Date Generale

Scop

Sectiunea Date Generale contine informatiile esentiale despre fiecare angajat sau colaborator dintr-o organizatie.

Prerechizite

  • Arii Geografice: Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Dictionare -> Arii Geografice

  • Nationalitati / Cetatenii: Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Liste Rezervate -> Nationalitati / Cetatenii

  • Dictionar Documente: Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Setari -> Dictionare -> Dictionar Documente

Procedura

Documentatie cuprinde urmatoarele sectiuni regasite la nivelul Persoanelor:

Identitate

Scopul acestei sectiuni este de a colecta si permite actualizarea informatiilor persoanelor privind nationalitatea, cetatenia si documentele oficiale de identitate (carte de identitate, pasaport, permis de conducere).

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Alte Functii -> Date Generale -> Identitate.

Inregistrare informatii identitate

1. Apasati butonul Adauga  Adauga , din partea dreapta jos a ecranului.

2. Completati campurile:

  1. Marca: utilizati butonul , pentru a selecta, din lista atasata campului, marca contractului.

  2. Din data: utilizati calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  3. Religie: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare.

  4. Apatrid: bifati = DA daca salariatul nu are cetatenie si selectati la Drept de sedere: Cu drept de sedere in alta tara decat Romania / Cu drept de sedere pe termen lung in Romania

  5. Nationalitate, Cetatenie: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare.

Atenționare

Daca Apatrid = DA atunci campurile Nationalitate si Cetatenie nu sunt active si nu sunt vizibile, daca Apatrid = NU atunci campurile Nationalitate si Cetatenie sunt active.


  1. Grupa, Sistem Rh, Stare Civila: alegeti din lista derulanta cu butonul

  2. Act de identitate:

  • Tip act: alegeti din lista derulanta cu butonul

  • Serie/Nr, Eliberat de: completati manual

  • Eliberat la - Expira la: utilizati calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  • Judet, Localitate: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare.

  • Se completeaza similar si informatiile privind Permis Auto sau Pasaport (daca este cazul).

3. Dupa completarea informatiilor apasati butonul Salveaza  Salveaza

4. Daca doriti renuntarea inregistrarii datelor apasati butonul Renunta  Renunta

5. Daca sunt erori in completarea datelor va aparea in partea stanga jos a ecranului simbolul in care se scriu mesajele de eroare.

6. Reveniti in ecranul principal cu butonul

Functionalitati Suplimentare

Adrese

Scopul acestei sectiuni este de a colecta si actualiza adresele de domiciliu si/sau resedinta ale angajatului.

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Alte Functii -> Date Generale -> Adrese.

Inregistrare informatii adrese

1. Apasati butonul Adauga  Adauga , din partea dreapta jos a ecranului.

2. Completati campurile:

  1. Marca: utilizati butonul , pentru a selecta, din lista atasata campului, marca contractului.

  2. Din data: utilizati calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  3. Mediu: selectati din lista derulanta URBAN / RURAL

  4. Cod Postal: completati manual

  5. Tip Domiciliu: selectati din lista derulanta PROPRIETAR / CHRIE

  6. Judet, Localitate: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare.

  7. Sat/Sector/Strada/Nr/Bloc/Scara/Etaj/Ap: completati manual

3. Dupa completarea informatiilor apasati butonul Salveaza  Salveaza

4. Daca doriti renuntarea inregistrarii datelor apasati butonul Renunta  Renunta

5. Daca sunt erori in completarea datelor va aparea in partea stanga jos a ecranului simbolul in care se scriu mesajele de eroare.

6. Reveniti in ecranul principal cu butonul

Functionalitati Suplimentare

Telefoane & E-mail

Scopul acestei sectiuni este de a colecta si actualiza informatiile de contact, inclusiv numerele de telefon si adresele de e-mail ale angajatului.

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Alte Functii -> Date Generale -> Telefoane.

