Troubleshooting Reges Online
Sectiunea Troubleshooting Reges Online este dedicata identificarii si solutionarii celor mai frecvente probleme intampinate in utilizarea integrarii cu platforma REGES-ONLINE din aplicatia Emsys.
Aceasta zona centralizeaza erorile recurente, cauzele posibile si pasii recomandati pentru remediere, astfel incat utilizatorii sa poata actiona rapid si eficient in caz de blocaje sau disfunctionalitati.
HTTP 503
Ask Dan V. si/sau Costin. :)
Se executa un export REGES. Nu se pot efectua modificari.
Aceasta eroare apare in momentul in care se incearca modificarea unei inregistrari din sectiunile Persoane sau Contracte in timp ce procesul de transmitere catre platforma Reges Online este in desfasurare.
Mesajul complet afisat este:
Atentie! Se executa un export REGES incepand cu data 01.01.n hh:mm de catre utilizatorul X. Nu se pot efectua modificari.
Cauzele posibile pentru afisarea mesajului sunt:
apasarea butonului Transmitere din cadrul functiei Reges Online;
modificare a unei inregistrari incluse in selectie, inainte de finalizarea procesului de transmitere;
incercarea de a salva date noi sau modificate in Persoane sau Contracte, in timpul unui export activ.
Actiunile de realizat pentru remedierea situatiei sunt:
1. Inchideti fereastra in care ati incercat modificarea;
2. Verificati daca transmiterea catre Reges Online este in curs de executie (se poate observa si in jurnalul de operatii);
3. Va rugam sa asteptati finalizarea completa a procesului de transmitere inainte de a relua modificarile asupra datelor respective;
4. Dupa finalizare, reveniti in functia dorita si efectuati modificarile necesare.
Daca eroarea persista si transmiterea nu este activa, apelati la echipa de suport, mentionand modulul, actiunea realizata si ora la care a fost intampinata situatia.
Notă
Aceasta sectiune este actualizata constant pe masura ce sunt identificate noi situatii sau comportamente specifice platformei REGES-ONLINE.