Rapoarte

Rapoartele din Cash Management permit consultarea atat a tranzactiilor operate pe case si banci, cat si stadiul seriilor si numerelor documentelor utilizate.

Orice raport se configureaza de catre utilizator prin setarea modalitatii de grupare / ordonare si selectia anumitor informatii.

Informatiile se pot afisa la nivel de tranzactie sau centralizat, pe o anumita perioada de timp, aferente unui cont de casa / banca sau unei casierii / banci, pentru un anumit utilizator sau pentru toti.

1. Borderou incasari - prezinta toate incasarile efectuate in perioada selectata (rulajul pe incasari), cu starea POSTAT sau CONTABILIZAT:

In sectiunea Tip Raport se configureaza gruparea informatiilor in raport:

  • Total : gruparea se face doar la nivel de tranzactie

  • Pe BU : gruparea se face la nivel de BU

  • Pe facultate/departament(zona) : gruparea se face la nivel de facultate si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie

  • Pe tip operatie (purtator) : gruparea se face la nivel de tip operatie si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie

  • Pe conturi de disponibilitati : gruparea se face la nivel de conturi de disponibilitati si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie

  • Pe conturi de casa/banca : gruparea se face la nivel de conturi de casa si in cadrul acesteia la nivel de tip de tranzactie.

In sectiunea Selectie Perioada se configureaza perioada pentru care se doreste obtinerea raportului:

  • Perioada : un interval ce poate fi setat si la o zi.

In sectiunea Selectie Date se configureaza alti parametrii pentru afisare informatii in raport:

  • BU : se propune primul nod din arborescenta, corespunzator drepturilor de acces ale utilizatorului

  • Transferuri: afisare transferuri de numerar - DA/NU

  • Valuta: tranzactiei

  • Tip incasare: Cash, Card, Bon valoric, Alte, Toate

  • Semnaturi : afisare semnaturi in raport - DA / NU

In sectiunea Filtre se pot restrange selectiile anterioare:

  • Zona : facultatea sau departamentul pentru care se editeaza raportul. In multimea {Toate, Una, Diferit de}

  • Purtatorul: tip operatie / purtatorul. In multimea {Toti, Unul, Diferit de}

  • Cont disponibilitati: in multimea {Toate, Unul, Diferit de}

  • Cont casa/banca: in multimea {Toate, Unul, Diferit de}

  • Cod Doc: {Toate, Unul, Diferit de}

  • Tip tranzactie : tipul de tranzactie din registre de casa sau extras de cont. In multimea {Toate, Una, Diferit de}

  • Utilizator :Toti / Unul

2. Borderou plati - prezinta toate platile efectuate in perioada selectata (rulajul pe plati), cu starea POSTAT sau CONTABILIZAT:

Gruparea si modalitatile de selectie a datelor sunt similare cu cele de la Borderou Incasari.

3. Centralizator operatiuni - se obtine un raport centralizator al incasarilor si platilor efectuate intr-o anumita perioada, cu starea POSTAT sau CONTABILIZAT.

Prezinta in mod centralizat (totalizat) operatiile(tranzactiile) efectuate in perioada selectata, pe tipuri de tranzactie.

Gruparea datelor si modalitatile de selectie a datelor sunt similare cu cele de la Borderou Incasari.

4. Sinteza registre de casa - sintetizeaza soldul si rulajele pe toate conturile unei casierii/banci pe perioada selectata.

Se afiseaza informatii privind incasarile, evidentiindu-se cele efectuate prin card in coloane separate, fara a influenta informatiile din celelalte coloane care reprezinta incasarile prin numerar:

  • BU : se propune primul nod din arborescenta, corespunzator drepturilor de acces ale utilizatorului

  • Banca/Casa: in multimea {Toate, Una}

  • Stare tranzactie : TOATE/ OPERAT/POSTAT/CONTABILIZAT/CONCILIAT

  • Moneda.

5. Plati ordonate- afiseaza ordinele interne de tip PL ordonantate la plata intr-o anumita perioada (cu starea pana la ORDONAT):

  • BU : se propune primul nod din arborescenta, corespunzator drepturilor de acces ale utilizatorului

  • Cont: in multimea {Toate, Unul, Diferit de}

  • Tip tranzactie : tipul de tranzactie de pe ordin. in multimea {Toate, Una}

  • Stare tranzactie: starea tranzactiilor ce vor aparea in raport. In multimea {TOATE, PROPUS, ALOCAT, ORDONAT } - valoare propusa ORDONAT

Gruparea datelor in raport se face la nivel de cont si in interiorul contului pe tipuri de tranzactie.

6. Plati neonorate- afiseaza ordinele interne de tip PL care nu au fost transformate in tranzactii pana la data expirarii. Interfata de selectie este asemanatoare cu cea de la raportul de Plati ordonate:

  • BU : se propune primul nod din arborescenta, corespunzator drepturilor de acces ale utilizatorului

  • Cont: in multimea {Toate, Unul, Fara cont}

  • Tip tranzactie : tipul de tranzactie de pe ordin. in multimea {Toate, Una}

  • Stare tranzactie: starea tranzactiilor ce vor aparea in raport - in multimea {TOATE, PROPUS, ALOCAT, ORDONAT}.

7. Chitante anulate- afiseaza documentele anulate sau sterse intr-o anumita perioada selectata de catre utilizator. Gruparea datelor se face la nivel de cont, iar in cadrul acestuia chitantele sunt grupate pe zile:

  • BU : se propune primul nod din arborescenta, corespunzator drepturilor de acces ale utilizatorului

  • Cont: in multimea {Toate, Unul}

  • Tip cont : tipul de tranzactie de pe ordin; in multimea {Toate, Casa, Intern, Extern}

  • Operatiune: tipul tranzactiilor ce vor aparea in raport; in multimea {Toate, Incasari, Plati}.

8. Incasari din taxe studenti - doar pentru organizatiile care utilizeaza gestiunea scolaritatii - afiseaza taxele incasate pe studenti: individual sau pe o selectie de : facultate, specializare, an de studiu.