Reges Online

Scop

Aceasta pagina are scopul de a ghida utilizatorii din departamentele de resurse umane in utilizarea corecta a aplicatiei REGES ONLINE, pentru gestionarea si transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor. Documentatia ofera instructiuni pas cu pas, recomandari pentru evitarea erorilor frecvente si bune practici pentru asigurarea conformitatii cu cerintele legale.

Prerechizite

Resurse Umane

  • Angajator definit: Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Configurari -> Angajator

  • Persoane introduse: Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Persoane

  • Contracte introduse: Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Contracte

  • Decizii introduse: Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Persoane -> Decizii

  • Configurarile Starilor realizate: Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Configurari -> Configurare Stari

Administrartor

Procedura

Solicitare Acces

Aceasta sectiune descrie pasii necesari pentru obtinerea accesului la registrul firmei in REGES-ONLINE, explicand si modul in care poate fi delegat dreptul de operare catre o firma prestatoare de servicii. Sunt abordate aspecte esentiale pentru angajatori si specialistii HR pentru utilizarea corecta a platformei.

Odata cu lansarea REGES-ONLINE, platforma nationala pentru gestionarea electronica a registrului general de evidenta a salariatilor, angajatorii si prestatorii de servicii au la dispozitie un sistem digital complet care inlocuieste vechiul flux de lucru cu fisiere .RVS si softul Revisal.

Accesul necesita parcurgerea unor pasi logici si respectarea regulilor din Ordinul nr. 1107/2025 si HG 295/2025.

Atenționare

Contul vechi Revisal va fi dezactivat odata cu activarea REGES-ONLINE.

Transmiterea fisierelor .RVS nu mai este posibila.

Gestionarea registrului se face exclusiv prin REGES-ONLINE.


Flux de Configurare

1. Crearea contului in REGES-ONLINE:

  1. Autentificare prin ROeID sau certificat digital calificat.

  2. Contul este nominal, personal, asociat cu CNP-ul utilizatorului.

2. Solicitarea accesului la registrul firmei:

  1. Accesati sectiunea „Registru pentru angajatori”.

  2. Intrati automat in aplicatia „Angajator”.

  3. Navigati la „Registre -> Cerere acces”.

  4. Completati cererea cu urmatoarele:

  • Calitatea: reprezentant legal / imputernicit.

  • Tip identificare: CUI / CIF.

  • Numar identificare: CUI-ul firmei.

  1. Bifati declaratia pe proprie raspundere.

  2. Apasati „Inainte” pentru trimiterea cererii.

3. Ce se intampla dupa trimiterea cererii:

  1. Daca firma este inregistrata la ONRC:

  • Sistemul verifica automat corespondenta CNP-CUI.

  • Accesul este aprobat instant, fara documente suplimentare.

  1. Daca firma nu este gasita in baza ONRC:

  • Utilizatorul completeaza manual datele firmei.

  • Se creeaza un registru nou.

  • ITM poate solicita documente justificative.

4. Documente necesare pentru autorizarea accesului:

  1. In functie de tipul angajatorului si calitatea solicitantului, pot fi necesare acte precum:

  • Hotarare judecatoreasca, certificat fiscal, imputernicire notariala, contract prestari servicii.

  1. Documentele trebuie semnate digital.

Documente necesare

Tip angajator / solicitant

Documente necesare (incarcate si semnate digital)

Reprezentant legal - firma inregistrata la ONRC

Autorizare automata (verificare RECOM) - fara documente

Reprezentant legal - firma neinregistrata la ONRC

Hotarare judecatoreasca de infiintare sau alt act constitutiv;

Certificat de inregistrare fiscala;

Document care atesta calitatea de reprezentant legal

Imputernicit privat

Certificat ONRC sau fiscal;

Act constitutiv / hotarare de infiintare;

Imputernicire notariala sau contract prestari servicii / act aditional care mentioneaza obligatia prestatorului de creare cont acces

Imputernicit angajator cu capital de stat

Act constitutiv;

Act care atesta calitatea de reprezentant legal;

Certificat fiscal;

Imputernicire semnata digital de reprezentantul legal sau imputernicire notariala

Reprezentant legal / imputernicit institutie publica

Act care atesta calitatea de reprezentant legal;

Certificat fiscal;

Act administrativ de desemnare a imputernicitului semnat digital


5. Atentie la calitatea de imputernicit:

  1. Nu folositi abuziv accesul ca imputernicit.

  2. In cazul incetarii contractului, angajatorul poate pierde accesul si va trebui sa reia procesul de la zero.

  3. Este recomandat ca dupa obtinerea accesului sa se faca delegare catre prestator, nu operare directa ca imputernicit.

6. Situatie posibila: registru blocat (lacat vizibil):

  1. Motiv: denumirea angajatorului incorecta.

  2. Solutie:

  • Treceti cu mouse-ul peste lacat pentru mesajul de atentionare.

