Tipuri de Ecrane si structuri specifice

Ecran Principal

Interfata este organizata pe sectiuni specifice fiecarui modul (Financiar, Logistica, Administrare Personal, Administrator si Management) care cuprind card-uri privind definitiile specifice, functiile aferente fiecare submodul, rapoarte configurabile si alte functionalitati de setare si configurare.

Utilizatorul are posibilitatea de a se pozitiona cu usurinta in sectiunea fiecarui modul, pentru a facilita accesul pe functiile specifice.

image34

Dasboard

Dashboard-urile si rapoartele de management pe diferite nivele sunt integrate ca functiuni EMSYS și pot fi vizualizate atât în format grafic, cât și tabelar, cu posibilitate de navigare pana la nivel de document.

Modalitatea de accesibilitate intuitiva a aplicatiei permite:

  • Integrare Functii Operationale si de Analiza (rapoarte) specifice fiecarui proces (Imobilizari, Cumparari, Vanzari, Stocuri, Productie etc.) intr-un singur Ecran.

  • Accesul rapid la functionalitatea dorita si navigarea dintr-o functionalitate in alta, fara a parasi Dashboard-ul curent.

image56

  • Accesul (in functie de Drepturi de Acces) la Definitii Specifice pe Procese sau Setari Generale.

image57

Functii

Organizarea functiilor pe module si submodule faciliteaza operarea in cadrul sistemului, contribuind la adaptarea eficienta a utilizatorului la acesta.

O Functie dintr-un Dashboard este organizata in trei sectiuni:

  • Documente: contine lista cu documente din cadrul functiei accesate;

image35

  • Document: contine informatii referitoare la un document din sectiunea anterioara;

image36

  • Detalieri Specificatie din Document (Articol, Serviciu, Imobilizare): contine informatii referitoare la fiecare pozitie din cadrul Documentului selectat.

image37

image38 - Activare Ecran Intreg / Terminare Ecran Intreg: optiunea permite actualizarea de catre utilizator a dimensiunii sectiunilor.

image39 - Revenire: optiunea permite inchiderea unei sectiuni.

Cautare dupa atribute naturale

Exista multiple posibilitata de sortare, selectie si cautare informatii cu privire la documentele operate (Exemplu: Nume Client, Nume Articol / Serviciu).

Utilizatorul are posibilitatea sa seteze si sa realizeze selectii pentru orice camp aferent functiei pe care este pozitionat.

image41

image40

Rapoarte

In grupul de functii aferent fiecarui modul se regasesc rapoarte configurabile specifice proceselor respective, care pot fi accesate fara a fi nevoie sa fie parasit modulul.

Sistemul permite, in functie de drepturile de acces ale utilizatorului, posibilitatea generarii urmatoarelor tipuri de rapoarte:

  • rapoartele standard ale sistemului;

  • rapoarte standard customizabile si rapoarte custom ale beneficiarului.

image44

Rapoartele prezinta diverse optiuni de afisare, posibilitati multiple de filtrare si selectie a datelor, in functie de natura informatiilor.

Acestea pot fi grupate pe elemente comune.

image46

Optiunile de Export ale rapoartelor pot fi: PDF, XLS, XLSX, DOCX.

image42

Rapoartele sunt optimizate pentru export in PDF si, in cazurile in care natura raportului permite, in Excel cu format tabelar.

image49

image43