Fise de Post

Scop

Scopul acestei functionalitati este de a permite crearea si administrarea fiselor de post asociate unei functii sau unui job in cadrul organizatiei.

In aplicatie se definesc doar acele fise de post care sunt asociate direct unei functii sau unui job, in concordanta cu structura organizatorica existenta. Fisele de post contin descrierea detaliata a responsabilitatilor, atributelor si cerintelor specifice fiecarei functii sau ocupatii.

Prin intermediul acestei functionalitati se asigura:

  • Evidenta centralizata si structurata a fiselor de post;

  • Organizarea logica a informatiilor prin utilizarea sectiunilor si atributelor aferente fiecarui post;

  • Posibilitatea de a defini si personaliza sectiunile obligatorii si optionale ale fisei de post;

  • Asocierea facila a fiselor de post la functii sau joburi existente in sistem.

Functionalitatea sprijina respectarea cerintelor legale si a standardelor interne privind descrierea posturilor si clarifica rolurile si responsabilitatile angajatilor.

Prerechizite

  • Structura Organizatorica definita: Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Dictionare -> Structra Organizatorica

  • Creare functii proiect - Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Dictionare -> Dictionar Functii

Procedura

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Fise de Post.

Configurarea si gestionarea fiselor de post este structurata in urmatoarele sectiuni:

1. Sectiuni

  • Selectati Sectiuni si utilizati butonul Adaugare sectiune.

  • Completati denumirea in campul Titlu.

Atenționare

Exista sectiuni obligatorii A, B, C, D, E, F. Utilizatorul poate adauga si sectiuni personalizate (G, H, I etc).

Editarea si stergerea sectiunilor (exceptand cele obligatorii) este permisa.

Reordonarea se face prin drag & drop.

2. Atribute

  • Selectati itemul Atribute.

  • Apasati butoanul Adauga, sau dupa caz Modifica, Copiaza, Sterge.

  • Completati campurile Cod si Descriere.

3. Fise de Post

  • Selectati itemul Fise de Post.

  • Apasati butonul Adauga.

  • Completati:

    • Cod si Descriere;

    • Tip: selectati FUNCTIE sau JOB.

  • Adaugati atributele pentru fiecare sectiune a fisei de post.

4. Asocieri

  • Selectati itemul Asocieri.

  • Apasati butonul Adauga.

  • Completati:

    • Functie/Job;

    • Fisa de post.