Documente¶
Fiecare tranzactie are la baza un document primar. Pentru identificarea unitara a acestora a fost creat nomenclatorul de documente. Fiecarui document i se stabileste un cod ce trebuie sa fie cat mai sugestiv intrucat apare ca explicatie in jurnalele contabile.
Actualizarea documentelor se realizeaza pe functiunea:
Logistics (LO) → Definitii (LO–MD) → Definitii Generale (LO–MD–GD) → Documente
Cod Document: camp ce defineste codul documentului;
Denumire: denumirea documentului;
Regim Special: poate lua una din valorile: DA sau NU;
Cod Consolidare: codul documentului in care va fi transformat codul curent la consolidarea datelor firmei curente in firma mama. Se completeaza numai pentru firmele a caror activitate se preia intr–o firma conducatoare (cazul firmelor de tipul holdingurilor sau subordonate unui nivel superior, a caror activitate se consolideaza la nivelul firmei mame).
Stare: se selecteaza ACTIV sau BLOCAT (cand un document nu mai este valabil);
Data Inceput si Data Sfarsit reprezinta intervalul in care documentul este in perioada de activitate.