  • Apasati link-ul oferit de sistem.

  • Sistemul va aduce automat denumirea corecta.

  • Optional, actualizati si alte date (ex: adresa).

  • Salvati si transmiteti modificarile.

  • Lacatul dispare, registrul devine editabil.

7. Conectarea prestatorilor:

  1. Prestatorul isi creeaza cont si solicita acces la propriul registru.

  2. Doar dupa acest pas clientul poate delega accesul catre prestator.

8. Delegarea accesului catre prestator:

  1. Accesati „Registre -> Delegare”.

  2. Completati:

  • Calitatea subsemnatului.

  • Tip identificare si numar societate.

  • Tip delegat: Prestator, Angajat, Angajat cu drept de delegare.

  • CIF/CNP/NIF delegat.

  1. Stabiliti perioada de delegare (data inceperii obligatorie, data incetarii optionala).

  2. Bifati declaratia pe proprie raspundere.

  3. Apasati „Transmite”.

  4. Prestatorul va vedea clientul in sectiunea „Angajatori” din contul sau.

Flux logic acces si delegare

1. Firma-client isi creeaza cont si solicita acces la propriul registru.

2. Firma-prestatoare isi creeaza cont si solicita acces la propriul registru.

3. Dupa aprobare, firma-client completeaza delegarea catre firma-prestatoare (Registre -> Delegare).

4. Firma-prestatoare, prin reprezentantul legal, poate gestiona direct registrul sau poate delega acces catre propriii salariati.

5. Salariatii prestatorului trebuie sa aiba cont creat (ROeID sau certificat digital) pentru a putea primi delegarea.

Rezumat esential

1. Contul REGES-ONLINE este nominal si asociat CNP-ului.

2. Autentificare prin ROeID sau certificat digital calificat.

3. Solicitarea accesului se face ca:

  • Reprezentant legal;

  • Imputernicit (folosit responsabil).

4. Delegarea catre prestatori se face doar dupa obtinerea accesului propriu.

5. Trecerea la REGES-ONLINE este definitiva - nu mai sunt acceptate fisiere .RVS sau aplicatia Revisal.

6. Toate documentele incarcate trebuie semnate digital.

Angajator

1. Utilizati CUI-ul firmei pentru logare in aplicatia EMSYS.

2. Accesati Human Resources & Payroll -> Revisal si Declaratii.

3. Apasati butonul Revisal.

4. Consultati lista cu toate raportarile transmise, unde se afiseaza CUI-ul, denumirea firmei si data raportarii.

Notă

Inregistrarile sunt ordonate descrescator dupa data raportarii.

Prima inregistrare reprezinta ultima raportare efectuata.


5. Apasati pe o inregistrare pentru a deschide detalierea acesteia, iar dupa deschidere sectiunea Angajator devine disponibila.

6. Urmatoarele campuri sunt disponibile in detalierea sectiunii Angajator:

Camp

Descriere

DATARAP

Data la care se face raportarea

COD_SISTEM

Cod Sistem

TIP_ANGAJATOR

Persoana Juridica, Persoana Fizica

CUI

Codul unic de identificare al angajatorului pentru angajatorii avand personalitate juridica

NUME

Denumirea angajatorului pentru care s-a realizat registrul. Atunci cand angajatorul are ca nivel de infiintare sucursala sau filiala, acest element reprezinta denumirea sucursalei sau a filialei

ADRESA

Adresa angajatorului la care acesta isi desfasoara activitatea. Aici vor fi introduse informatiile complete ale adresei cum ar fi: strada, numar, bloc, scara, apartament, sector, cod postal

REPREZENTANT_LEGAL

Numele complet al reprezentantului legal al angajatorului

TELEFON

Numarul de telefon al angajatorului, in format complet, compus din prefix si numar

EMAIL

Adresa de e-mail a angajatorului pentru care este generat registrul

FAX

Numarul de fax al angajatorului, in format complet, compus din prefix si numar

COD_CAEN

Elementul al registrului care va contine codul domeniului principal de activitate (codul CAEN) al angajatorului. Se completeaza cu codul corespunzator din nomenclatorul CAEN privind clasificarea activitatilor din economia nationala (CAEN), precizat in capitolul „Lista nomenclatoare prevazute de legislatie sau publicate de alte institutii”

