Receptii Materiale si Obiecte de Inventar cu Comanda Furnizor

1. Apelati Logistics->Cumparari->Receptii Articole

2. Apasati image1 (Arata).

3. Apasati butonul image2.

4. Furnizor - introduceti un identificator din denumirea furnizorului, apasati image3 si alegeti din lista afisata.

5. Nr. Cmd - apasati image3 si alegeti o comanda din lista afisata.

6. Cont Furnizor - modificati dupa caz. Stergeti valoarea propusa, apasati image3 si alegeti contul de furnizor din lista afisata.

7. Doc. Furn., Nr., Data.

8. Tip - alegeti FACTURA / AVIZ.

9. Gestiune Pr. - apasati image3 si alegeti gestiunea primitoare din lista afisata.

10. Apasati butonul image4.

11. Apasati butonul image5 (Adaugare) din Specificatie.

12. Linie Cmd/Articol - apasati image3 si alegeti articolul din lista afisata.

13. Q. Doc. - modificati cantitatea de receptionat, daca este cazul.

14. Apasati butonul image9 (Salvare).

15. Apasati butonul image6 (Lansare) pentru a marca finalizarea inregistrarii Documentului de Receptie.

Accesati meniul image8 -> Rapoarte din antetul Receptiei si apasati butonul image10 pentru listarea si verificarea Documentului.

Apasati butonul image7 (Validare) pentru incarcarea in Stoc a Materialelor receptionate si generarea Propunerii de Contare.