Receptii Articole cu Factura

Prezentam procesul de receptie materiale, obiecte de inventar, marfuri cu factura fara comanda/contract furnizor.

Notă

In panoul principal sau in panoul modulului Cumparari, alegeti perioada fiscala in care veti opera receptia.

Procedura

1. Alegeti Logistics -> Cumparari -> Operational ( Meniu superior) -> Receptii Articole;

2. Actionati Adauga;

3. Completati informatiile despre receptie si avizul de insotire salvati inregistrarea. Acordati atentie campurilor:

  • Nr. Cmd.: selectati o comanda daca a fost inregistrata sau introduceti informatiile solicitate pentru generarea unei comenzi pentru furnizorul completat;

  • Doc. Furn. insotitor: FACT

  • Tip: alegeti FACTURA

4. Completati pozitiile din factura cu articolele receptionate si salvati linie cu linie. La sfarsit apasati Renunta.

5. Verificati prin listare Nota de intrare-receptie selectand Actiuni (panoul Informatii) -> Rapoarte -> Listare;

6. Actionati butonul Lansare din zona Informatii;

7. Actionati butonul Validare din zona Informatii;

8. Rapoarte verificare: Logistics -> Cumparari -> Standard ( Meniu superior):

  • Situatie Receptii Efectuate;

  • Situatia Receptiilor in Curs;

Notă

  • Inregistrarile contabile se regasesc in Financial -> Tranzactii si Rapoarte -> Registre de contabilitate -> Registrul STI. Finalizarea se realizeaza prin contarea inregistrarilor;

  • Documentatie completa pentru Receptii Articole: