Carte Munca¶
Se definesc cartile de munca ale salariatilor.
Se acceseaza Human Resources&Payroll -> Administrare Personal
Se selecteaza Alte Functii -> Contracte -> Administrare Personal -> Carte Munca
Adaugare inregistrare - se utilizeaza butonul Adauga
Se completeaza campurile:
Marca: se alege marca din lista cu butonul
Angajator: se completeaza angajatorul
Angajat pe baza de: se alege din lista cu butonul
Functie: se alege functia cu butonul
Atributii principale: se completeaza atributiile salariatului
Motiv rectificare: se selecteaza din lista cu butonul motivul rectificarii
Contract suspendat: se bifeaza DA/NU
Contract Intrerupt: se bifeaza DA/NU
Functie publica: se bifeaza DA/NU
Modalitate: se selecteaza din lista derulanta DE_DREPT sau LA_CERERE
Temei incetare: se selcteaza din lista cu butonul motivul incetarii
Anul: se completeaza anul
Luna: se completeaza luna
Ziua: se completeaza ziua
Nemotivate: se completeaza zilele nemotivate ale salariatului
CFS: se completeaza zilele pentru concediu fara salariu
Norma incadrare: se completeaza norma de incadrare a salariatului
Regim lucru: se completeaza regimul de lucru
Se apasa butonul Salveaza
Pentru a renunta la inregistrarea datelor se apasa butonul Renunta.
Pentru copierea unei inregistrari se utilizeaza butonul Copiaza.
Pentru actualizarea datelor pe o inregistrare se utilizeaza butonul Modifica.
Pentru stergere inregistrare se utilizeaza butonul Sterge.