Registrul Numerelor de Inventar

Raportul este imaginea din sistem a documentului Registrul numerelor de inventar si prezinta toate numerele de inventar din evidenta organizatiei, inclusiv cele scoase din evidenta pe diferite criterii (Starea = ACTIV / INCHIRIAT / CONCESIONAT / CONSERVARE / CASAT / PROPUS CASARE / VANDUT / LIPSA LA INVENTAR / CALAMITAT / DONAT / RETRAS CA APORT / OBIECT DE INVENTAR / TRANSFERAT / IESIRI / ANULAT)

Raportul se obtine la nivel de Business Unit. Business Unit-ul unui mijloc fix este BU-ul gestiunii in care este inregistrat la sfarsitul perioadei selectate.

1. Alegeti: Financial -> Imobilizari -> Rapoarte -> Registrul Numerelor de Inventar

  1. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Perioada pentru care doriti situatia - trebuie sa fie o perioada pe care s-a calculat amortizarea

    2.2. Selectati Business Unit din cele la care aveti acces conform profilului dvs;

    2.3. Selectati tipul de raport dorit

    2.4. Pentru afisarea numerelor de inventar dintr-un anumit domeniu bifati butonul Domenii, unde bifati domeniile dorite. Pentru toate domeniile puteti selecta „Select toate”

    2.5. Alegeti Ordonarea dorita: Grupa / Nr. Inventar sau Gestiune / Nr. Inventar sau Nr. inventar

image0Atentie

  • Raportul este obtinut pe baza informatiilor conform ultimului calcul de amortizare - asa cum se regasesc pe functia Financial -> Imobilizari -> Consultare Imobilizari

  • Mesajul „Amortizarea este calculata pana la luna, anul !” din titlul si finalul raportului avertizeaza ca nu este calculata amortizarea pana la data de sfarsit a perioadei de selectie.

  • In raportul Excel - pentru fiecare imobilizare sunt afisate informatiile : numar inventar, denumire, grupa, cod clasificare, caracteristici tehnice , accesorii, data punerii in functiune, gestiune, denumire gestiune, alte mentiuni, tip imobilizare, sectie, denumire sectie, atelier, denumire atelier, rezidenta, denumire rezidenta, marca, nume marca.

  • Raportul poate fi formatat folosind instrumentele Excel.