Grila Salarizare

Scop

Aceasta sectiune descrie modul de administrare al grilei de salarizare, incluzand adaugarea, cautarea, modificarea si gestionarea valorilor implicite pentru noile inregistrari.

Procedura

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Dictionare -> Grila Salarizare

Adaugare inregistrare

1. Apasati butonul Adauga. 2. Completati urmatoarele campuri utilizand butoanele de selectie:

  • Categorie/Clasa - Selectati cu ajutorul selectorului.

  • Tip Salariu - Selectati din lista disponibila.

  • Functie, Studii, Clasa salarizare, Grad profesional, Treapta salarizare, Gradatie salarizare - toate Selectati cu ajutorul listelor derulante.

3. Introduceti valoarea salariului in campul corespunzator. 4. Pentru salvare sau renuntare la inregistrare, utilizati butoanele dedicate.

Functionalitati suplimentare

Sunt disponibile, de asemenea, urmatoarele optiuni:

  • Import Export - Incarcarea inregistrarilor din fisier excel.

  • Copiere inregistrare - duplicarea unei inregistrari existente si modificarea campurilor necesare.

  • Modificare si stergere - actualizarea sau eliminarea inregistrarilor (daca acestea nu au fost deja utilizate).

  • Cautare - cautare dupa campurile Cod si Denumire.

  • Filtrare si sortare - aplicarea de filtre multiple sau sortari ascendente/descendente dupa criterii definite.

  • Propuneri adaugare - setarea valorilor implicite la crearea unei noi inregistrari.