Inregistrare informatii privind telefoanele si adresele de e-mail

1. Apasati butonul Adauga  Adauga , din partea dreapta jos a ecranului.

2. Completati campurile:

  1. Marca: utilizati butonul , pentru a selecta, din lista atasata campului, marca contractului.

  2. Din data: utilizati calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  3. Tip: selectati din lista derulanta E-mail / Telefon fix / Telefon mobil / Telefon serviciu / Mobil Serviciu / E-mail Personal.

  4. Valoare: completati manual informatiile corespunzatoare in functie de selectia anterioara (telefon sau e-mail).

3. Dupa completarea informatiilor apasati butonul Salveaza  Salveaza

4. Daca doriti renuntarea inregistrarii datelor apasati butonul Renunta  Renunta

5. Daca sunt erori in completarea datelor va aparea in partea stanga jos a ecranului simbolul in care se scriu mesajele de eroare.

6. Reveniti in ecranul principal cu butonul

Functionalitati Suplimentare

Familie

Scopul acestei sectiuni este de a colecta si actualiza informatiile referitoare la membrii familiei angajatului, necesare pentru diverse proceduri administrative.

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Alte Functii -> Date Generale -> Familie.

Inregistrare informatii familie

1. Apasati butonul Adauga  Adauga , din partea dreapta jos a ecranului.

2. Completati campurile:

  1. Marca: utilizati butonul , pentru a selecta, din lista atasata campului, marca contractului.

  2. Nume, Prenume, CNP, Act Identitate: introduceti manual informatiile referitoare la membrul de familie.

  3. Sex: bifati F / Macheta

  4. Data Nasterii: utilizati calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  5. Rudenie: Selectati din lista derulanta una dintre optiunile Copil sau Sot / Sotie

  6. In Ingrijire: bifati daca membrul de familie beneficiaza de ingrijire.

3. Dupa completarea informatiilor apasati butonul Salveaza  Salveaza

4. Daca doriti renuntarea inregistrarii datelor apasati butonul Renunta  Renunta

5. Daca sunt erori in completarea datelor va aparea in partea stanga jos a ecranului simbolul in care se scriu mesajele de eroare.

6. Reveniti in ecranul principal cu butonul

Functionalitati Suplimentare

Cursuri

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Alte Functii -> Date Generale -> Cursuri.

Inregistrare cursuri

1. Apasati butonul Adauga  Adauga , din partea dreapta jos a ecranului.

2. Completati campurile:

  1. Marca: utilizati butonul , pentru a selecta, din lista atasata campului, marca contractului.

  2. Curs - (cursul de instruire la care a participat angajatul): utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare sau introduceti manual denumirea cursului in campul din dreapta.

  3. Planificat: DA sau NU in functie de modalitatea de desfasurare a cursului, bifati in caz afirmativ.

  4. De la - la (perioada pe parcursul careia se efectueaza cursul): utilizati calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  5. Tip Curs: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare

  6. Furnizor (institutia la care angajatul a efectuat cursul): utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare sau introduceti denumirea furnizorului in campul din dreapta.

  7. Nivel Studii: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare sau introduceti informatia in campul din dreapta.

  8. Domeniu: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare sau introduceti informatia in campul din dreapta.

  9. Strada,Nr., Bloc, Scara, Etaj, Ap., Sector, Judet, Localitate: completati informatiile corespunzatoare adresei.

  10. Act Absolvire, Serie, Numar Act Studii, Medie Absolvire, Calificativ, Ore,Pret, Valuta: completati datele relevante.

3. Dupa completarea informatiilor apasati butonul Salveaza  Salveaza

4. Daca doriti renuntarea inregistrarii datelor apasati butonul Renunta  Renunta

5. Daca sunt erori in completarea datelor va aparea in partea stanga jos a ecranului simbolul in care se scriu mesajele de eroare.

6. Reveniti in ecranul principal cu butonul

Atenționare

Pentru a schimba stadiul unui curs, selectati cursul dorit, apasati butonul Actiuni din coltul din dreapta sus si alegeti una dintre optiuni: Planificare, Finalizare sau Anulare.

