Verificare Conditii de Functionare POS

Pentru verificarea conditiilor de functionare a aplicatiei POS se pot realiza urmatoarele verificari:

A. Conexiunea serverului EMSYS-POS la aplicatia EMSYS-ERP

Statia de lucru pe care este instalata aplicatia EMSYS-POS trebuie sa fie conectata la aplicatia EMSYS-ERP pentru:

1. Preluarea listelor PLU;

2. Configurari specifice vanzatorilor;

3. Incarcarea vanzarilor in ERP.

Notă

Verificarea conexiunii se realizeaza accesand intr-un browser de internet (de ex. Mozilla Firefox) link-ul aplicatiei EMSYS-ERP (http://IP_ERP:PORT/app). Daca dupa accesarea link-ului se deschide fereastra de autentificare in aplicatie, atunci exista conexiune intre EMSYS-POS si EMSYS-ERP.


B. Conexiunea statiilor de POS la casa de marcat/imprimanta fiscala

Pentru listarea bonurilor si rapoartelor fiscale (X si Z):

1. Verificati daca casa de marcat este functionala;

2. Verificati daca driverul casei de marcat/imprimantei fiscale este pornit:

  1. Autentificati-va in EMSYS-POS;

  2. Apasati butonul image1;

  3. Apasati butonul image2.

Notă

Daca nu au fost intampinate erori in EMSYS-POS si raportul este listat pe casa de marcat/imprimanta fiscala, atunci exista conexiune intre statiile de POS si casa de marcat/imprimanta fiscala.


C. Sincronizarea listelor de pret

Pentru verificarea ultimei preluari a listelor PLU apelati functia Logistics->Vanzari si Distributie->Retail->Interfata POS->Liste PLU sau Actualizare Liste PLU Active:

1. Apasati butonul image3 disponibil in partea dreapta-sus a ferestrei;

2. Pozitionati-va pe magazinul pentru care doriti verificarea ultimei sincronizari. In coloanele Data Sinc. si Ora Sinc. sunt afisate informatiile specifice ultimei actiuni de preluare in POS a listei PLU aferente.

3. Apasati butonul image4 pentru afisarea istoricului.


Pentru mai multe informatii studiati documentatia generala, la adresa docserp.emsys.ro sau apelati la suport.