Creare structura organizatorica

A. Adaugare Structura

Selectati luna de salarii activa din ecranul principal, utilizand butonul „Selectie luna salarii”, situat in partea stanga-sus.

Accesati calea Modulul Administrare Personal -> Administrare Personal

Accesati butonul Organigrama situat in bara laterala din stanga ecranului. Cand meniul „Navigare” este expandat, numele butonului este vizibil alaturi de pictograma.

1. Creare Structura - Nivel 1

Apasati butonul Adauga.

Accesati tab-ul Date Generale -> Adauga.

Completati urmatoarele campuri:

  • Data: implicit 01 a lunii curente; modificabila manual sau din calendar.

  • Superior: selecteaza utilizand butonul de cautare.

  • Structura: cod + denumire.

  • Ultimul: selecteaza NU.

  • Stare: Activ.

Apasati Salveaza.

2. Creare Structura - Nivel 2

Selectati nivelul 1 creat anterior.

Apasati butonul Adauga.

Completati urmatoarele campuri:

  • Data: modificabila.

  • Superior: selecteaza nivelul 1.

  • Structura: cod si denumire.

  • Ultimul: NU.

  • Stare: Activ.

Apasati Salveaza.

3. Atribute

Selectati structura.

Accesati tab-ul Atribute -> Adauga.

Completati urmatoarele campuri:

  • Tip Relatie: Structura de plata, BU, Macheta, Facultate.

  • In functie de alegere, se completeaza: Unitate, Subunitate, Cod BU, Cod Macheta sau Cod Facultate.

Apasati Salveaza.

Exemple: Macheta, Structura de Plata, Business Unit

4. Dimensiuni

Selectati structura.

Accesati tab-ul Dimensiuni -> Adauga.

Completati urmatoarele campuri:

  • Tip: Tip Structura, Activitate, Categorie de Personal, Cod Pontaj.

  • Atribut: selectat din lista.

  • Stare: Activ sau Blocat.

  • Din data: completabila manual sau cu selectie calendar.

Apasati Salveaza.

Exemple: Facultate, Departament, Directie, Servicu, Compartiment, Birou

5. Relatii Indirecte

Selectati structura.

Accesati tab-ul Relatii Indirecte -> Adauga.

Completati urmatoarele campuri:

  • Relatie de: Colaborare sau Coordonare.

  • Intre structura: completata automat.

  • Si structura: se selecteaza structura tinta.

Apasati Salveaza.

Exemple: Coordonare si Colaborare

B. Copiere Structura

Aceasta metoda permite crearea unei structuri organizatorice noi prin copierea uneia existente, utilizand un fisier model.

Selectati luna de salarii activa din ecranul principal, utilizand butonul „Selectie luna salarii”, situat in partea stanga-sus.

Urmati calea Modulul Administrare Personal -> 3.999 Administrare Personal

Accesati butonul Organigrama situat in bara laterala din stanga ecranului. Cand meniul „Navigare” este expandat, numele butonului este vizibil alaturi de pictograma.

Va pozitionati pe o structura similara, care va fi folosita ca model. Pentru o cautare eficienta se poate utiliza Filtrare Rapida.

Accesati optiunea Import/Export.

1. Exportul structurii de referinta

Selectati Export.

Apasati Exporta coloanele selectate.

Se va salva fisierul generat.

Completati sau actualizeaza structura noua in fisierul exportat.

2. Importul noii structuri

Apasati Import.

Selectati fisierul completat si se apasati butonul Incarca.

Bifati campul Are Header.

C. Blocare Structura

Selectati structura ce se doreste a fi blocata.

Apasati butonul Modifica.

Debifeati campul Activa? si apasati Salveaza.