Retururi Furnizori¶
Aceasta functie este conceputa sa genereze Tranzactii Contabile. Astfel, inainte de a urma Procedura de Lucru de mai jos, verificati Perioada Fiscala pe care sunteti pozitionati. Selectati Perioada Fiscala. pe care doriti sa inregistrati Returul.
Apelati functia Logistics->Cumparari, sectiunea Operational->Retururi Furnizori.
A. Antet Retur Furnizor¶
1. Adaugati un Document de Retur la Furnizor prin apasarea butonului .
2. Completati campurile:
Data Doc. - Data Documentului de Retur;
Furnizor - Completati o parte din Numele Partenerului si actionati butonul (F1); selectati inregistrarea corespunzatoare din lista;
Gest. Exp. - Gestiunea in care au fost receptionate anterior Materialele;
Mon. Tr. - Moneda de inregistrare a documentului de Retur;
Cine Returneaza - Completati o parte din Numele persoanei responsabile cu autorizarea returului si actionati butonul (F1); selectati inregistrarea corespunzatoare din lista;
Autorizatie Retur - Numarul si Data Autorizatiei de Retur a Materialelor la Furnizor;
Document Receptie - Actionati butonul (F1) in campul Cod. Doc. si selectati din lista Receptia de Articole in baza careia se inregistreaza Returul.
3. Apasati butonul pentru salvarea informatiilor actualizate.
B. Detaliere Retur Furnizor¶
1. Adaugati, pe Documentul de Retur creat la punctul A., o pozitie prin apasarea butonului (Adaugare).
2. Completati campurile:
Cod Articol - Completati o parte din Denumirea Materialului si actionati butonul (F1); selectati inregistrarea corespunzatoare din lista;
Q. Disp. in UM Doc. - Cantitatea dispusa pentru Retur;
Pret Retur - Actionati butonul (F1) si selectati din lista Pretul corespunzator; Lista contine toate Preturile de Receptie specifice Materialului selectat pentru Retur.
3. Apasati butonul (Salvare) pentru salvarea informatiilor actualizate.
4. Reluati pasii 1-3 pentru adaugarea urmatoarelor Materiale de returnat, daca este cazul.
C. Verificare si Validare Retur Furnizor¶
1. Apasati butonul (Aprobare) pentru a marca finalizarea inregistrarii Documentului de Retur.
2. Accesati meniul Actiuni din antetul Returului si apasati butonul pentru listarea si verificarea Documentului.
3. Apasati butonul (Validare) pentru descarcarea din Stoc a Materialelor returnate si generarea Propunerii de Contare.
D. Generare Receptie Fiscala¶
1. Accesati meniul Actiuni din antetul Returului si apasati butonul pentru generarea Receptiei Fiscale in baza Facturii Furnizor.
2. Completati, in ecranul de generare, campurile:
Registru Receptie Fiscala - Actionati butonul si selectati din lista Registrul de Contabilitate in care va fi generata Receptia Fiscala;
Cod Doc., Serie, Nr., Data Doc. Factura Furnizor - Completati informatiile referitoare la Documentul Furnizorului;
BU Doc. - Actionati butonul (F1) si selectati din lista Business Unit-ul pe care va fi generata Receptia Fiscala.
3. Apasati butonul pentru generarea Receptiei Fiscale.
4. Pentru a procesa documentul generat urmati instructiunile de la Receptii Fiscale.
Pentru mai multe informatii studiati documentatia generala, la adresa docserp.emsys.ro sau apelati la suport.