Fisa de Magazie

Raportul are drept scop prezentarea unei imagini cantitativ-valorice a stocului initial, a fenomenelor care au afectat intrarile si iesirile si a stocului final la nivel de gestiune, articol si cont de stoc. Raportul se obtine pentru o perioada continua de timp si contine toate tranzactiile de stocuri din sistem ce au data documentului cuprinsa in perioada de timp specificata.

Apelati functia Logistics->Managementul Materialelor->Gestiune Stocuri->Rapoarte->Fisa de Magazie.

2. Selectie A

1. Alegeti pentru campul Data:

  1. Data efectiva - pentru afisarea informatiilor din raport dupa data inregistrarii in contabilitate a documentului;

  2. Data document - pentru afisarea informatiilor din raport dupa data documentului.

2. Completati in campurile De la si la perioada pentru care se doreste situatia;

3. Alegeti criteriile de Ordonare articole;

4. Alegeti criteriile de Ordonare documente;

5. Bifati (daca este necesar) in zona de ecran Gestiuni optiunea O gestiune - pentru situatia pe o singura gestiune.

Notă

Pentru afisarea listei de valori in campurile de selectie apasati tasta F1.


6. Actualizati corespunzator bifele din zona de ecran Tipuri de gestiune;

7. Bifati (daca este necesar) in zona de ecran Articole una din optiunile:

  1. Un tip intrare:

  • APROV. - articole aprovizionate;

  • FABRICAT - articole fabricate.

  1. Articol - situatia pentru un singur articol;

  2. Denumire - situatia pentru articolele ce au denumirea completata in campul respectiv.

Pentru a restrange mai mult selectia datelor utilizati si alte criterii de selectie:

  • Un lot, in zona de ecran Loturi - situatia pentru un singur lot intern al articolului;

  • Un lot, in zona de ecran Loturi Externe - situatia pentru un singur lot extern al articolului;

  • O grupa, in zona de ecran Grupe/Subgrupe - situatia pentru o singura grupa de articole;

  • O subgrupa, in zona de ecran Grupe/Subgrupe - situatia pentru o singura subgrupa de articole din cadrul unei grupe;

  • Un cont, in zona de ecran Conturi - situatia pentru un singur cont de stoc a articolelor.

Apasati butonul image1.

Sistemul afiseaza:

image2


3. Selectie B

In fereastra 3. Selectie B se regasesc si alte criterii de selectie a datelor:

  • Un tip, in zona de ecran Tipuri de document - situatia pentru un singur tip de document de stoc;

  • Un cod, in zona de ecran Coduri de document - situatia pentru un singur cod de document de stoc;

  • Un interval, in zona de ecran Serii de document - situatia pentru o serie de document, cu posibilitatea de completare a intervalului De la, la;

  • Un interval, in zona de ecran Nr. de document - situatia pentru un interval de numere de documente;

  • Validate/Nevalidate, in zona de ecran Stare document (validare) - situatia pentru documentele de stoc validate sau nevalidate;

  • Contate/Necontate, in zona de ecran Stare document (contare) - situatia pentru documentele de stoc contate sau necontate;

Alte optiuni Selectie B:

  • Afisare document insotitor pt. Facturi Clienti;

  • Afisare document insotitor pt. Dispozitii de Livrare si Receptii Cantitative;

  • Afisare centru de cost pt. documente de consum;

  • Afisare linii separatoare;

  • Afisare denumire extinsa;

  • Afisare Nr. Crt..

Apasati butonul image1.


1. Optiuni

In fereastra 1. Optiuni se regasesc optiunile de listare a raportului:

  • Ecran - listarea datelor se realizeaza doar pe ecran;

  • Fisier - exportul datelor in fisier format txt;

  • PDF - exportul datelor in fisier format PDF;

  • Excel SLK - exportul datelor in fisier format Excel SLK;

  • Excel XLS - exportul datelor in fisier format Excel XLS;

  • Excel XLSX - exportul datelor in fisier format Excel XLSX;

  • Imprimanta - exportul datelor direct la Imprimanta.

Alegeti optiunea corespunzatoare si apasati butonul image1.


Apasati butonul image3 pentru iesirea din functie.


Pentru mai multe informatii studiati documentatia generala, la adresa docserp.emsys.ro sau apelati la suport.