Administrator - ghid de utilizare

Configurarea paginii principale

Se da clic pe Administrare site > tab-ul General și se deruleaza continutul ecranului până la Setări de pornire site.

In aceasta sectiune se poate schimba numele complet și numele scurt dacă este necesar.

Se ia o decizie daca pe prima pagină e necesar să se afișeze - știri, cursuri, categorii de cursuri sau niciunul dintre aceste lucruri? La fel sau diferit pentru utilizatorii conectați și neconectați? În ceea ce privește alte setări, acestea pot fi oricând modificate mai târziu.

Pentru a adăuga text și/sau imagini în zona centrală a primei pagini:

Se activeaza modul de editare pe cursorul din dreapta sus.

Se da clic pe pictograma de configurare (roată dințată) din partea de sus a ecranului.(Dacă in pagina nu se vede pictograma configurare, se verifica în Administrare site > Setări generale > Setari de pornire a site-ului dacă este bifată opțiunea „Includeți o secțiune de subiect”.)

Adăugați text și/sau imagini în caseta rezumat.

Notă: Dacă nu doriți să utilizați prima pagină pentru a afișa cursuri sau informații despre organizația dvs., puteți afișa pagina de conectare numai bifând „Conectare forțată” în Administrarea site-ului > Securitate generală > Setări de securitate a site-ului.

Schimbarea aspectului

De obicei platforma de training vine cu două teme implicite, „Boost” și „Classic”. Ambele funcționează bine pe dispozitive mobile și desktop-uri și pot fi personalizate din zona Teme din administrarea site-ului.

Aflați cum să adăugați meniuri verticale, linkuri de subsol, Google Analytics și multe altele în Aspectul site-ului.

Dacă instalarea și organizația permit acest lucru, puteți instala o temă personalizată. Pentru mai multe detalii se poate consulta pagina Instalarea pluginurilor.

Adăugarea cursurilor

Cursurile sunt zonele dedicate mediului de studiu din platforma, unde formatorii si cursantii lucrează colaborativ.

În mod implicit, un profesor obișnuit nu poate adăuga un curs nou in portofoliul de cursuri. Pentru a adăuga un curs nou, trebuie să aveți drepturi de administrator, de creator de curs sau de Manager.

Pentru adaugare curs, din pagina Cursurile mele, in dreapta titlului, in meniul simbolizat cu trei puncte verticale se deschide si se foloseste link-ul Curs nou sau din din Administrare Site > Cursuri > Cursuri > sectiunea Administrati cursurile și categoriile .

Dacă se doreste inregistrarea mai multor cursuri - se poate face aceasta încărcare de cursuri în bloc prin incarcarea unui fișier de tip CSV din Administrare Site > Cursuri > Cursuri > Încărcați cursuri.

Dacă se doreste ca anumite setări din cursuri să fie prestabilite pentru dvs. atunci la crearea unui curs nou, se configureaza aceste setari in Administrare site > Cursuri > Setările implicite ale cursului.