6. Creare functii proiect (activitate)¶
Functia reprezinta activitatea administrativă pe care o presteaza o persoana in mod regulat si organizat intr-o institutie.
La nivelul aplicatiei functiile se regasisec si se definesc urmand pasii:
Adaugare Functie:¶
Se acceseaza Modulul Administrare Personal -> 3.999 Administrare Personal -> Setari -> Dictionare -> Dictionar Functii
Se apasa butonul Adauga sau, dupa caz, Copiez
Se completeaza campurile Cod, Denumire, Tip, Studii, Comentariu, Din data
Se apasa butonul Salveaza
Dupa salvarea informatiilor se deschide interfata functiei care contine trei sectiuni: Date Generale, Coduri COR, Functii Salarizare
Informatiile completate anterior se vor regasi in cadrul Datelor Generale
Adaugarea datelor in sectiunea Coduri COR:¶
Se acceseaza Coduri COR
Se apasa butonul Adauga sau, dupa caz, Copiez
Se completeaza campul Cod
Se verifica datele ce au fost completate automat
Se apasa butonul Salveaza
Adaugarea datelor in sectiunea Functii Salarizare:¶
Se acceseaza Functii Salarizare
Se apasa butonul Adauga sau dupa caz Copiez
Se completeaza campurile Grad, Gradatie, Studii, Treapta, Clasa
Se apasa butonul Salveaza
Dupa salvarea datelor din sectiunea Functii Salarizare, se pot completa valori legate de salarizare, atribute si competente urmand pasii:
1. Salarizare:
- Se apasa butonul Salarizare
Se apasa butonul Adaug
Se completeaza campurile Tip Element, Din data, Salariu (min/max), Salariu Propus
Se apasa butonul Salveaza
2. Atribute:
- Se apasa butonul Atribute
Se apasa butonul Adaug
Se completeaza campurile Atribut, Tip Valoare, Valoare, Din data, Descriere
Se apasa butonul Salveaza
3. Competente:
- Se apasa butonul Competente
Se apasa butonul Adaug
Se completeaza campurile Cod, Nivel, Din data
Se apasa butonul Salveaza