Filiale Sucursale

Scop

Aceasta sectiune defineste inregistrarea si gestionarea filialelor sau sucursalelor companiei. Informatiile sunt utilizate in cadrul modulelor de resurse umane si salarizare.

Procedura

Selectati luna salariala activa, din ecranul de selectie principal.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Configurari -> Filiale Sucursale.

Prima inregistrare trebuie sa contina informatiile companiei.

Adaugare inregistrare

1. Apasati butonul Adauga.

2. Completati campurile necesare cu informatiile despre filiala sau sucursala.

  • Date generale:

    • Tip cod

    • Nivel

    • Forma de proprietate

    • Reprezentant Legal

    • Forma juridica

    • Forma organizare

    • Numar ordine

    • Cod

    • Denumire

    • Nume

    • Prenume

    • Sediu social

    • CAEN

    • Versiune CAEN

    • CAEN anterior

    • Versiune CAEN anterior

    • Registru comert

    • Cetatenie

    • ZADDR_ID

    • Nationalitate

    • Filiala ID REGES

  • Sediu Social/Domiciliu fiscal: Judet, Localitate, Cod Siruta, Strada, Numar, Bloc, Scara, Etaj, Apartament, Sector, Telefon, Fax, Email

  • Conducere:

    • Functie conducere 1

    • Nume conducator firma

    • Functie conducere 2

    • Nume conducator economic

    • Functie conducere 3

    • Nume conducator economic

3. Pentru salvare apasati butonul Salvare sau renuntare la inregistrare apasand butonul Renunta.

Functionalitati suplimentare

Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:

  • Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.

  • Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.

  • Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).

  • Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.

  • Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.

  • Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.