Fisa Total Venituri

Scop

Raportul Fisa Total Venituri permite vizualizarea centralizata a veniturilor brute si nete obtinute de salariati intr-o anumita perioada, defalcate pe structura organizatorica (unitate, subunitate, activitate) si pe esantionul selectat.

Este util pentru analize interne, verificari salariale, situatii de raportare catre management sau institutii externe.

Prerechizite

  • Calcul salarii efectuat: Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Alte Functii -> Calcul Salarii

Procedura

Selectati luna salariala pentru care doriti generarea raportului.

Parcurgeti urmatorii pasi:

1. Accesati: Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Alte Functii -> Calcul Salarii -> Fisa Total Venituri

2. Completati campurile din interfata raportului:

  • Anul: selectati anul dorit

  • Luna: selectati luna dorita

  • Ordonare: selectati criteriul de ordonare (ex. Unitate / Subunitate / Marca)

  • Esantion Date: alegeti tipul de date (Date Actuale, Diferente, Sesiune calcul)

  • Data Plata: setati data platii

  • Activitate: alegeti una dintre optiuni:

    • Toate -> include toate activitatile din organizatie

    • Activitate -> selectati o activitate (raportul se genereaza doar pentru acea activitate)

  • Salt la pagina: bifati daca doriti structurarea raportului pe pagini separate pentru fiecare Activitate selectata (util doar daca este bifata optiunea Toate la Activitate)

  • Unitate: alegeti una dintre optiuni:

    • Toate -> include toate unitatie din organizatie

    • Subunitate -> selectati o subunitate (raportul se genereaza doar pentru acea subunitate)

  • Toate marcile sau interval Marca de la…la: definiti esantionul de marci

3. Apasati butonul Start.

Notă

Optiunea Salt la pagina permite structurarea raportului in pagini separate pentru fiecare nivel selectat (Activitate, Unitate, Subunitate), facilitand astfel o lectura mai usoara si o analiza detaliata.


4. Vizualizati sau exportati raportul in formatul dorit (PDF, Excel).