Documente

Fiecare tranzactie are la baza un document primar. Pentru identificarea unitara a acestora a fost creat nomenclatorul de documente. Fiecarui document i se stabileste un cod ce trebuie sa fie cat mai sugestiv intrucat apare ca explicatie in jurnalele contabile.

Actualizarea documentelor se realizeaza pe functiunea:

Logistics (LO) → Definitii (LO–MD) → Definitii Generale (LO–MD–GD) → Documente

  • Cod Document: camp ce defineste codul documentului;

  • Denumire: denumirea documentului;

  • Regim Special: poate lua una din valorile: DA sau NU;

  • Cod Consolidare: codul documentului in care va fi transformat codul curent la consolidarea datelor firmei curente in firma mama. Se completeaza numai pentru firmele a caror activitate se preia intr–o firma conducatoare (cazul firmelor de tipul holdingurilor sau subordonate unui nivel superior, a caror activitate se consolideaza la nivelul firmei mame).

  • Stare: se selecteaza ACTIV sau BLOCAT (cand un document nu mai este valabil);

  • Data Inceput si Data Sfarsit reprezinta intervalul in care documentul este in perioada de activitate.