Receptii Materiale si Obiecte de Inventar cu Comanda Furnizor¶
1. Apelati Logistics->Cumparari->Receptii Articole
2. Apasati (Arata).
3. Apasati butonul .
4. Furnizor - introduceti un identificator din denumirea furnizorului, apasati si alegeti din lista afisata.
5. Nr. Cmd - apasati si alegeti o comanda din lista afisata.
6. Cont Furnizor - modificati dupa caz. Stergeti valoarea propusa, apasati si alegeti contul de furnizor din lista afisata.
7. Doc. Furn., Nr., Data.
8. Tip - alegeti FACTURA / AVIZ.
9. Gestiune Pr. - apasati si alegeti gestiunea primitoare din lista afisata.
10. Apasati butonul .
11. Apasati butonul (Adaugare) din Specificatie.
12. Linie Cmd/Articol - apasati si alegeti articolul din lista afisata.
13. Q. Doc. - modificati cantitatea de receptionat, daca este cazul.
14. Apasati butonul (Salvare).
15. Apasati butonul (Lansare) pentru a marca finalizarea inregistrarii Documentului de Receptie.
Accesati meniul -> Rapoarte din antetul Receptiei si apasati butonul pentru listarea si verificarea Documentului.
Apasati butonul (Validare) pentru incarcarea in Stoc a Materialelor receptionate si generarea Propunerii de Contare.