Dictionar Formule
Scop
Aceasta sectiune permite definirea de formule personalizate utilizate in calculul salarial sau in alte procese de evaluare automata.
Procedura
Selectati luna salariala dorita.
Se acceseaza Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Dictionare -> Dictionar Formule.
Adaugare inregistrare
1. Apasati butonul Adauga.
2. Completati urmatoarele campuri:
Nume - denumirea formulei.
Explicatie - descrierea sau scopul formulei.
Formula - Completati folosind operatori aritmetici si campuri din tabele (selectabile din lista derulanta Tabele).
3. Pentru campurile de tip data se foloseste selectorul de data sau se introduc valorile manual in formatul valid.
4. Pentru salvare sau renuntare la inregistrare, Utilizati butoanele corespunzatoare.
Functionalitati suplimentare
Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:
Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.
Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.
Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).
Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.
Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.
Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.