Inregistrarea costurilor pentru cursuri

Pentru a adauga costurile pentru un curs, selectati cursul si accesati butonul Costuri din coltul din dreapta sus.

1. Apasati butonul Adauga  Adauga , din partea dreapta jos a ecranului.

2. Completati campurile:

  1. Categorie: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare

  2. Valuta: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare

  3. Suma: completati manual.

3. Dupa completarea informatiilor apasati butonul Salveaza  Salveaza

4. Daca doriti renuntarea inregistrarii datelor apasati butonul Renunta  Renunta

5. Daca sunt erori in completarea datelor va aparea in partea stanga jos a ecranului simbolul in care se scriu mesajele de eroare.

6. Reveniti in ecranul principal cu butonul

Evenimente

In aceasta sectiune se pot urmari toate etapele prin care a trecut un curs: Planificat, Finalizat sau Anulat, cat si Utilizatorul si Data din fiecare etapa.

1. Selectati cursul pentru care doriti sa vizualizati detaliile.

2. Accesati butonul Evenimente din coltul din dreapta sus.

3. Se va deschide o fereastra ce va prezenta toate etapele parcurse de cursul respectiv.

4. Pentru a inchide fereastra, apasati butonul X din coltul din dreapta jos.

Functionalitati Suplimentare

Documente

Aceasta sectiune permite administrarea si actualizarea documentelor administrative aferente personalului.

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Alte Functii -> Date Generale -> Documente.

Inregistrare documente

1. Apasati butonul Adauga  Adauga , din partea dreapta jos a ecranului.

2. Completati campurile:

  1. Marca: utilizati butonul , pentru a selecta, din lista atasata campului, marca contractului.

  2. Din data: utilizati calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  3. Document: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare.

  4. Serie, Numar: completati manual

  5. Eliberat la, Expira la: utilizati calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  6. Eliberat de: completati manual

  7. Activ: implicit DA.

Notă

Campurile Grad handicap si Tip handicap sunt active si obligatoriu de completat atunci cand se selecteaza Document: CHAND - CERTIFICAT HANDICAP, altfel sunt inactive.

  • Grad handicap: selectati din lista derulanta Fara / Usor / Mediu / Accentuat / Grav

  • Tip handicap: selectati din lista derulanta Fizic / Vizual / Auditiv / Surdocecitate / Somatic / Mintal / Psihic / HIV/SIDA / Asociat / Boli Rare


3. Dupa completarea informatiilor apasati butonul Salveaza  Salveaza

4. Daca doriti renuntarea inregistrarii datelor apasati butonul Renunta  Renunta

5. Daca sunt erori in completarea datelor va aparea in partea stanga jos a ecranului simbolul in care se scriu mesajele de eroare.

6. Reveniti in ecranul principal cu butonul

Functionalitati Suplimentare

Evaluare

Aceasta sectiune permite adaugarea si actualizarea coeficientelor sau notelor acordate pentru evaluarile periodice ale angajatilor.

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Alte Functii -> Date Generale -> Evaluare.

Inregistrare evaluare

1. Apasati butonul Adauga  Adauga , din partea dreapta jos a ecranului.

2. Completati campurile:

  1. Marca: utilizati butonul , pentru a selecta, din lista atasata campului, marca contractului.

  2. Coeficient/Nota: scrieti nota/coeficientul

  3. Din data: utilizati calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  4. Comentarii: completati detalii despre evaluare

3. Dupa completarea informatiilor apasati butonul Salveaza  Salveaza

4. Daca doriti renuntarea inregistrarii datelor apasati butonul Renunta  Renunta

5. Daca sunt erori in completarea datelor va aparea in partea stanga jos a ecranului simbolul in care se scriu mesajele de eroare.

6. Reveniti in ecranul principal cu butonul

Functionalitati Suplimentare

Atribute Persoane

Aceasta sectiune permite definirea si gestionarea atributelor specifice fiecarei persoane.

