Recrutare si Selectie

Scop

Aceasta functionalitate permite inregistrarea cererilor de recrutare, gestionarea procesului de selectie si introducerea candidatilor pentru ocuparea posturilor vacante.

Prerechizite

Accesati Human Resources & Payroll -> Recrutare si Selectie -> Setari -> Dictionare pentru configurarea elementelor necesare procesului de recrutare:

  • Tip responsabil EXTERN: cod, denumire, agentie, comentarii

  • Tip responsabil INTERN: marca, comentarii

  • Agentii Recrutare: cod angajator, denumire, nivel, forma juridica, forma de organizare, cod CAEN, forma de proprietate, persoana contact, adresa, data inceput

Procedura

Selectati luna salariala dorita. Accesati Human Resources & Payroll -> Recrutare si Selectie.

Cererile Interne de Recrutare

1. Selectati subsectiunea Cereri Recrutare.

2. Apasati butonul Adauga si completati urmatoarele campuri:

  • Document: Selectati din lista codul CINT - Cerere Interna Recrutare

  • Numar: Completati numarul cererii

  • Data: Introduceti manual sau selectati din calendar

  • Solicitant: Selectati din lista

  • Stare: La adaugare, starea este implicit Deschisa

  • Comentarii: Completati detalii suplimentare (optional)

3. Apasati butonul Salveaza.

4. In sectiunea Detaliere adaugati postul solicitat si completati:

  • Organigrama, Structura, Post solicitat: Selectati din lista

  • Data limita: Introduceti manual sau selectati din calendar

  • Stare: Selectati Deschisa

5. Apasati butonul Salveaza.

6. Aprobati cererea prin selectarea optiunii Aprobare.

Cererile Externe de Recrutare

1. Selectati subsectiunea Cereri Externe Recrutare.

2. Apasati butonul Adauga si completati urmatoarele campuri:

  • Document: Selectati din lista codul CEXT - Cerere Externa Recrutare

  • Numar, Data, Responsabil, Stare, Comentarii: Completati campurile similar cererilor interne

3. Apasati butonul Salveaza.

4. In sectiunea Detaliere completati:

  • Numar cerere interna, Post solicitat, Data limita, Stare, Comentarii

5. Adaugati agentia de recrutare in sectiunea corespunzatoare. 6. Aprobati cererea prin selectarea optiunii Aprobare.

Candidati

1. Selectati subsectiunea Candidati.

2. Apasati butonul Adauga si completati urmatoarele campuri:

  • Date personale: Nume, prenume, CNP, sex, data nasterii, stare civila, telefon, e-mail

  • Date identitate: Tip act, data eliberarii, data expirarii

  • Permis auto: Categoria, data eliberarii, data expirarii

  • Disponibilitate: Auto disponibil, disponibil deplasari, disponibil schimbare domiciliu

  • Adresa domiciliu: Completati manual

  • Serviciu militar, Puncte forte, Aspiratii, Slabiciuni: Informatii optionale

  • Salariu actual, Salariu solicitat, Avantaje actuale, Avantaje solicitate

  • Disponibilitate angajare, Data disponibilitate

  • Pozitie post: Selectati postul dorit

3. Apasati butonul Salveaza.

Dosar Candidati

In aceasta sectiune, incarcati documentele necesare dosarului de personal al candidatilor:

  • CNP: Selectati candidatul

  • Document: Selectati tipul documentului

  • Descriere: Completati optional

  • Incarcati fisierul dorit si apasati butonul Salveaza

Functionalitati Suplimentare

Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:

  • Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.

  • Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.

  • Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).

  • Cautare - cautare dupa campurile Numar, Denumire si Solicitant.

  • Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.

  • Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.

Q&A

Sectiunea de Q&A (Intrebari si Raspunsuri frecvente) centralizeaza cele mai uzuale situatii intalnite in utilizarea fluxului Recrutare si Selectie, impreuna cu raspunsuri si recomandari concrete pentru rezolvarea acestora. Consultarea acestei sectiuni faciliteaza clarificarea rapida a unor nelamuriri si reduce necesitatea interventiei in suport tehnic.