Configurare Costuri Salarii
Pentru fiecare utilizator se stabilesc drepturile de: vizualizare, adaugare, modificare sau drept total pe tabelele din salarizare.
Procedura
Selectati luna salariala activa, din ecranul de selectie principal.
Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Configurari -> Confidentialitate Salarii.
Adaugare inregistrare
1. Apasati butonul Adauga.
2. Completati campurile Utilizator , Tabela, Tip Drept cu valorile corespunzatoare, daca este este cazul la nivel de: Sectie, Atelier, Formatie.
3. Pentru salvare sau renuntare la inregistrare Utilizati butoanele corespunzatoare.
Functionalitati suplimentare
Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:
Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.
Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.
Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).
Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.
Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.
Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.