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Alte Functii -> Date Generale -> Atribute Persoane.

Inregistrare atribute

1. Apasati butonul Adauga  Adauga , din partea dreapta jos a ecranului.

2. Completati campurile:

  1. Marca: utilizati butonul , pentru a selecta, din lista atasata campului, marca contractului.

  2. Atribute: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare.

  3. Tip valoare: alegeti din lista derulanta STRING / NUMERIC / DATA / LOGIC

  • Daca selectati la tip valoare - STRING se activeaza campul Valoare: introduceti valori

  • Daca selectati la tip valoare - NUMERIC se activeaza campul Valoare: introduceti valori

  • Daca selectati la tip valoare - DATA, introduceti data utilizand calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  • Daca selectati la tip valoare - LOGIC, la campul Valoare selectati DA / NU

  1. Din data: utilizati calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  2. Activ: implicit DA

3. Dupa completarea informatiilor apasati butonul Salveaza  Salveaza

4. Daca doriti renuntarea inregistrarii datelor apasati butonul Renunta  Renunta

5. Daca sunt erori in completarea datelor va aparea in partea stanga jos a ecranului simbolul in care se scriu mesajele de eroare.

6. Reveniti in ecranul principal cu butonul

Functionalitati Suplimentare

Titluri Stiintifice

Aceasta sectiune permite gestionarea si actualizarea titlurilor stiintifice atribuite persoanelor.

Selectati luna salariala dorita.

Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Alte Functii -> Date Generale -> Titluri Stiintifice.

Inregistrare titluri stiintifice

1. Apasati butonul Adauga  Adauga , din partea dreapta jos a ecranului.

2. Completati campurile:

  1. Marca: utilizati butonul , pentru a selecta, din lista atasata campului, marca contractului.

  2. Din data: utilizati calendarul sau scriind valori in formatul solicitat

  3. Activ, Afisabil: implicit este setat NU, puteti modifica cu DA.

  4. Titlu Stiintific: utilizati butonul , pentru a selecta, din nomenclatorul atasat campului, valoarea corespunzatoare sau introduceti informatia in campul din dreapta.

3. Dupa completarea informatiilor apasati butonul Salveaza  Salveaza

4. Daca doriti renuntarea inregistrarii datelor apasati butonul Renunta  Renunta

5. Daca sunt erori in completarea datelor va aparea in partea stanga jos a ecranului simbolul in care se scriu mesajele de eroare.

6. Reveniti in ecranul principal cu butonul

Functionalitati Suplimentare

Educatie

Sectiunea Educatie centralizeaza informatiile privind formarea educationala, cursurile urmate si competentele lingvistice ale salariatilor:

Studii

Permite adaugarea informatiilor privind studiile efectuate de salariati, cu detalierea tipului, formei, nivelului si institutiei de invatamant.

1. Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Persoane.

2. Cautati salariatul (marca, nume, prenume, CNP) folosind Filtrari date.

3. Selectati inregistrarea si accesati: Educatie -> Studii

4. Apasati butonul Adauga.

5. Completati campurile:

  1. Tip Studii

  2. Forma Invatamant

  3. Nivel Studii

  4. Domeniu Studii

  5. Durata Studii

  6. Data Inceput

  7. Data Sfarsit

  8. Specializare

  9. Specializare Functie Ocupata

  10. Scoala

  11. Acreditata

  12. Adresa: Strada, Nr., Bloc, Scara, Etaj, Apartament, Sector, Judet, Localitate

  13. Act Studii, Serie Act, Numar Act Studii

  14. An Absolvire, Medie Generala, Medie Absolvire

  15. Institutie Acreditata

  16. Observatii

6. Salvati apasand butonul Salveaza.

Functionalitati Suplimentare

Limbi cunoscute

Permite inregistrarea limbilor straine cunoscute de salariat, cu detalii despre nivelul de cunoastere si eventuale note.

1. Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Persoane.

