Alte Operatiuni

A. Conectare la serverul POS instalat pe alta statie

Pentru conectarea statiilor de vanzare la serverul POS instalat pe alta statie se parcurg urmatorii pasi:

1. Accesati statia de lucru pe care este instalat serverul de aplicatie POS;

2. Cautati in sistemul de operare Windows Defender Firewall (Control Panel->System and Security->Windows Defender Firewall);

3. Selectati optiunea Advanced settings din partea stanga a ferestei;

4. Apasati in partea stanga a ferestrei Inbound Rules;

5. Alegeti actiunea New Rule din partea dreapta a ferestrei;

6. Bifati optiunea Port;

7. Apasati butonul Next;

8. Completati in campul Specific local ports portul utilizat de aplicatia POS (8080);

9. Apasati butonul Next in urmatoarele 3 pagini;

10. Completati in campul Name numele conexiunii (de exemplu: EMSYS POS);

11. Inchideti fereastra Windows Defender Firewall with Advanced Security.


B. Pauza

In cazul in care vanzatorul doreste sa intrerupa activitatea de vanzare prin POS pentru o perioada scurta de timp, se parcurg urmatorii pasi:

1. Apasati butonul image1 din fereastra POS Vanzari;

Astfel, aplicatia blocheaza POS-ul respectiv.

image2

2. Apasati butonul image4;

3. Completati fie campurile Utilizator si Parola, fie campul Supervisor si apasati butonul image3.


C. Inchidere Schimb pentru Alta Zi

Pentru situatiile in care vanzatorii au omis sa faca inchiderea de schimb la zile anterioare:

1. Apasati butonul image5 din fereastra POS Vanzari;

2. Pozitionati-va in campul Data;

3. Completati data zilei pentru care nu s-a efectuat inchiderea de schimb;

4. Apasati butonul image6;

5. Apasati butonul image7 in fereastra deschisa pentru a confirma inchiderea de schimb;

image8


D. Schimbare Rola de Hartie pentru Bon in Curs de Tiparire

In situatia in care la tiparirea unui bon, casa de marcat ramane fara hartie, iar aplicatia afiseaza mesajul Bonul nu s-a putut tipari, se parcurg urmatorii pasi:

1. Schimbati rola de hartie;

2. Verificati:

  1. daca se tipareste continuarea bonului pe casa de marcat si apasati butonul image9 in POS Vanzari pentru a evita dubla fiscalizare;

  2. daca bonul fiscal nu este emis pe casa sau este marcat automat de casa de marcat ca fiind anulat si apasati butonul image10.


Pentru mai multe informatii studiati documentatia generala, la adresa docserp.emsys.ro sau apelati la suport.