Situatie Amortizare pe Obiecte de Cost

Raportul prezinta o situatie a costurilor cu amortizarea in intervalul de perioade selectat la nivel de obiect de cost, iar in cadrul fiecarui obiect de cost detalierea pe numere de inventar.

Pentru fiecare numar de inventar raportul arata pe ce zona si purtator s-a inregistrat amortizarea deductibila si nedeductibila si pe ce cont de cheltuiala, atat din calculul automat al amortizarii, cat si din corectii de amortizare.

Raportul se obtine la nivel de Business Unit. Business Unit-ul unui mijloc fix este BU-ul gestiunii in care este inregistrat la sfarsitul perioadei selectate.

1. Alegeti: Financial -> Imobilizari -> Rapoarte -> Situatie Amortizari pe Obiecte de Cost

  1. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Perioada pentru care doriti situatia - trebuie sa fie o perioada pe care s-a calculat amortizarea

    2.2. Selectati Business Unit din cele la care aveti acces conform profilului dvs;

    2.3. Selectati tipul de raport dorit in functie de selectia zonei din obiectul de cost sau departamentului (sectiei)

    2.4.Pentru afisarea detaliata la nivel de numar de inventar bifati Detaliere.

image0Atentie

  • Setati Moneda pentru a obtine raportul in alta moneda decat cea de baza.

  • Mesajul „Amortizarea este calculata pana la luna, anul !” din titlul si finalul raportului avertizeaza ca nu este calculata amortizarea pana la data de sfarsit a perioadei de selectie. In acest caz, raportul contine datele numai pana la ultima luna pentru care s-a calculat amortizare.

  • Raportul se poate obtine si in Excel

  • Raportul Excel (indiferent daca se bifeaza sau nu Detaliere) contine in plus fata de raportul PDF pentru fiecare numar de inventar : cont imobilizare, cont amortizare deductibila, cont amortizare nedeductibila, sectie, denumire sectie, iar sumele deductibile si nedeductibile sunt impartite in suma cheltuiala deductibila / nedeductibila (aferente amortizarii lunare) si corectie cheltuiala deductibila / nedeductibila (provenite din corectii cheltuieli lunare deductibile/nedeductibile)

  • Raportul Excel se poate obtine pe o singura luna (prima luna din intervalul de perioade selectat), iar inregistrarile sunt ordonate dupa numar de inventar si cont de imobilizare.

  • Raportul Excel nu contine nici un total, iar prin folosirea instrumentelor Excel utilizatorul isi poate grupa datele / formata fisierul asa cum doreste.