Alte Operatiuni¶
A. Conectare la serverul POS instalat pe alta statie¶
Pentru conectarea statiilor de vanzare la serverul POS instalat pe alta statie se parcurg urmatorii pasi:
1. Accesati statia de lucru pe care este instalat serverul de aplicatie POS;
2. Cautati in sistemul de operare Windows Defender Firewall (Control Panel->System and Security->Windows Defender Firewall);
3. Selectati optiunea Advanced settings din partea stanga a ferestei;
4. Apasati in partea stanga a ferestrei Inbound Rules;
5. Alegeti actiunea New Rule din partea dreapta a ferestrei;
6. Bifati optiunea Port;
7. Apasati butonul Next;
8. Completati in campul Specific local ports portul utilizat de aplicatia POS (8080);
9. Apasati butonul Next in urmatoarele 3 pagini;
10. Completati in campul Name numele conexiunii (de exemplu: EMSYS POS);
11. Inchideti fereastra Windows Defender Firewall with Advanced Security.
B. Pauza¶
In cazul in care vanzatorul doreste sa intrerupa activitatea de vanzare prin POS pentru o perioada scurta de timp, se parcurg urmatorii pasi:
1. Apasati butonul din fereastra POS Vanzari;
Astfel, aplicatia blocheaza POS-ul respectiv.
2. Apasati butonul ;
3. Completati fie campurile Utilizator si Parola, fie campul Supervisor si apasati butonul .
C. Inchidere Schimb pentru Alta Zi¶
Pentru situatiile in care vanzatorii au omis sa faca inchiderea de schimb la zile anterioare:
1. Apasati butonul din fereastra POS Vanzari;
2. Pozitionati-va in campul Data;
3. Completati data zilei pentru care nu s-a efectuat inchiderea de schimb;
4. Apasati butonul ;
5. Apasati butonul in fereastra deschisa pentru a confirma inchiderea de schimb;
D. Schimbare Rola de Hartie pentru Bon in Curs de Tiparire¶
In situatia in care la tiparirea unui bon, casa de marcat ramane fara hartie, iar aplicatia afiseaza mesajul Bonul nu s-a putut tipari, se parcurg urmatorii pasi:
1. Schimbati rola de hartie;
2. Verificati:
daca se tipareste continuarea bonului pe casa de marcat si apasati butonul in POS Vanzari pentru a evita dubla fiscalizare;
daca bonul fiscal nu este emis pe casa sau este marcat automat de casa de marcat ca fiind anulat si apasati butonul .
Pentru mai multe informatii studiati documentatia generala, la adresa docserp.emsys.ro sau apelati la suport.