Casare Echipament de Protectie

Aceasta functie are drept scop casarea echipamentelor de protectie aflate in folosinta, concomitent cu descarcarea responsabilitatii, pe baza de proces verbal de casare.

Nu pot fi casate decat echipamentele de protectie aflate in gestiuni de tip „H”. Pentru mai multe informatii privind modelul tratarii echipamentelor de protectie in sistem consultati Consum echipamente de protectie. Prin casarea echipamentelor de protectie se realizeaza iesirea din evidenta cantitativ-valorica a stocurilor a echipamentelor de protectie casate. Un document se intocmeste pentru o singura gestiune expeditoare(responsabil echipamente de protectie). Prin introducerea datelor are loc o completare a urmatoarelor domenii:

Stocuri Prin inregistrarea cantitativ-valorica a iesirilor de articole din stoc.

Se inregistreaza casarea echipamentelor de lucru in folosinta:

CTUZECHPROT = Contstoc Valoare echipamente de protectie casate

  1. Alegeti perioada fiscala. Apasati F6.

  2. Definiti variabilele de setare.

Administrator → Configurare → Configurare Aplicatie → Variabile Specifice Firmei

Nume variabila

Tip

Explicatie

RESTREGCASPR

Logical

Restrictionare acces la nivel de registru pe functia de tranzactii cu tipul de document CASPR

MODIMPRCASPR

String

Specifica modul implicit de listare a documentului de stoc

ECRAN, PDF, FISIER, SLK, XLS, IMPRIMANTA

CONTDEBCASPR

Logical

Specifica modalitatea de completare a contului debitor pt. monografiile contabile de la casare echip

TRUE - culegere de pe interfata,

FALSE - prel. aut. din set. contab. CTFDECHPR

  1. Definiti setarile contabile, pentru tip de document CASPR

    Alegeti Administrator → Configurare → Configurare Aplicatie → Setari Contabile

Nume variabila

Tip DOC

Cont variabila

Explicatie

CTFDECHPR

CASPR

Cont fond pentru echipament de protectie folosit de catre organizatiile bugetare

CTUZECHPROT

CASPR

322,899

Contul pentru inregistrarea uzurii echipamentelor de protectie la darea acestora in folosinta si la casarea lor

  1. Selectati registrul pe care se introduc documentele in cazul in care utilizatorul are acces la mai multe registre, in caz contrar intrandu-se direct in ecranul de actualizare. Registrul si numarul de tranzactie va fi afisat de sistem in antetul documentului.

  2. Introduceti bonul de consum. Datele solicitate sunt aceleasi ca si cele de la Consum Obiecte de inventar cu exceptia semnaturilor.

    Alegeti: Logistics → Managementul Materialelor → Gestiune Stocuri → Iesiri → Casare Echipament de protectie

  3. Verificati valorile introduse la nivelul documentului prin actiunea butonului image31 Afisare valori in stoc.

  4. Validati documentul (din detaliere) sau din antet pentru toate documentele nevalidate la nivelul selectiei de pe interfata.

  5. Verificati propunerea de contare si contati documentul.

  6. Listati documentul prin actionarea butonului image34 Imprimare.

    9.1. Setati modul de ordonare al articolelor.

    9.2. Setati nivelele de total.