16. Flux realizare Repartizare bugetara, Nota Contabila, Ordine Plata¶
Primul pas in realizarea fluxului de Reparizare Bugetara este selectia perioadei fiscale si salariale la nivelul careia se doreste realizarea procesului.
Din interfata aplicatiei, din in zona superioara a ecranului se apasa butonul Selectie perioade
pentru selactarea perioadei fiscale si Selecte luna salarii
, pentru selectarea perioadei salariale
Se alege luna dorita la nivelul ambelor perioade, cu mentiunea ca acetrea trebuie sa coincida
Ulterior se efectueaza pasii:
1. Se acceseaza Modulul Administrare Personal -> 3.96 Implementare rapida activitati
Se alege tabul Pas 3: Configurari Salarii
Se apasa butonul Generare Configurari NC si OP
Se utilizeaza pe rand butoanele Generare Configurari, Aplica configurari existente, Salveaza configurarile
Se rezolva erorile daca apar si se reia procesul pana cand acestea nu mai apar
2. Se acceseaza Modulul Administrare Personal -> 3.999 Administrare Personal -> Alte Functii -> Integrare Alte Sisteme -> Repartizare Bugetara
Se verifica daca anul si luna sunt selectate corecte si se apasa butonul Start
3. Se acceseaza Modulul Administrare Personal -> 3.999 Administrare Personal -> Alte Functii -> Integrare Alte Sisteme -> Nota Contabila Salarii
Se verifica daca anul si luna sunt selectate corecte
Se adauga Nr. Document, Data document: Sfarsitul lunii
Se apasa butonul Start si se conteaza
Contarea se realizeaza urmand pasii:
Se acceseaza Modulul Financiar -> Tranzactii si Rpoarte -> Registre de Contabilitate -> Registrul SAL*
Se apasa butonul Toate Inregistrarile
Se apasa butonul Vizualizare Tranzactie
Se verifica inregistrarile contabile realizate
Se pasa butonul Contare
4. Se acceseaza Modulul Administrare Personal -> 3.999 Administrare Personal -> Alte Functii -> Integrare Alte Sisteme -> Generare Angajamente
Se verifica daca anul si luna sunt selectate corecte si se apasa butonul Start
5. Se acceseaza Modulul Financiar -> Sector Public -> ALOP -> Angajare Cheltuieli
Va pozitionati pe propunerea de angajare cheltuieli generata la pasul 4
Se verifica angajamentul si se aduce in starea Aprobata (Verificarea se realizeaza cu Situatia Statistica, exportand in xls)
Atenționare
- Angajamentele in stare Deschisa se pot sterge de la butonul Sterge, urmand pasii de mai jos:
Se apasa pe butonul I (informatii) la nivel de angajament
La Actiuni se sterge bugetul cu buton Stergere buget
Se sterge detalierea
Se sterge antet (pt fiecare angajament)
daca angajamentele generate prima data sunt APROBATE, se vor genera angajamente noi , ceea ce poate
6. Se acceseaza Modulul Administrare Personal -> 3.999 Administrare Personal -> Alte Functii -> Integrare Alte Sisteme -> Generare Ordonantari
Se verifica daca anul si luna sunt selectate corecte
Se selecteaza utilizand tasta F1 Tip document
Se adauga Nr. Document si Data document
Se apasa butonul Start
Dupa vizualizarea raportului (independent de operatiunea de generare):bifa pe buton Raport si eliminarea eventualelor erori, se executa programul cu bifa pe buton Transfer in ALOP pentru transferul ordonantarilor in modulul ALOP
Se apasa butonul Start
7. Se acceseaza Modulul Financiar -> Sector Public -> ALOP -> Odonantari la Plata
Se verifica informatiile de pe fiecare ordonantare generata anterior si se completeaza, daca este cazul, codurile angajamentelor FOREXE
Se listeaza ordonantarea de plata -> buton Listare
Se confirma listarea ordonantarii de plata: se apasa Modific, se bifeaza campul Listat si se apasa Ok
Se valideaza ordonantarea de plata -> buton Validare
Se genereaza ordinele de plata -> buton Generare OP
Se solicita urmatoarele informatii:
Data ordinului de plata
Data executiei -> data la care se transmite spre executie la banca
Data expirarii executiei -> -data pana la care poate fi transmis la banca
Data debitarii
Se listeaza ordinele de plata -> buton Listare OP
Notă
Ordinele de plata pot fi listate si pe cardul Modulului Financiar -> Sector Public -> ALOP -> Ordine de Plata, selectand platitorul si intervalul (perioada) pentru ordinele de plata emise ce trebuie listate.
De asemenea, urmand aceiasi cale pot fi vizualizate si modifiocate Ordinele de Plata