Carte Munca

Se definesc cartile de munca ale salariatilor.

Se acceseaza Human Resources&Payroll -> Administrare Personal

Se selecteaza Alte Functii -> Contracte -> Administrare Personal -> Carte Munca

Adaugare inregistrare - se utilizeaza butonul Adauga

Se completeaza campurile:

  • Marca: se alege marca din lista cu butonul image0

  • Angajator: se completeaza angajatorul

  • Angajat pe baza de: se alege din lista cu butonul image0

  • Functie: se alege functia cu butonul image0

  • Atributii principale: se completeaza atributiile salariatului

  • Motiv rectificare: se selecteaza din lista cu butonul image0 motivul rectificarii

  • Contract suspendat: se bifeaza DA/NU

  • Contract Intrerupt: se bifeaza DA/NU

  • Functie publica: se bifeaza DA/NU

  • Modalitate: se selecteaza din lista derulanta DE_DREPT sau LA_CERERE

  • Temei incetare: se selcteaza din lista cu butonul image0 motivul incetarii

  • Anul: se completeaza anul

  • Luna: se completeaza luna

  • Ziua: se completeaza ziua

  • Nemotivate: se completeaza zilele nemotivate ale salariatului

  • CFS: se completeaza zilele pentru concediu fara salariu

  • Norma incadrare: se completeaza norma de incadrare a salariatului

  • Regim lucru: se completeaza regimul de lucru

Se apasa butonul Salveaza

Pentru a renunta la inregistrarea datelor se apasa butonul Renunta.

Pentru copierea unei inregistrari se utilizeaza butonul Copiaza.

Pentru actualizarea datelor pe o inregistrare se utilizeaza butonul Modifica.

Pentru stergere inregistrare se utilizeaza butonul Sterge.