valorile definite in lista diversa LRZ

    • Un numar de inventar - raportul se obtine numai pentru numarul de inventar selectat - se poate apela tasta F1

    • Un departament / subdepartament (sectie/atelier) - raportul se obtine numai pentru numerele de inventar din structura organizatorica selectata - se poate apela tasta F1

    • O data mai mica decat / mai mare decat / un interval de date de punere in functiune - raportul se obtine numai pentru numerele de inventar cu data punerii in functiune selectata

    2.3. Stabiliti ordonarea dorita in raport cu ajutorul chenarului Dimensiuni ordonare unde pot fi selectate prin sagetile stanga - dreapta maxim 4 dimensiuni

    2.4. Selectati Numar inventar sau Denumire - pentru ordonarea imobilizarilor dupa numar inventar sau dupa denumire

    2.5. Apasati Start pentru obtinerea raportului si butonul image1 din stanga ecranului pentru a iesi din interfata de selectie a raportului.

image0 Atentie

  • Cand raportul NU contine informatii inseamna ca NU exista inconsistente.

  • Deasupra capului de tabel, sub afisarea selectiei se afiseaza ordinea campurilor selectate in chenarul „Dimensiuni ordonare ” - „Alese”

  • Daca numarul de inventar este preluat in Managementul Activelor insa nu are declarate componente, nu se vor afisa pentru el informatiile Locatie, Sistem, Portofoliu, Categorie, Grup, Responsabil, Componente

  • Raportul se poate obtine si in Excel

  • In plus fata de raportul PDF, raportul Excel afiseaza si coloanele: stare, tip imobilizare, gestiune, denumire gestiune, marca, nume+prenume marca, zona, denumire zona, purtator, denumire purtator, departament, denumire departament, subdepartament, denumire subdepartament

  • Raportul Excel nu tine cont de ordonarea selectata pe interfata.