2. Cautati salariatul (marca, nume, prenume, CNP) folosind Filtrari date.

3. Selectati inregistrarea si accesati: Educatie -> Limbi Cunoscute.

4. Apasati butonul Adauga.

5. Completati campurile:

  1. Din data: data de referinta a inregistrarii

  2. Limba Materna: selectati limba materna

  3. Limba Cunoscuta: selectati limba straina cunoscuta

  4. Ciclu Studii: specificati abilitatile

  5. Calificativ: nivelul de cunostinte

  6. Note: completati eventuale note sau observatii

6. Apasati butonul Salveaza.

Functionalitati Suplimentare

Alte informatii

Sectiunea Alte Informatii grupeaza date suplimentare relevante, precum:

Caracteristici

Permite inregistrarea caracteristicilor suplimentare asociate salariatilor, cum ar fi informatii identificative suplimentare (ex.: CNP vechi) sau alte detalii relevante.

1. Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Persoane.

2. Cautati salariatul (marca, nume, prenume, CNP) folosind Filtrari date.

3. Selectati inregistrarea si accesati: Alte Informatii -> Caracteristici.

4. Apasati butonul Adauga.

5. Completati campurile:

  • Cod: selectati din lista rezervata Caracteristici (prerechizit: lista definita initial).

  • Valoare: completati manual valoarea asociata (ex.: seria si numarul pasaportului pentru CNP_VECHI).

  • Comentarii: completati eventuale comentarii suplimentare.

6. Apasati butonul Salveaza pentru a salva inregistrarea.

Functionalitati Suplimentare

Discipline

Permite inregistrarea disciplinelor pentru salariati, cu detalii privind tipul, seria, perioada de valabilitate si emitentul.

1. Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Persoane.

2. Cautati salariatul (marca, nume, prenume, CNP) folosind Filtrari date.

3. Selectati inregistrarea si accesati: Alte Informatii -> Discipline

4. Apasati butonul Adauga.

5. Completati campurile:

  1. Din data: data inregistrarii.

  2. Disciplina: selectati disciplina corespunzatoare.

  3. Tip Disciplina: selectati tipul disciplinei.

  4. Serie: completati seria documentului.

  5. Numar: completati numarul documentului.

  6. Data Eliberarii: data la care a fost eliberat documentul.

  7. Data Expirarii: data pana la care este valabil documentul.

  8. Ani / Luni / Zile: se completeaza automat in functie de datele introduse.

  9. Stare: selectati starea (ex.: Activ, Expirat).

  10. Eliberat De: completati institutia emitenta.

  11. Comentarii: completati eventuale detalii suplimentare.

6. Apasati butonul Salveaza pentru a salva inregistrarea.

Functionalitati Suplimentare

Abilitati

Permite inregistrarea abilitatilor detinute de salariati, cu detalii privind tipul, nivelul si calificativul asociat.

1. Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Persoane.

2. Cautati salariatul (marca, nume, prenume, CNP) folosind Filtrari date.

3. Selectati inregistrarea si accesati: Alte Informatii -> Abilitati

4. Apasati butonul Adauga.

5. Completati campurile:

  1. Din data: data de la care abilitatea este activa.

  2. Tip Abilitate: se selecteaza una dintre abilitatile predefinite in lista rezervata Abilitati.

  3. Calificativ: se selecteaza din lista Calificative Abilitati.

  4. Nivel Cod: se selecteaza din lista Nivel Cunostinte Abilitati.

  5. Comentarii: informatii suplimentare (optional).

6. Apasati butonul Salveaza pentru a salva inregistrarea.

Functionalitati Suplimentare

Informatii Militare

Permite inregistrarea informatiilor militare ale salariatilor, relevante pentru evidenta HR.

1. Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Persoane.

