Financiar

Legislative

  1. Registre de Casa - Listare Chitanta

  • Tiparire in subsolul chitantei a destinatarului astfel:

    • pe prima chitanta se va afisa: „Exemplar 1 - platitor”

    • pe cea de a doua chitanta se va afisa : „Exemplar 2” si denumirea firmei care emite documentul

  • Listarea unei copii pentru o chitanta se realizeaza prin bifarea optiunii Exemplar Copie. Pentru a usura operatiunile efectuate de utilizator a fost adaugata variabila de setare CASIERIE_TIMP_REAL cu valorile:

    • FALSE - modul de functionare este nemodificat, adica, utilizatorul este cel care bifeaza optiunea Exemplar Copie pentru a se mentiona pe document daca este copie

    • TRUE - campul Exemplar Copie este bifat implicit, ceea ce inseamna ca primul exemplar nu este marcat cu aceasta specificatie, urmatoarele fiind copii, sistemul gestionand acest atribuit.

    • Optiunea este activa (poate fi debifat/bifat ) in functie de

    atributiile utilizatorului:

    • Daca utilizatorul nu are atributul de coordonator - campul Exemplar Copie este inactiv si nebifat la prima actiune si inactiv si bifat la cea de a doua listare

    • Daca utilizatorul are atributul de coordonator - campul Exemplar Copie este activ. Daca chitanta nu a mai fost listata campul este Nebifat. Daca chitanta a fost listata, campul este Bifat.

Atributul de Coodonator cont este definit in:

Cash Management - Definitii - Conturi la Case si Banci - Responsabili - bifa pe Coordonator Cont Variabila de setare CASIERIE_TIMP_REAL si setarea valorii ei True sau False se poate realiza prin Cash Management - Setari - Setari Cash Management

sau

Administrator - Configurare - Setari - Variabile Specifice Firmei

2. Raport Buget - Pentru coloanele de buget definite cu management financiar Venituri, Credite bugetare sau Credite de Angajament Aprobate si Perioada Year0, se va considera ca versiune de buget, versiunea marcata ca initiala pe anul fiscal pe care se executa raportul. In cazul in care nu a fost marcata nici o versiune initiala, se considera versiunea minima definita in anul fiscal.

Marcarea se efectueaza pe: Planificare Bugetare si Control - Bugete - Buget - la adaugarea unei versiuni de marcheaza cu Da campul Versiune Initiala.

3. Extras de cont Furnizori/Extras de Cont Clienti - realizare raport in format XLS in conditiile in care nu se selecteaza Centralizator

  1. Parteneri

  • campul adresa a fost marit la 100 caractere

  • actualizare rapida

    • la completarea campului tara se propune zona geografica

    • au fost adaugate campurile Banca si Cont IBAN

5. Registru de Casa/Extras de Cont - pentru tipurile de tranzactii definite cu sursa FU/CL si bifa pe campul: Verifica oblig.PL/IN ( platile pentru facturi furnizori cu defalcare si incasarile clienti cu defalcare ) se va completa in coloana explicatie, daca sunt incasate/platite, maxim 5 facturi, cu Nrfact/Data.

6. Contabilizare Credite Bugetare si de Angajament- a fost completata functionalitatea si denumirea functiei de Contabilizare a Creditelor Bugetare cu Contabilizarea Creditelor de Angajament - pentru bugetele definite la nivel de Business Unit/Fond/Sursa de Finantare /Articol de Buget

  1. Fisa Furnizor si Fisa Client - adaugare optiune Afisare Grid

  2. Import tranzactii din registre de contabilitiate din fisiere.xsd

Erori

1. Balanta Analitica Furnizori si Balanta Analitica Clienti - afisare sold in moneda tranzactiei

  1. Listare Registre de Contabilitate

  • pentru registrul cu tip PR

  • continut coloana Explicatie diferit in raportul format PDF fata de cel in format XLS

  1. Extras de Cont Analitice Dinamice

  • obtinere raport pentru toate conturile selectate dintr-un tip de Analitic

  • afisare eronata a conducatorilor pentru unitatile debitoare

4. Situatia Costurilor- realizare raport pe un interval ce include doi ani consecutivi si afisare zecimale in formatul XLS

5. Fisa Mijlocului fix - afisare valoare in cazul in care pe acelasi numar de inventar au fost introduse mai multe intrari cu acelasi cod document, numar si data document

6. Balanta pe Cont de Raportare - realizare raport pentru peste 1000 activitati

  1. Incarcare Tranzactii din Excel - incarcare data scadenta

8. Situatia Imobilizarilor - corectie afisare in raport format PDF si XLS a coloanelor

  • DN = Durata normala de functionare atasata numarului de inventar, daca

aceasta exista, sau, in cazul in care aceasta nu exista, DN din codul de clasificare atasat numarului de inventar

  • DR = Durata ramasa la perioada raportului

  • Dur Util = DN din codul de clasificare atasat numarului de inventar

(toata durata, nu doar cea ramasa)

9. Listare Registre de Disponibilitati, Recapitulatie Conturi Disponibilitati - afisare informatii in functie de BU selectat

10. Fenomene Economice- asociere registru de tip OD la definirea fenomenului daca pe acel registru este asociat un business unit

  1. Declarare Facturi in Sold - interogare prin Exemplu

  2. Generare Bon Miscare cu Transfer Contabil- conturi cu dimensiune 32 caractere

14. Calcul Amortizare - corectie nota contabila la schimbare cont amortizare deductibila/nedeductibila

  1. Carte Mare Sah- executie raport

  2. Balanta Analitica Dinamica - Ordonare Cod si Denumire