VERSIUNE_CAEN

Numarul de versiune a nomenclatorului CAEN utilizat

CUI_PARINTE

Codul unic de identificare al angajatorului parinte in cazul in care angajatorul reprezinta o filiala sau o sucursala a angajatorului parinte

NUME_PARINTE

Denumirea angajatorului parinte in cazul in care angajatorul reprezinta o filiala sau o sucursala a angajatorului parinte

NATIONALITATE

Codul corespunzator nationalitatii angajatorului. Codul nationalitatii trebuie sa corespunda codurilor din nomenclatorul de nationalitati din anexa 2

COD_SIRUTA

Codul localitatii (codul SIRUTA) in care angajatorul isi desfasoara activitatea. Se completeaza cu codul corespunzator din nomenclatorul de localitati (SIRUTA)

FORMA_JURIDICA_PJ

In cazul angajatorilor de tip persoana juridica, acest element se va completa cu una din valorile coloanei cod din nomenclatorul de forme juridice, detaliat in anexa 5, tinand cont de categoria de angajator, respectiv „Persoana juridica”

FORMA_ORGANIZARE_PJ

Codul formei de organizare a angajatorului, iar acest cod depinde de forma juridica si este luat din nomenclatorul de forme de organizare, detaliat in anexa 4

NIVEL_INFIINTARE

Codul tipului de societate a angajatorului, respectiv nivelul de infiintare si completare a registrului pentru angajator. Se completeaza cu codul corespunzator din nomenclatorul de tip societate, detaliat in anexa 14

ACT_IDENTITATE_PF

Felul actului de identitate al angajatorului, daca TIP_ANGAJATOR are valoarea « Persoana Fizica »

CNP

Codul numeric personal al angajatorului pentru angajatorii persoana fizica

FORMA_JURIDICA_PF

In cazul angajatorilor de tip persoana fizica, acest element se va completa cu una din valorile coloanei cod din nomenclatorul de forme juridice, detaliat in anexa 5, tinand cont de categoria de angajator, respectiv persoana fizica

FORMA_ORGANIZARE_PF

Elementul va contine codul formei de organizare a angajatorului, iar acest cod depinde de forma juridica si este luat din nomenclatorul de forme de organizare, detaliat in anexa 4

RAPORTAT

Se selecteaza: « NU » daca angajatorul nu a fost raportat la REVISAL; « DA » daca angajatorul a fost raportat la REVISAL

FORMA_PROPRIETATE

Codul formei de proprietate a angajatorului. Se completeaza cu codul corespunzator din nomenclatorul de forme de proprietate, detaliat in anexa 15

Persoane

1. Utilizati CUI-ul firmei pentru logare in aplicatia EMSYS.

2. Accesati Human Resources & Payroll -> Revisal si Declaratii.

3. Apasati butonul Revisal.

4. Pozitionati-va pe inregistrarea dorita si accesati-o pentru a deschide detalierea acesteia.

5. Apasati butonul Salariat.

6. Se afiseaza lista tuturor salariatilor cu Nume, Prenume, CNP.

7. Cautati inregistrarea sau inregistrarile pe care doriti sa le actualizati.

8. Apasati pe inregistrare pentru a o deschide.

9. Efectuati operatiunile dorite: Adaugare, Modificare, Copiere, Stergere.

Atenționare

Adaugare se poate efectua si fara selectie inregistrare.


10. Completati sau modificati campurile dupa cum este descris mai jos.

Camp

Descriere

Data la care se face Raportarea

Data la care se face Raportarea

CUI Angajator Persoana Juridica

Codul unic de identificare al angajatorului pentru angajatorii avand personalitate juridica

CNP Angajator Persoana Fizica

Codul numeric personal al angajatorului pentru angajatorii persoana fizica

Nume Salariat

Numele salariatului

Prenume Salariat

Prenumele salariatului

CNP Salariat

Codul numeric personal al salariatului daca acesta are cetatenie romana sau alt identificator unic al persoanei in cazul in care salariatul are alta cetatenie

CNP Vechi

Se completeaza valorile anterioare in cazul modificarii elementului CNP. Aceste valori vor fi separate prin virgula.

