Receptii Articole cu Factura
Prezentam procesul de receptie materiale, obiecte de inventar, marfuri cu factura fara comanda/contract furnizor.
Notă
In panoul principal sau in panoul modulului Cumparari, alegeti perioada fiscala in care veti opera receptia.
Procedura
1. Alegeti Logistics -> Cumparari -> Operational ( Meniu superior) -> Receptii Articole;
2. Actionati Adauga;
3. Completati informatiile despre receptie si avizul de insotire salvati inregistrarea. Acordati atentie campurilor:
Nr. Cmd.: selectati o comanda daca a fost inregistrata sau introduceti informatiile solicitate pentru generarea unei comenzi pentru furnizorul completat;
Doc. Furn. insotitor: FACT
Tip: alegeti FACTURA
4. Completati pozitiile din factura cu articolele receptionate si salvati linie cu linie. La sfarsit apasati Renunta.
5. Verificati prin listare Nota de intrare-receptie selectand Actiuni (panoul Informatii) -> Rapoarte -> Listare;
6. Actionati butonul Lansare din zona Informatii;
7. Actionati butonul Validare din zona Informatii;
8. Rapoarte verificare: Logistics -> Cumparari -> Standard ( Meniu superior):
Situatie Receptii Efectuate;
Situatia Receptiilor in Curs;
Notă
Inregistrarile contabile se regasesc in Financial -> Tranzactii si Rapoarte -> Registre de contabilitate -> Registrul STI. Finalizarea se realizeaza prin contarea inregistrarilor;
Documentatie completa pentru Receptii Articole: