Situatie Amortizare pe Obiecte de Cost

Raportul prezinta o situatie a costurilor cu amortizarea in intervalul de perioade selectat la nivel de obiect de cost, iar in cadrul fiecarui obiect de cost detalierea pe numere de inventar.

Pentru fiecare numar de inventar raportul arata pe ce obiect de cost (zona si purtator) si pe ce conturi de cheltuiala s-au inregistrat amortizarea deductibila si nedeductibila, atat din calculul automat al amortizarii, cat si din corectii de amortizare

Raportul se obtine la nivel de Business Unit. Business Unit-ul unui mijloc fix este BU-ul gestiunii in care este inregistrat la sfarsitul perioadei selectate.

  1. Alegeti: Financial -> Contabilitate Imobilizari -> Rapoarte -> Situatie Amortizari pe Obiecte de Cost

  2. Setati optiunile de selectie:

    2.1. Perioada / intervalul de perioade pentru care doriti situatia - trebuie sa fie o perioada pe care s-a calculat amortizarea. Pentru un interval de perioade sunt afisate sumele cumulate din toate lunile din acea perioada.

    2.2. Selectati Business Unit din cele la care aveti acces conform profilului dvs;

    2.3. Pentru afisarea detaliata la nivel de numar de inventar bifati Detaliere. In lipsa acestei bife raportul se obtine la nivel de total zona si purtator.

    2.4. Selectati tipul de raport dorit din sectiunea Filtre, in functie de selectia zonei din obiectul de cost sau departamentului (sectiei). Butoanele image3 permit selectia / anularea tuturor filtrelor.

    2.5. Apasati butonul image1 sau image2 din stanga ecranului pentru a iesi din interfata de selectie a raportului.

image0Atentie

  • Totalul raportului (coloana Suma Totala) la o anumita perioada trebuie sa coincida cu totalul inregistrarilor de tip cont cheltuiala = cont amortizare din registrul AMO. Raportul include si sumele din tranzactiile de corectie amortizare (tip document Corectie amortizare)

  • Totalul la nivelul unei anumite zone de cheltuiala trebuie sa coincida cu suma din Registrul Costuri, cu selectie registru AMO si zona de cheltuiala respectiva, in masura in care pe zona respectiva numerele de inventar au conturi de cheltuiala cu domeniul CS

  • Setati Moneda pentru a obtine raportul in alta moneda decat cea de baza.

  • Mesajul „Amortizarea este calculata pana la luna anul !” din titlul si finalul raportului avertizeaza ca nu este calculata amortizarea pana la data de sfarsit a perioadei selectate. In acest caz, raportul contine situatia numai pana la ultima luna pentru care s-a calculat amortizare.

  • Raportul se poate obtine si in Excel

  • Raportul Excel poate fi folosit pentru a identifica pentru ce numere de inventar s-a inregistrat cheltuiala la o anumita perioada in registrul AMO, pe un anumit cont de chetuiala, in corespondenta cu un anumit cont de amortizare

  • Raportul Excel (indiferent daca se bifeaza sau nu Detaliere) contine in plus fata de raportul PDF pentru fiecare numar de inventar: cont imobilizare, cont amortizare deductibila, cont amortizare nedeductibila, sectie, denumire sectie, iar sumele deductibile si nedeductibile sunt impartite in suma cheltuiala deductibila / nedeductibila (aferente amortizarii lunare) si corectie cheltuiala deductibila / nedeductibila (provenite din corectii cheltuieli lunare deductibile/nedeductibile)

  • Raportul Excel in cazul unui interval de perioade afiseaza cate un rand pentru fiecare din lunile din intervalul de perioade selectat, iar inregistrarile sunt ordonate dupa luna, numar de inventar si cont de imobilizare.

  • Raportul Excel nu contine nici un total, iar prin folosirea instrumentelor Excel utilizatorul isi poate grupa datele / formata fisierul asa cum doreste.