Tip Act Identitate

Codul corespunzator tipului de act de identitate al salariatului in functie de cetatenia acestuia, conform nomenclatorului de tipuri de acte de identitate

Tip Autorizatie Munca Cet. Straini

Codul corespunzator tipului de autorizatie de munca a salariatului care are alta cetatenie in afara de cea romana sau UE/SEE. Acest cod se va lua din nomenclatorul de tipuri de autorizatii de munca

Data Inceput Autorizatie de Munca

Data de inceput a valabilitatii autorizatiei de munca pentru salariatii care au alta cetatenie in afara de cea romana sau UE/SEE

Data Sfarsit Autorizatie de Munca

Data de sfarsit a valabilitatii autorizatiei de munca pentru salariatii care au alta cetatenie in afara de cea romana sau UE/SEE

Cod Siruta al Localitatii de Domiciliu

Codul (SIRUTA) al localitatii in care salariatul isi are domiciliul. Se completeaza cu codul corespunzator din nomenclatorul de localitati (SIRUTA), precizat in capitolul „Lista nomenclatoare prevazute de legislatie sau publicate de alte institutii”

Nationalitate

Informatia referitoare la nationalitatea salariatului. Nationalitatea din Date de Identificare se leaga de tara corespunzatoare din Dictionar tari, tara care se leaga la randul ei de zona din Dictionar zone

Adresa

Adresa salariatului la care isi are domiciliul. Aici pot fi introduse informatiile complete ale adresei cum ar fi: strada, numar, bloc, scara, apartament, sector, cod postal

Mentiuni

Mentiuni referitoare la salariat; se completeaza optional

Raportat

Se selecteaza: „NU” daca salariatul nu a fost raportat la REVISAL; „DA” daca salariatul a fost raportat la REVISAL

Radiat

Se selecteaza: „NU” daca salariatul nu a fost radiat; „DA” daca salariatul a fost radiat

CNP radiat

CNP salariat radiat


11. Apasati butonul Salveaza, dupa finalizarea corectiilor.

Contracte

Aceasta sectiune descrie pasii pentru gestionarea contractelor de munca in REGES-ONLINE.

1. Accesati sectiunea Contracte pentru salariatul selectat.

2. Se afiseaza lista contractelor existente.

3. Operatiuni disponibile:

  1. Adaugare contract nou.

  2. Modificare contract existent.

  3. Copiere contract (se copiaza datele si se modifica doar campurile necesare).

  4. Stergere contract.

Atenționare

Adaugarea se poate face si fara selectie prealabila a unei inregistrari.

In cazul Copierii, se modifica doar campurile necorespunzatoare.


4. Completati/modificati campurile contractului:

  1. Campurile de tip Data se completeaza utilizand calendarul sau introducand valoarea manual, in formatul solicitat.

  2. Campurile cu lista derulanta permit selectarea valorilor predefinite.

Camp

Descriere

DATARAP

Data raportarii

CUI_A

CUI Angajator salariat (persoana juridica)

CNP_A

CNP Angajator (persoana fizica)

CNP

CNP salariat

NRCONTRACT

Numar contract

DATACONTR

Data semnarii contractului

SALARIU

Salariu de baza

DATA_INCEPUT

Data inceperii activitatii

DATA_SFARSIT

Data sfarsit contract perioada determinata

DETALII

Detalii suplimentare

DURATA

Durata (ex. norma intreaga, norma partiala)

EXCEPTIE_INCETARE

Exceptie sfarsit contract perioada determinata

REPARTIZARE_TIMP

Repartizarea timpului de lucru

STARE_CURENTA

Starea curenta a contractului

TIMP_MUNCA

Tip timp munca (ex. 8h/zi)

TIP_CONTRACT

Tip contract (ex. individual de munca)

TIP_DURATA

Tip durata (ex. nedeterminata, determinata)

TIP_NORMA

Tip norma (ex. norma intreaga)

ANG_CUI_DET

CUI angajator detasare

ANG_NUME_DET

Nume angajator detasare

ANG_NAT_DET

Nationalitate angajator detasare

DATAINC_STAREC

Data inceput stare detasat/suspendat

DATASF_STAREC

Data sfarsit stare detasat/suspendat

DATA_INCETARE

Data incetare contract

DATA_REACTIVARE

Data reactivare contract

TEMEI_STAREC

Temei legal stare contract

RAPORTAT

Indicator daca este raportat

COD_COR

Cod COR ocupatie

VERSIUNE_COR

Versiune COR folosita

NR_CONTRACT_VECHI

Numar contract vechi (separat prin virgula)

DATECONTR_VECHI

Date contract vechi (separat prin virgula)

INTERVAL_TIMP

Ore pe zi, saptamana, luna

STARE_PRECEDENTA

Stare precedenta

ANG_CUI_PRECED

CUI angajator stare precedenta

ANG_NUME_PRECED

Nume angajator stare precedenta

ANG_NAT_PRECED

Nationalitate angajator stare precedenta

DATAINC_PRECED

Data inceput stare precedenta

DATASF_PRECED

Data sfarsit stare precedenta

DATAINCET_PRECED

Data incetare stare precedenta

TEMEI_PRECED

Temei incetare/suspendare stare precedenta

DATA_CONSEMNARE

Data consemnare

Marca

Marca salariat

Stare

Starea inregistrarii

RADIAT

Indicator radiere

NRCONTRACT_RADIAT

Numar contract radiat

CNP_Radiat

CNP salariat radiat

CUI_TR_SRC

CUI sursa mutare

ANG_TR_SRC

Angajator sursa mutare

TIP_MUTARE_SRC

Tip mutare sursa

DATA_MUTARE_SRC

Data mutare sursa

TEMEI_MUTARE

Temei mutare

CUI_TR_DEST

CUI destinatie mutare

ANG_TR_DEST

Angajator destinatie mutare

TIP_MUTARE_DEST

Tip mutare destinatie

DATA_MUTARE_DEST

Data mutare destinatie


5. Salvarea sau renuntarea la operatiune:

  1. Pentru salvare, apasati butonul Salvare.

  2. Pentru renuntare, apasati Anulare.

6. Revenirea in arborele principal:

  1. Apasati butonul Inapoi.

7. Stergerea unei inregistrari:

  1. Selectati inregistrarea dorita.

  2. Apasati Sterge.

  3. Confirmati stergerea apasand OK.

  4. Pentru anularea stergerii, apasati Anulare.

Sporuri

Aceasta subsectiune descrie pasii pentru gestionarea sporurilor asociate contractelor.

1. Accesati sectiunea Sporuri pentru salariatul selectat.

2. Se afiseaza lista sporurilor existente.

3. Operatiuni disponibile:

  1. Adaugare spor nou.

  2. Modificare spor existent.

  3. Copiere spor (se copiaza datele si se modifica doar campurile necesare).

  4. Stergere spor.

Atenționare

Adaugarea se poate face si fara selectie prealabila a unei inregistrari.


4. Completati/modificati campurile sporului:

  1. Campurile de tip Data se completeaza utilizand calendarul sau introducand valoarea manual, in formatul solicitat.

  2. Campurile cu lista derulanta permit selectarea valorilor predefinite.

Atenționare

Daca sporul este in suma, completati procent 0; daca este in procent, completati valoarea procentuala.


Camp

Descriere

DATARAP

Data ultimei raportari

CUI_A

CUI Angajator persoana juridica

CNP_A

CNP Angajator persoana fizica

CNP

CNP salariat

NRCONTRACT

Numar contract asociat sporului

DATACONTR

Data contractului

TIP_SPOR

Tip spor: ex. SporuriUzuale, AlteSporuri (conform nomenclatorului)

TIP_SPOR_UZUAL

Tip spor uzual (cod din nomenclator)

ALT_SPOR_NUME

Numele altui spor (daca nu este predefinit)

PROCENT

Procent aplicat sporului (completati 0 daca este exprimat in suma)

CUANTUM

Cuantumul (suma) sporului

RAPORTAT

Indicator daca sporul este raportat (DA/NU)

PREDEFINIT

Predefinit: tip spor specific angajatorului sau ales din nomenclatorul uzual

VERSIUNE

Versiunea nomenclatorului utilizat

Stare

Starea inregistrarii sporului (ex. GENERAT)

CNP Radiat

CNP-ul salariatului radiat, daca este cazul


5. Salvarea sau renuntarea la operatiune:

  1. Pentru salvare, apasati butonul Salvare.

  2. Pentru renuntare, apasati Anulare.

6. Revenirea in arborele principal:

  1. Apasati butonul Inapoi.

7. Stergerea unei inregistrari:

  1. Selectati inregistrarea dorita.

  2. Apasati Sterge.

  3. Confirmati stergerea apasand OK.

  4. Pentru anularea stergerii, apasati Anulare.

Decizii

Extrase

In cadrul functionalitatii REGES Online, utilizatorii pot consulta si descarca diverse extrase care contin informatii referitoare la contractele de munca si la istoricul acestora.

Pentru vizualizarea situatiei unui salariat in format similar cu Revisal, se poate utiliza raportul dedicat: Raport Revisal Per Salariat

Acest raport permite generarea unui document in care sunt sintetizate toate informatiile contractuale si istoricul modificarilor pentru un salariat selectat.

Setari


Legislatie Relevanta