2. Cautati salariatul (marca, nume, prenume, CNP) folosind Filtrari date.

3. Selectati inregistrarea si accesati: Alte Informatii -> Informatii Militare.

4. Apasati butonul Adauga.

5. Completati campurile:

  1. Din data: data de la care sunt valabile informatiile.

  2. Tip Militar: se selecteaza din lista derulanta (Rezervist, Recrut, Activ, In Stagiu).

  3. Specialitate Militara: se selecteaza din lista rezervata Specialitati Militare.

  4. Grad Militar: se selecteaza din lista rezervata Grade Militare.

  5. Corp Militar: se selecteaza din lista rezervata Corpuri Militare.

  6. Centru Militar: completare manuala.

  7. Livret: completare manuala.

  8. Serie: completare manuala.

  9. Numar: completare manuala.

  10. Data Livret: completare manuala (data emiterii).

  11. Comentarii: informatii suplimentare (optional).

6. Apasati butonul Salveaza pentru a salva inregistrarea.

Functionalitati Suplimentare

Absente nemotivate

Permite inregistrarea absentelor nemotivate ale salariatilor, relevante pentru calculul timpului lucrat si pentru evidenta HR.

1. Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Persoane.

2. Cautati salariatul (marca, nume, prenume, CNP) folosind Filtrari date.

3. Selectati inregistrarea si accesati: Alte Informatii -> Absente Nemotivate.

4. Apasati butonul Adauga.

5. Completati campurile:

  1. Timp Nelucrat: selectati tipul de timp nelucrat din lista rezervata.

  2. De la data: data de inceput a perioadei.

  3. La data: data de sfarsit a perioadei.

  4. Ore: numarul de ore absentate.

  5. Zile lucratoare: numarul de zile lucratoare.

  6. Zile calendaristice: numarul de zile calendaristice.

  7. Comentarii: informatii suplimentare (optional).

6. Apasati butonul Salveaza pentru a salva inregistrarea.

Functionalitati Suplimentare

Informatii asigurat

Permite inregistrarea informatiilor privind statutul de asigurat al salariatilor.

1. Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Persoane.

2. Cautati salariatul (marca, nume, prenume, CNP) folosind Filtrari date.

3. Selectati inregistrarea si accesati: Alte Informatii -> Informatii Asigurat.

4. Apasati butonul Adauga.

5. Completati campurile:

  1. Data intrarii in categoria de asigurat: data de la care salariatul devine asigurat.

  2. Data iesirii din categoria de asigurat: data la care inceteaza statutul de asigurat (daca este cazul).

  3. Data intrarii in vigoare: data de la care intra efectiv in vigoare statutul.

6. Apasati butonul Salveaza pentru a salva inregistrarea.

Functionalitati Suplimentare

Informatii Pensionare

Permite inregistrarea si gestionarea informatiilor privind vechimea si drepturile de pensionare ale salariatilor.

1. Accesati Human Resources & Payroll -> Administrare Personal -> Persoane.

2. Cautati salariatul (marca, nume, prenume, CNP) folosind Filtrari date.

3. Selectati inregistrarea si accesati: Alte Informatii -> Informatii Pensionare.

4. Apasati butonul Adauga.

5. Verificati date propuse de sistem:

  1. Data angajarii: data primei angajari.

  2. Data stabilire vechime: data la care s-a stabilit vechimea.

  3. Plus la vechime: ani, luni, zile.

  4. Minus la vechime: ani, luni, zile.

  5. Total vechime: ani, luni, zile.

6. Completati campurile:

  1. Conditii munca:

  • Normale: ani, luni, zile.

  • Deosebite: ani, luni, zile.

  • Speciale: ani, luni, zile.

  1. Stagiu Cotizare:

  • Stagiu minim: ani, luni.

  • Stagiu complet: ani, luni.

  1. Varsta pensionare:

  • Anticipata: ani, luni, la data.

  • Normala: ani, luni, la data.

  1. Data pensionarii: data efectiva a pensionarii.

  2. Data intrarii in vigoare: data de la care informatiile devin active.

7. Apasati butonul Salveaza pentru a salva inregistrarea.

Functionalitati Suplimentare

Functionalitati generale disponibile

Toate sectiunile din Date Generale permit utilizarea urmatoarelor functionalitati standard: